"Var det du"-tråden, Kungsbacka (K.H.R)

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Ort
Asker, Norge
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Ditt fucko, collegetröja och jeans?
Nåja, en kort torkrunda går väl bra. Akta så att ingen av dom stora killarna ser dig bara, då blir man ju klassad som riksfuCko direkt :p :banana
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Ditt fucko, collegetröja och jeans?
Nåja, en kort torkrunda går väl bra. Akta så att ingen av dom stora killarna ser dig bara, då blir man ju klassad som riksfuCko direkt :p :banana

Då kan det omöjligen ha varit mig du såg, jag kör aldrig utan fullt ställ.

Dessutom var det en långärmad tshirt, inte en collegetröjja ;-)

Ungefär samma klädsel som när jag hämtar/lämnar lilltjejen på dagis, och samma fart som när jag cyklar ner för backen vid kyrkan (om Anneli inte sitter i cykelkärran).

Kan inte jag räknas som en av de stora killarna? Jag brukar iaf skaka på huvudet åt folk som kör runt utan ordentliga kläder :D
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Om framhjulet var i marken så lär det ju ha varit jag :D

Skyller på att jag håller på och kör in den... sen får vi väl se om jag kan lära mig at köra bakslang som de stora (eller små) grabbarna.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Crall på båda hjulen i korsningen vid ST1, vad kan klockan vart, kanske fyra idag? Var det Crall?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Har du rört din cykel denna sommaren? Har aldrig sett dig :tummenner

Har kört hela 300 mil i år :gnissla Inte så stort sug att köra när man står och skruvar i hojar 8 timmar om dagen, tyvärr. Funderar på att sälja och skaffa glidare, eller motard, något som går att ta en kort kvällsrunda på och ändå har kul, slippa åka 200+ för att njuta :gnissla Får se hur ekonomin ser ut till våren.
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Det var Crall!

Behöver inte ens fråga, eftersom jag såg tröjan ;-)

Det var jag som kom i riktning från Kungsmässan, hade fullt upp med att växla ner och oroa mig för vad som var fel på hojjen, så det blev en halvhjärtad nickning istället för ett ordentligt vink :D

Skulle iväg på en grej ikväll, men vände och åkte hem igen eftersom det var nåt knas med insprutningen... jävla digitala insprutningar, bara strul... Den gick hyffsat vid små gasöppningar, men så fort jag öppnade på lite mer så bara tvärdog den. Hostade mig hem, medan jag undrade vad fan som kunde vara fel.

För alla andra med 690, så kan jag tipsa om att motorn går fan så mycket bättre när det inte ligger en tygpåse halvvägs ner i insuget :D

Är det jag, eller verkar det lite dumt att ha insuget precis i kanten på "bagageutrymmet"? Det är väl iofs inte tänkt att man skall bära med sig grejjer där, men jag brukar alltid ha en liten påse med prylar för nödreparationer under sätet. Bra att ha när man kör omkull eller nåt skramlar loss när man är ute på långtur.
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Funderar på att sälja och skaffa glidare, eller motard, något som går att ta en kort kvällsrunda på och ändå har kul, slippa åka 200+ för att njuta :gnissla Får se hur ekonomin ser ut till våren.

Inte glidare, snälla... skaffa dig en motard, så blir allting bra, jag lovar.

Förstår precis vad du menar med att det är svårt att njuta av en sporthoj i under 200... precis av den anledningen som jag sålde r6:an.
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
stor svart bmw motorcykel med pimpstartröja vid fjäråsmacken nyss.
(hälsningar Limez o Krillan)
 

thompabompa

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg (Lindome)
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
KTM enstånka idag vid 18.30-tiden vid Jet/OK-macken vid Varla.
Du drog en wheelie på exakt samma ställe som jag brukar bort mot Beijersdorf (hur fan det nu stavas...).

Jag stod vid busshållplatsen eftersom jag körde sönder hojjävelen imorse vid just en wheelie (bränslepumpen...)
 

Crall

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2009
Ort
Kungsbacka
Hoj
KTM 625 SMC -06, Honda CB 400N, Yamaha YZ 250
KTM enstånka idag vid 18.30-tiden vid Jet/OK-macken vid Varla.
Du drog en wheelie på exakt samma ställe som jag brukar bort mot Beijersdorf (hur fan det nu stavas...).

Jag stod vid busshållplatsen eftersom jag körde sönder hojjävelen imorse vid just en wheelie (bränslepumpen...)

Jag känner mig träffad :D Alltid gött med wheelie där ;)

Lycka till med hojen :såjaponken
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
För alla andra med 690

Åh fasen, ingår det inte en liten "väska" med verktyg under bakstänkan på 690/KTM längre? :va

(min sådan är numera tom, använde den en gång i början av sommaren, kämpade i tre evigheter att få in alla verktyg igen, totalt omöjligt, och plocka bort ett verktyg innebar bara skrammel.... )
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Cool snubbe med Pimp star-tröja på en såndär stor svart K1300bus. E6an norrgående vid Sandsjöbacka, runt 16:30. Jag var påväg hem, i Jaguaren :)


Var det du ? :rolleyes:
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top