Var det du???

Bettis

Lung & fin
Gick med
26 Mar 2011
Ort
Hyssna
Hoj
-01 Hornet 600
Idag blev det en tur från Hyssna till Landvetter, började köra runt 1830 och mötte då en himlans massa så jag vet knappt vart jag ska börja. Var det du!!?? jag körde själv men mötte hur många gäng som helst, såg vääldigt trevligt ut :) :hej
 

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Ort
Asker, Norge
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Idag blev det en tur från Hyssna till Landvetter, började köra runt 1830 och mötte då en himlans massa så jag vet knappt vart jag ska börja. Var det du!!?? jag körde själv men mötte hur många gäng som helst, såg vääldigt trevligt ut :) :hej
Om du såg ett gött gäng hojar vid badplatsen och en massa trevliga människor som satt och grillade, så var det vi :) :hej
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Om du såg ett gött gäng hojar vid badplatsen och en massa trevliga människor som satt och grillade, så var det vi :) :hej

trevliga människor ?:yoparty vi är inte trevliga...! Vi är Ubertrevliga....! :krama

Bettis, nästa gång stannar ni till och tar en körv.. Du vill väl inte uppfattas som otrevliga :7peta
 
Last edited:

Bettis

Lung & fin
Gick med
26 Mar 2011
Ort
Hyssna
Hoj
-01 Hornet 600
Bettis, nästa gång stannar ni till och tar en körv.. Du vill väl inte uppfattas som otrevliga :7peta[/QUOTE]

He he nä det klart att jag inte vill verka otrevlig!! :krama
Nästa gång så lovar jag att stanna!! :) Hoppas ni hade en trevlig afton!
På återseende! :hojsmilie
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Jag såg två hojar i går runt 21:15 kom pÅ en 30 väg i cirka 60/70 vilka va ni?
Det stod polis på ryggen på er båda två å båda hade nån blå grej där bak! Nån skyldig?
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
3 muppar på braaaphoj som prompt var tvungna att dra i rullen när ni passerade mig och min dotter, som sov i sin barnvagn, lindome på väg mot greggered alldeles nyss,

jag har oxo en båge som låter som fään, men försöker visa lite respekt för andra

jo, det lät gött så klart, men ändå :/
 

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Men på allvar, dom lär ju inte ens sett er! Är helt klart övertygad att man måste rulla förbi hästar då det kan gå åt helvete för ryttaren men ungen i en barnvagn?? Gå i skogen eller nåt!?
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
du var inte ens här så hur kan du veta det? jag var inte på andra sidan grannskapet utan 5 meter ifrån dem när de passerar, och på rakan de kommer innebär att vi är "head on" strax innan de passerar, men visst överreagerar jag lite, blir lätt så när det gäller ens barn..
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
jaahaaa, så råkar man inte vara hoj-buren, skall man huka sig och hålla sig undan när mc-folket skall ut o döna?

jag ber om ursäkt, jag går och gräver ner mig tills oljan tagit slut, du har ju såklart helt rätt
 

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Så klart inte, men det måste ju för guds skull vara så att vi kör med tanke på liv o lem...inte trumhinnor!?
Även du har hoj och hur kul är det med strypta katalysator doningar???
Jag tycker ditt inlägg i början var onödigt, speciellt då du åker hoj. Tråkigt att ditt foster började skrika och du inte fick tyst på det....men nog måste det fortfarande vara loud pipes saves lifes som gäller. Speciellt med tanke på hur många som dött i år vid vänstersvängar?!
 

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Vit supermoppe
Tycker också att man kan lugna sig lite när man drar om en barnvagn eller folk rent generellt.
Okej man kan ju missa någon gång men det är bra att folk skriver för då kanske man tänker till nästa gång!
Och det är ju stor skillnad på muller från ett acra och tokvarv från det samma.
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vem är det som åker typ fram å tbx på en vitt KTM DUKE 690 i backatorp du åker typ fram å tbx har sätt dig där nu i två dar!
Om du undrar så är det jag som sitter i den där inga regnskyddet! står oftast en Gul svart moppe där med (En Bruds moppe):yoparty
Så vem är du?
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Vem var du som körde GYL över Älvsborgsbron nyss? Vi hade följe från Torslandahållet.
Varken bakljus eller bromsljus funkade på din hoj...
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Och? Hörselproppar finns för barn också!? :banana

Hade du själv velat ha hörselproppar så fort du skulle ut och leka när du var unge? :gnissla

Barn har känsligare hörsel än vuxna. Att INTE tokbrappa förbi varje barnvagn man ser är inte annat än att visa respekt för dom som är mindre. Dina argument är ju helt sinnes...

Du kommer förstå bättre den dagen någon bråkar med dina barn...eller den dagen du har pratat med Janne Josefsson. Han hade oxå barnvagn med sig :rodnar :huvet
 

Word

åskådare
Gick med
9 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia RSB1000FACTORY 08, KTM Superduke 05
Vilka var det härligas gänget i borås som körde en streetfighter suzuki1000, 1000rr än äldre sporthoj som såg rå ut?
Det var igår utanför MCdonalds hultan :)
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top