Vad man tänker mycket när man kraschar!!!!

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Alltså det där med att ha hela munnen full med damm och inte kunna spotta är riktigt störande!
Förra kraschen tänkte jag bara "inte hjälmen den är ju ny"....
 

moddlaren

Guest
Läste vad det var du funderade på nu efter en lätt yster färd på ca 15 mil uppe på små asfaltsvägar typ brudfjället runt åmål tillbaka via bakvägen mot ånimskog ned till långed från långed genom skogen på tourXXXX ner till rostock ut mot brålanda via småvägar sedan gamla gestadsvägen upp mot mellerud o sedan hem.

tre grussläpp i tre olika kurvor ca 85-100km enda tanken var FAAAN o så på med gas igen så fort det slutar kasa. så hur du hinner tänka på vad våfflorna smakade om ölen var kall fanns rätt färg på biltema osv osv
detta är obegripligt för mej.
Visserligen åker jag 2T motard som är bra my lättare (96kg tankad) än din järnhäst åker på michelin purepower 160 55 17, 120 55 17. som reagerar snabbt på nedlägg o bromsar men ändå tänker du ju mer än mej på typ 2-3 sek än jag gör på 5 min.

bara att konstatera jag är troligen tröög tänkt men som lärare kanske man tränar upp sinnena då du troligen håller reda på vad ett gäng puckon gör under lektionerna.

En sak är dock väldigt klart trots min avåkning i rullgrus ( JÄVLA SNABELBIL) för ca 6 veckor sedan är det precis lika kul att åka så fort en fegis som jag vågar,, MC ÄR SKIT ROLIGT :yoparty

måtte alla loppor i en kamels armhåla bita CLAES TINGVALL o kompany i arselet för att dom gör allt dom kan för att jävlas med oss mc åkare.

lycka till o sätta nya personliga tider men tänk inte så förbannat my:D:D:D

mvh
 

sulman

Fullt ös inget tjaffs!
Gick med
28 Jul 2013
Ort
Jönköping
Hoj
Blåvit oljekyld +några till
Oj vad du hinner tänka mycket. När jag lowsideade han jag bara tänka, -whoops, så låg jag här och hojen där.
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Jag gråter av skratt... För så där bra lyckades jag inte samla ihop mina dialoger i hjälmen :glömdet
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top