Var det du???

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
det var väl ni..?
hela SH:gbg verkade det som, som jag mötte mellan ljungskile-lilla edet.. satan va många ni va.. tur att man bara behöver en hand för att köra, fick ju ha hälsar-handen ute i typ en kilometer!!

:banana

Vi var ett gäng. Härlig väg det där :)
 

ShadowRider

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2009
Ort
Mölndal
Hoj
KTM 950 SM
Svart motard kl 17.30, Mölndalsvägen förbi Liseberg. Först en stoppie :yoparty vid trafikljuset (jag gick över vägen där) och sedan en härlig lååång wheelie :tummenupp

Vem var det ? och kan man gå en snabbkurs i bakhjulsåkning hos dig? :)
 

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
Vem va det som drog en wheelie på 6-7km på motorvägen mellan stenungsund o kode? CRAZY! Du tog västervängen som en kung!

Vem va det som drog en wheelie mellan partille - lerum på 2,1m med sin K6a runt halv 9?????
 
Last edited:

grozny

Vi är alla gröna, bara olika gröna.
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Partille
Hoj
gsxr 1000 k6
Vem va det som drog en wheelie på 6-7km på motorvägen mellan stenungsund o kode? CRAZY! Du tog västervängen som en kung!

Vem va det som drog en wheelie mellan partille - lerum på 2,1m med sin K6a runt halv 9?????

vem var du som fick smaka på avgaserna efter rullande start? :D
 

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
några stycken hojar som körde på e20 vid munkebäck..GBG bads boys något på ryggen .. alla ni körde på bakhjulet :) ni?
 

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Vit supermoppe
Vit Triumph, föraren i klädd vitt ställ och vit hjälm.
Körde vid 18:30 19.00 från GP ner mot korsvägen och sedan en bit på mölndals vägen.
Riktigt snygg hoj!:tummenupp
Måste vara ett jäkla jobb att hålla allt rent bara?
 

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Letar banhoj
Kontaktannons:

Vi möttes närgånget på vägen mellan Kärna och Marstrand igår. Du försökte förtvivlat ratta in Radio Kärna i din röda Golf och jag blinkade lite små-förtvivlat med helljuset samtidigt som jag förberedde mig på att se om kantarellsäsongen i diket på min sida vägen hade startat.
Jag vet att jag är lite kräsen när det kommer till hojkörande men vill ändå göra dig uppmärksam på att om man är så mesig som jag så behöver man lite mer än 40 cm asfalt av vägen.
Jag förstår självklart att du tjänade flera meter och därmed sparade ofantliga mängder CO2 och det är ju helt rätt i tider som dessa. Jag förstår också att du inte ville slita i onödan på vägbanan på din sida av vägen och det är också helt rätt med tanke på miljön. Det kan i fortsättningen dock vara på sin plats att kanske titta åt det håll man är på väg, gärna samtidigt som man kör (även om det kan ses om överkurs), när man genar så effektivt i skymda kurvor som du gjorde.

Var det du?

Svar till "Fet foppatoffla i träningsoverall och hempermanent sökes av Aprilia-kille med döden i vitögat och nybytta kalsingar"
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Kontaktannons:

Vi möttes närgånget på vägen mellan Kärna och Marstrand igår. Du försökte förtvivlat ratta in Radio Kärna i din röda Golf och jag blinkade lite små-förtvivlat med helljuset samtidigt som jag förberedde mig på att se om kantarellsäsongen i diket på min sida vägen hade startat.
Jag vet att jag är lite kräsen när det kommer till hojkörande men vill ändå göra dig uppmärksam på att om man är så mesig som jag så behöver man lite mer än 40 cm asfalt av vägen.
Jag förstår självklart att du tjänade flera meter och därmed sparade ofantliga mängder CO2 och det är ju helt rätt i tider som dessa. Jag förstår också att du inte ville slita i onödan på vägbanan på din sida av vägen och det är också helt rätt med tanke på miljön. Det kan i fortsättningen dock vara på sin plats att kanske titta åt det håll man är på väg, gärna samtidigt som man kör (även om det kan ses om överkurs), när man genar så effektivt i skymda kurvor som du gjorde.

Var det du?

Svar till "Fet foppatoffla i träningsoverall och hempermanent sökes av Aprilia-kille med döden i vitögat och nybytta kalsingar"

HAHAHA! Dagens bästa! :D:Bugar
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Knäskrapsträning bakom mediamarkt högsbo nu för en liten stund sedan? Röd skåpbil parkerad bredvid min bil, det var Pysch va? Du var coach va? Hälsade inte blev osäker på om det var du! Var det du?

Och förresten, ni två på varsin vit stödhjulsmc, lägg av o bara köra runt runt bland bostäderna i mölndal, här springer massa barn och det ekar mellan husen! Måste finnas roligare ställen att köra permobil, eller jag menar quad. :gnissla Var det du?
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Och förresten, ni två på varsin vit stödhjulsmc, lägg av o bara köra runt runt bland bostäderna i mölndal, här springer massa barn och det ekar mellan husen! Måste finnas roligare ställen att köra permobil, eller jag menar quad. :gnissla Var det du?

Hmm var ett gäng nötter i Balltorp som turades om att köra en (vit, samma som är med in din story, tro?) quad fram o tillbaka på Pepparedsleden. Dem hade säkert jättekul tills den ena fick motorstopp framför en lastbil med ekipaget när han skulle svänga ut på vägen, hörde att han gav ifrån sig ett panikartat skrik, men hans vänner kunde hjälpa honom in till kanten med den (lastbilen hann bromsa om det var någon som inte förstod det):rolleyes:

Kort därefter puttrade en 626/660 (årsmodell 05-06) förbi, var det du?
 
Last edited:

thrillseeker

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2007
Ort
Göteborg/Jönköping
Hoj
Triumph Speed Four
Han finns antagligen inte på SH, men måste skriva det ändå :D

Du var en skön snubbe på vit HD som körde i Angered 16.45 idag. Du hade på dig kostym med passande skor. Självklart hade du på dig skydd i form av skinnjacka och hjälm, men nu kommer det roliga, INGA STRUMPOR! :rofl:rofl:rofl

Va ju fan inte många grader idag, det blåste en del och snubben körde i +70, skrattade så tårarna sprutade!
 

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Slätten
Hoj
Numera FD. Knutte
Knäskrapsträning bakom mediamarkt högsbo nu för en liten stund sedan? Röd skåpbil parkerad bredvid min bil, det var Pysch va? Du var coach va? Hälsade inte blev osäker på om det var du! Var det du?

Och förresten, ni två på varsin vit stödhjulsmc, lägg av o bara köra runt runt bland bostäderna i mölndal, här springer massa barn och det ekar mellan husen! Måste finnas roligare ställen att köra permobil, eller jag menar quad. :gnissla Var det du?

Pysch var där och plåtade . Knäskraparn är jag ansvarig för resten vet jag ej.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top