Valborgsläger Sala

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag vågar lova att det inte blir motardfjärding detta år. Högst på listan står en skåpbil, en uppsättning regndäck, en uppsättning slicks, elverk och luftkompressor... Sååå, var du inte orolig Farbor Joakim.:tuttar
Du har släp, regndäck sitter på, elverk och kompressor lånar du i depån. Slicks (nya) kan du köpa av mig, jag kör ändå bara på gammalt mög. Så jag tror nog att du kommer fuska till det med factorysuspension under året. Fuskis! :arsele

:krama
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Du har släp, regndäck sitter på, elverk och kompressor lånar du i depån. Slicks (nya) kan du köpa av mig, jag kör ändå bara på gammalt mög. Så jag tror nog att du kommer fuska till det med factorysuspension under året. Fuskis! :arsele

:krama

Löööövly mannen! Regndäcken är slutkörda... Men ett par extra slicks är alltid bra. PM:a vad du vill ha för dom så kanske jag kan köpa ett par fräscha finväderssulor till moppen i alla fall. Med din ekvation så har jag motarddämpare i min budget igen.

Baj baj Jåkke:hej ...brrraaaaap...
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Tack för tipset.:tummenupp Tror jag hamnar under det priset för att modda min befintliga och då få dom viktanpassade.

Men då har du ju bara dämpare för att kunna köra värdelös motard, då är ju skogsåkat helt sabbat. :D
Du kan säkerligen få dem för under 2000, de e ju värt.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Men då har du ju bara dämpare för att kunna köra värdelös motard, då är ju skogsåkat helt sabbat. :D
Du kan säkerligen få dem för under 2000, de e ju värt.

Menade motardanpassat
För det priset (nästan) får jag motardmoddat och viktanpassat. Sabbat för skogsåka. Det e sant, men den smällen tar jag... som en utmaning.:) Fast med dagens budget är det inte aktuellt, men kanske imorgon:banana
 

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Ort
ÖREBRO
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Vi på Sala Racing Park tackar alla för en kanonhelg!
Bra väder å många glada å härliga deltagare!!
Och bra disciplin på banan och inga olyckor!

På återseende!!
..glöm ej tisdagsträning 15-19..

häls
Tommy, Annelie å Nicke
VI FRÅN ÖREBRO Tackar för en kanon helg . mycket roligt folk . tack för bra boende .mat.och BASTUN måste jag fixa den är svensk :gnissla ni måste ha en FINSK bastu .perkele ..vi kommer tillbaka snart ..tack tack Tommy.Nicke. Annelie.....MVHARRY o NICKE
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Löööövly mannen! Regndäcken är slutkörda... Men ett par extra slicks är alltid bra. PM:a vad du vill ha för dom så kanske jag kan köpa ett par fräscha finväderssulor till moppen i alla fall. Med din ekvation så har jag motarddämpare i min budget igen.

Baj baj Jåkke:hej ...brrraaaaap...

Jag har nåt 16,5" regn fram ligger som du kan få för 600:- Nytt alltså. Begagnade regn Bridgestone bak (åkbara) för 200:-

Pm:a om du är sugen!
 

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Sala
Hoj
Husqvarna 701
Nu kör vi på valborg igen!! :banana
Körning 10-18.
Ska försöka ha grusdelen öppen! kanske vi kör halva dagen utan för att sen öppna på efetrmiddagen..

Bastu å grillning på kvällen!

Pris 400 :- för hela dagen.

Välkomna!!
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top