Var det du???

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Blev omkörd av en R1:a vid Landvetter Centrum igår vid 17.30-tiden... var det du?
Det såg härligt ut ,,men kallt:D

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Såg en blå/vit blade (tror jag det var) komma ur götatunneln för nån timme sen. På väg österut.

Chimpy

Inte som alla andra :P
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Oljehoj med bockstyre
Satan vad du verkar synas på gatorna då, var det den tredje på en vecka som hade sett dig:va :D
Jag vill oxå se en motorcykel när jag är ute:huvet :(

Nice... Försöker sprida lite vårkänslor!! Du har ju en egen retard. Så varför nöja dig med att se andra. Ut o åk :yoparty Tycker inte de e kalt att köra. Men man märker ju att däcken aldrig blir varma:(

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Nice... Försöker sprida lite vårkänslor!! Du har ju en egen retard. Så varför nöja dig med att se andra. Ut o åk :yoparty Tycker inte de e kalt att köra. Men man märker ju att däcken aldrig blir varma:(
Ha ha jag har försökt övertala honom i 2 veckors tid att ställa på hojen och hänga med ut o köra :D. Jag har dock inte kört hoj i göteborg på ett bra tag, vågar mig inte in hela vägen dit eftersom jag kör utan skyllt/bakljus o kåpa för tillfället :gnissla

(för att inte gå för mkt offtopic) Såg någon blå sporttouring hoj i kungsbacka förbi freeport idag mellan kl15-17 tror jag, var det du?)

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
CB1000R på 45:an norrut i morse, jag låg bakom dig i en blå mitsu från rödljusen vid Agnesberg tills vi båda skulle svänga in vid Eka i Bohus. Var det du? Det såg kallt ut. :)

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Svart ninja med acrapovic och svart/grått skinn utanför sweco på väg åt ncc-hållet precis. Har sett den några gånger de senaste veckorna..

no_brakes

Sökande
Gick med
5 May 2005
Hoj
Kawa zx9r -99
Någon härifrån som finns i Tuve som kör en 690SMC? Ny inflyttad eller nyinförskaffad? Såg dig inte förra säsongen.

Herr-Pez

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Just nu har jag bara -Fireblade 08,HD fxdx 00,Yamaha wr 400 02 ,Kawa Z750 07, Er6 06
jävligt fräck mattsvart gsxr utanför Honda

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Bla hoj, tror det var en Hornet, vid kungsmassan vid 4a tiden igar.

Var det du?

Svart speed triple utanfor freeport igar, var det du?

Och sa motte jag tva hojer vid coop i kungsbacka igar vid halv 5 5 tiden, var det du?

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...