Vad hade ni för slogan på er tröja

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Blir trött, irriterad och jävligt förbannad på den attityden, nu jävlar brassar vi ifrån snuten bara för att jag kan.
Tänk på hur folk ser oss mc åkare, skulle det inte vara trevligt om de tror vi är trevliga och inte bara aderalinpundare=?

naaahhh putte liten som inte kan förstå skämt :pannkyss
vi är ju adrenalinpundare så varför dölja det? va fan har man annars hoj till. på denna sidan finns det både de som följer lagarna till punkt och pricka, de som inte gör det alls och de som väljer vilka lagar de vill följa.
vilken kategori du faller under vet jag inte men inte fan pallar jag "klaga" på dem som inte beter mig som jag gör,

jag lever mitt liv och skiter i hur andra lever sina liv.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
naaahhh putte liten som inte kan förstå skämt :pannkyss
vi är ju adrenalinpundare så varför dölja det? va fan har man annars hoj till. på denna sidan finns det både de som följer lagarna till punkt och pricka, de som inte gör det alls och de som väljer vilka lagar de vill följa.
vilken kategori du faller under vet jag inte men inte fan pallar jag "klaga" på dem som inte beter mig som jag gör,

jag lever mitt liv och skiter i hur andra lever sina liv.

:rofl :rofl
Det bästa jag hört från en chey. Bara du tar bort det där putte liten känner mig inte så cool längre.
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Du är en chey, blanda inte in oss andra i det.

vad har det med saken att göra att jag är chey ?? :va

:rofl :rofl
Det bästa jag hört från en chey. Bara du tar bort det där putte liten känner mig inte så cool längre.

amen du putte, du kan känna dig cool även om jag kallar dig för det, jag är ju chey och vi säger såna saker till pojkar :pannkyss
 
Last edited:

Kimmerien

Son Of A Gun
Gick med
8 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00
Till er som inte har en aning om vad ni skall ha för text så kanske denna sida kan hjälpa er! http://www.thesurrealist.co.uk/slogan.cgi?word=Kawasaki

Finns säkert fler men man kan ju inte sitta o surfa på jobbet :7peta

Slogangeneratorn tyckte att jag skulle trycka följande:

"Strong Enough for A Man, Made for An Asshole"

alt.

"Great Pussy. Great Times" fast det hade ju iofs inte så mycket med hojen utan mer med andra fritidsintressen att göra..
 
Last edited:

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Söder om söder
Hoj
990 SMT
Har för mig att jag såg nån sporthojströja med "din fru". Det tyckte jag var lite väl provocerande. Speciellt om man ställer sig framför en barnfamilj i en volvo eller så.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
WTF?! SÅ säjer du aldrig till mig?! :va

:hihi
Det är bara för du inte riktigt är säker i din sexualitet, hon vet ju att jag är en riktig karl som klarar höra det.

Tröjan ska väl vara så stötande att man inte kan stanna vid rödljus för att risken att få en sten i huvet är överhängande.
 

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
szr660
Det är bara för du inte riktigt är säker i din sexualitet, hon vet ju att jag är en riktig karl som klarar höra det.

Tröjan ska väl vara så stötande att man inte kan stanna vid rödljus för att risken att få en sten i huvet är överhängande.
Fnulade ett tag på "bönder borde avlivas" men kom senare på att jag skulle bli mördad första dagen, jag arbetar tyvärr i bondeland. Var faktiskt nere vid det lokala köpcentrat på lunchen och kräktes lite i munnen av alla förbannade bönder; feta med fula kläder och bristande talförmåga som stoppar femton alladinaskar i sina äckliga kundvagnar. Drägg. :mad:
 
Last edited:
Nyheter
Stenegärd på Gränsö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves

Honda presenterar 16 custom...

KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales

KTM har presenterat en helt...

Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Top