Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
om ni skulle tjata om att visa rumpa i underkläder skulle ni få tjata forever, de skulle inte hända..men me byxor på, ja de är en annan femma... svarar inte ja eller nej..gonatt

jeans och linne då skulle vara kul att se dig i isf! sen tycker jag de andra tjejerna kan lägga upp bilder på killarnas tråd också!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jeans och linne då skulle vara kul att se dig i isf! sen tycker jag de andra tjejerna kan lägga upp bilder på killarnas tråd också!

:fakta

det är mycket tjat om att killarna ska flasha både det ena och det andra i tjejtråden, men än så länge är det bara money som lagt upp en bild (ehöm?:D ) i den här tråden... jämlikhet någon?:va :D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:fakta

det är mycket tjat om att killarna ska flasha både det ena och det andra i tjejtråden, men än så länge är det bara money som lagt upp en bild (ehöm?:D ) i den här tråden... jämlikhet någon?:va :D

Du har gjort min dag !:tummenupp
Har aldrig sett något så jävla roligt som dina bilder.:D
Garvade hela läppen av mig.
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Tråden håller ju på att spåra ur.
Back on track! :mad:

olga-kurylenko-1.jpg


cXtGzFFNwZ.jpg


853223_a5ff1cd078.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Här har vi en härlig halv persiska/svenska som många i Sverige glömmer bort. En dunder vacker kvinna som man inte nån dag på året skulle säga nej till.
Har ett foto på henne med en liten hälsning som hon skrivit, hennes mamma skickade det till mig då jag har bekanta som känner henne. Så med andra ord har jag halva ute på henne :D (önskar i alla fall det)

Nadia Björlin
NadiaBjorl_Grani_5551885_400.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag ska lägga upp en bild här när jag blir biff :fakta
det verkar dock inte gillas här inne!:mad:

biff? du menar muskulös? snälla överdriv inte isåfall, finns inget så osexigt som muskelbyggarbrudar:zpy i lagom bra form ska det vara, men inte en jävla massa stenhårda muskler som ligger helt synliga till följd av inget underhudsfett:)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Du menar alltså att hon inte är snygg??

14322.JPG
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
förstör inte våran tråd med sånna här steroid killar som föddes som tjejer :p
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!! vad e det för slappa admins här.............radera denna bild gensast. Kommer få men för livet!!!
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
biff? du menar muskulös? snälla överdriv inte isåfall, finns inget så osexigt som muskelbyggarbrudar:zpy i lagom bra form ska det vara, men inte en jävla massa stenhårda muskler som ligger helt synliga till följd av inget underhudsfett:)
precis..

Finns inte mkt som är så hett som fitness brudar, och inte mkt som är skabbigare än bodybuilder "tjejer".:)
 

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
om ni skulle tjata om att visa rumpa i underkläder skulle ni få tjata forever, de skulle inte hända..men me byxor på, ja de är en annan femma... svarar inte ja eller nej..gonatt

jeans och linne skulle funka jättebra.:drool

allvarligt så blev jag bara nyfiken när du tog upp det själv. att ditt ass är fint alltså. i värsta fall så får du inget annat än några komplimanger för att du är fin. det är liksom det absolut värsta som kan hända..!:) se så. upp med en bild nu. jag har faktiskt varit ga förkyld. att få se en fin tjej skulle hjälpa tillfrisknandet.:tummenupp
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Inga ben i den fisken...

Elisha_Cuthbert_144.jpg


19810-elisha-cuthbert-sex-e-screens.jpg


elisha-cuthbert-mydaughterssecretli.jpg


elisha_cuthbert_biography.jpg
 

Johanna

Guest
jeans och linne skulle funka jättebra.:drool

allvarligt så blev jag bara nyfiken när du tog upp det själv. att ditt ass är fint alltså. i värsta fall så får du inget annat än några komplimanger för att du är fin. det är liksom det absolut värsta som kan hända..!:) se så. upp med en bild nu. jag har faktiskt varit ga förkyld. att få se en fin tjej skulle hjälpa tillfrisknandet.:tummenupp

hehe, de hjälper inte att du e förkyld, tycker inte synd om dig :tungan
men däremot för rättvisans skull för att massa killar lagt upp i min tråd. så kaaanske så lägger jag upp en jeans bild på röven. men de betyder inte att "de värsta som kan hända e att någon säger att du är fin" -alla har ju olika smaaaaak.
 

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
hehe, de hjälper inte att du e förkyld, tycker inte synd om dig :tungan
men däremot för rättvisans skull för att massa killar lagt upp i min tråd. så kaaanske så lägger jag upp en jeans bild på röven. men de betyder inte att "de värsta som kan hända e att någon säger att du är fin" -alla har ju olika smaaaaak.

Väntar med spänning! :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top