Vad vill en tjej ha när hon fyller 30?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Sätt upp en halmbock i trägårn och säg att du måste missförstått angående hamocken...:smasha

gavlebocken-2.jpg
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
kanske något som är bortprioriterat i dagsläget som hon älskade att göra förr innan hus å barn.

Ja, frågan är vad det skulle vara :va Hon har inte behövt prioritera bort mycket annat än sömn och en del av sin fritid men hon gör ju samma saker nu som tidigare. Men jag har varit inne lite på ditt spår.

Vill du ha en upplevelse så hojta till så skall jag fixa ett bra pris! :tummenupp

Jag går in och kikar på din sida nu direkt, där finns det ju lite att välja på och det var varit uppskattat hittills :)

Köpte en tatuering till min. Hon hade tjatat om en stor lotusblomma i nacken, i färg, i ett år. Så det blev lite som en present till mig med, att få tyst på henne. :D

Du, det där var en JÄVLIGT bra idé! Hon har snackat om att fortsätta med sin tatuering hon redan har påbörjat på sidan av kroppen och ett presentkort på det är ju klockrent :tummenupp


Plasttuttar så blir alla nöjda!

Nej, vill hon ha en hammock så ska hon få det, det är ju hon som fyller år.
Att åka iväg tillsammans är alltid bra, spa eller vad som.

Ja, den tanken har också slagit mig men det håller inte budgeten för och de är väldigt fina och fasta fortfarande trots två knoddar på två år. Det får bli när hon fyller 35 och de har hängt ner sig lite till :hihi

Hammock känns bara tråkigt och dessutom blir det ännu jobbigare för mig att klippa gräset när jag måste flytta på ytterligare en sak på gräsmattan :mad:
 

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Ort
Kristianstad
Hoj
Xr 650R
Jag körde på upplevelsespåret när min sugga blev tant.En upplevelse hon såhär 3 år efter fortfarande talar om,men tyvärr blir svårt,om inte omöjligt för er att åstadkomma.Jag hängde med till Ikea,log hela tiden,tittade på kuddar,tittade på mattor,tittade på färger,tittade på mönster,tittade på soffor,tittade på andra brudar,tittade på klockan i smyg och bara hoppades vi skulle hem snart.Allt detta utan att kräkas eller få ett nervöst sammanbrott,betalade skiten som köptes,lastade bilen och slutligen skruvade ihop möget.

Som sagt:en upplevelse gillar brewdarna :yoparty
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hammock är grejjer det! Köp en så kan du själv ligga och fisa i den sen.
 

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
meken
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
30 bast så lär hon inte vara kärring......än
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Ja, min tjej blir kärring snart och jag är som vanligt ute i tid och planerar och denna gång är det hela två veckor tillgodo.

Så, vad köper man till en tjej som redan borde vara nöjd med allt då hon är tillsammans med mig?

Budget? Ja, då vi renoverar hus och stuga för fullt och lever på en lön i stort sett då hon är mammaledig så vet jag att hon blir sur om det kostar för mycket så max 3-4000:-.
Dessutom har jag köpt ett partytält för 3000:- till hennes fest men det fick jag tydligen inte räkna som present :(

Hon har önskat sig en hammock. En h-a-m-m-o-c-k. Det känns ju väldigt kul att ge bort en hammock till sin sambo i födelsedagspresent, eller inte. Men det gör ju saken väldigt enkel förvisso, hittar jag inget annat eller får något briljant förslag från er så kan jag alltid köpa en hammock men det är absolut sista utvägen.

Spa-weekend där jag bjuder med mig själv, det brukar väl vara uppskattat av flickvänner? Lite genomskinligt att fråga så här två veckor innan hon fyller...


Så, kom med förslag. Vad fick era flickvänner/fruar/älskarinnor när de fyllde 30?

Jag köpte en spa weekend till min sambo:) dock fyllde hon inte 30 men 28:) varberg va det.... Man kan köpa me olika behandlingar bla bla.. Hon vart jätte nöjd.. Tror det skulle funka bra samt att det e den budgeten du letar efter...
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top