Var det du???

Dual

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Husaberg 650fs, z750-04, Z750-11
2 killar på en oreggad husaberg vid Ullevi ca 2245, utan skyddskläder o hjälm.
Nån som saknar nått eller två som inte är rädda om livet?

Min husaberg blå/gul blev stulen den Mellan 11maj och 12maj
Vilken färg hade den?
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Såg två hojjar vid vallda och ut på 158an norrgående förut vid 7-tiden. En grön street/speed triple (dom verkar va vanliga i den färgen?:tungan) och en äldre hoj. Låg bakom och varvade satan med min nerdrevade pundarmoppe till motard :D
 

Maffe

9
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
SV650s
Såg en blå SV1000 streetfighter efter tunneln bort mot mölndal nån morgon i veckan. Den va RIKTIGT FRÄSCH!!!! Gott ljud som satan också!:Bugar
 

BoBGunnar

Turn and burn
Gick med
18 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Just nu:Gixxer 1000 k7
Såg två hojjar vid vallda och ut på 158an norrgående förut vid 7-tiden. En grön street/speed triple (dom verkar va vanliga i den färgen?:tungan) och en äldre hoj. Låg bakom och varvade satan med min nerdrevade pundarmoppe till motard :D

Det var jag o polarn som var ute o snurrade lite. Han sa att det small satan när du slog av på gasen :yoparty
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Röd D675 som kom från pizzeria Mums-hållet. Jag ser dig ofta på morgonen när jag går(!) till jobbet. Idag var vi tre Trajjor i bredd vid trafikljuset borta vid Shell på Mölndalsvägen.

Vem är du?
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Röd D675 som kom från pizzeria Mums-hållet. Jag ser dig ofta på morgonen när jag går(!) till jobbet. Idag var vi tre Trajjor i bredd vid trafikljuset borta vid Shell på Mölndalsvägen.

Vem är du?

Skulle tro att det är Daskind :)
 
Last edited:

Williamst

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
daytona
Två stycken trajjor av nyare modell(svart daytona och rocket3) vid cafe tintin idag runt klockan 17:00. Ni parkerade på varsin sida av min vita daytona och satte er på tintins uteservering några bord ifrån mig.
Var det ni?:)
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Röd Ducati vid rondellen utanför macdonalds i Kungsbacka. Föraren var tydligen för fin för att nicka tillbaka:)
Hayabusa på rakan från k-rauta bort mot macdonalds längs med söderleden, vinkade till dem 2 nakenhojarna som låg framför oss, men tog snabbt ner handen när det kom tre motardpiloter puttranden. Tydligen är vi inte mer värda en fågelskiten i backen:hihi
Ytterliggare 2 sporthojar vid arendal som stannade men inte vågade komma fram, Daytona och gixxer?
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ytterliggare 2 sporthojar vid arendal som stannade men inte vågade komma fram, Daytona och gixxer?

Vågade, eller ville inte?
En viss skillnad. ;)

Såg som vanligt en massa hojar på vägarna idag, inget spännande värt att nämna dock.
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Pimp star med diverse motarder,mest KTM samt en traktor.. Vem körde traktorn/camam !
vid stenaterminalen runt kl 15:30
 

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Ort
Göteborg
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Gul "sporthoj" du låg bakom mig (Röd Ducce Monster) och en polare (Blå Kawasaki ER 6) från ungefär säveflygplats till korsningen "Kungälv/Bohus"

VAR DE DU! :hej
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Aidet vid Eriksberg köpcentrum nu vid 16:30? (Köpa dreck igen? :tungan) Jag släptte fram dig snällt med tjiefens vita V70.

Heder till mig! :tungan

Stämmer bra det. Du verkar ju hänga där mest hela tiden.. Inget dreck denna gången dock. Skulle plocka ut lite traderavinster :)
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Två stycken trajjor av nyare modell(svart daytona och rocket3) vid cafe tintin idag runt klockan 17:00. Ni parkerade på varsin sida av min vita daytona och satte er på tintins uteservering några bord ifrån mig.
Var det ni?:)

Det var brorsan på daytonan och polaren på rocketen :)
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top