Våra hojar :)

Croc

Medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Haninge
Hoj
GSR 750
Verkar som finanskrisen är över sedan länge i sfs iaf.. Satan vad det köps hojar på kors å tvärsen...

Hörde senast i kväll att det är en z750 kille som fick en bra deal på en ny sukka k9 el k10 tror jag de va. Så vart tog alla z750 vägen??
2011 blir gixxerns år!!!!

Lycka till..


Vi köper oss i ur krisen..det är väl så man ska göra :va

Grupptryck är svåra saker..så jag undrar vad vi ska åka på 2012!?
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Verkar som finanskrisen är över sedan länge i sfs iaf.. Satan vad det köps hojar på kors å tvärsen...

Hörde senast i kväll att det är en z750 kille som fick en bra deal på en ny sukka k9 el k10 tror jag de va. Så vart tog alla z750 vägen??
2011 blir gixxerns år!!!!

Lycka till..

Så nu när jag köpt en Z750 bara för att jag ville vara som alla andra, då går alla andra och köper surgixxers :va

Fuck you och fuck etablissemanget säger jag bara, ni kan sitta där med era kåphojar o ragga brudar på korvmojjen.

Själv ska jag fan sälja Kawwan o bara åka på min vespa i fortsättningen:arsele:arsele:arsele
 

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Ort
under en sten i skogen
Hoj
ingen
Så nu när jag köpt en Z750 bara för att jag ville vara som alla andra, då går alla andra och köper surgixxers :va

Fuck you och fuck etablissemanget säger jag bara, ni kan sitta där med era kåphojar o ragga brudar på korvmojjen.

Själv ska jag fan sälja Kawwan o bara åka på min vespa i fortsättningen:arsele:arsele:arsele

Så butter du låter:D
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Så nu när jag köpt en Z750 bara för att jag ville vara som alla andra, då går alla andra och köper surgixxers :va

Fuck you och fuck etablissemanget säger jag bara, ni kan sitta där med era kåphojar o ragga brudar på korvmojjen.

Själv ska jag fan sälja Kawwan o bara åka på min vespa i fortsättningen:arsele:arsele:arsele

svikare... sälj kawan du.......:gnissla
 

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Skåne - detär väl skönt att slippa ha en dussinhoj. Dessutom är din 1000 ggr snyggare än alla äääääääääckliga kåphojar!!! :arsele:arsele:arsele

Ni som inte vill ha kvar era z750 kan skänka dem till mig. :tummenupp känner inte av att någon finsnskrisskulle vara över. :huvet
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Skåne - detär väl skönt att slippa ha en dussinhoj. Dessutom är din 1000 ggr snyggare än alla äääääääääckliga kåphojar!!! :arsele:arsele:arsele

Ni som inte vill ha kvar era z750 kan skänka dem till mig. :tummenupp känner inte av att någon finsnskrisskulle vara över. :huvet

Jag citerar....

Aaaaahh, du vill ha, du vill ha, du vill ha, ha, ha

För du är avundsjuk, du är så avundsjuk
Det finns så mycket du behöver som
kåphojar och en massa klöver..
Avundsjuk, du är så avundsjuk
Jaahh, aaahh, aaahh

:banana:banana:banana:banana

:D:D
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Jag citerar....

Aaaaahh, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, ha, ha

För jag är avundsjuk, jag är så avundsjuk
Det finns så mycket jag behöver som
kåphojar och en massa klöver..
Avundsjuk, jag är så avundsjuk
Jaahh, aaahh, aaahh

:banana:banana:banana:banana

:D:D

Ahahaha :tuttar
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
gixxxgixxx, grattis till nya maskiner pojkar. lutar åt ett jävla tempo nästa år :)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Den ger du fan in att sälja! jag längtar efter natt turer mariatorget slangen och gottröra!

haha! aah det var fan fina tider. men säg inte det så högt ang. mariatorget för det är fan mycket roligare att hänga där än på svea när man får blickar från söta tjejer som gillar det de ser. På svea är det bara pundare som bråkar, gapar o har sig, fråga skåne :rofl
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
haha! aah det var fan fina tider. men säg inte det så högt ang. mariatorget för det är fan mycket roligare att hänga där än på svea när man får blickar från söta tjejer som gillar det de ser. På svea är det bara pundare som bråkar, gapar o har sig, fråga skåne :rofl

Låter ju som våran käre ZID:tungan
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
haha! aah det var fan fina tider. men säg inte det så högt ang. mariatorget för det är fan mycket roligare att hänga där än på svea när man får blickar från söta tjejer som gillar det de ser. På svea är det bara pundare som bråkar, gapar o har sig, fråga skåne :rofl

:D:D:D Ja den där jävla galningen :D:D

Han om någon borde bli hedersmedlem i SFS :yoparty:yoparty
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Har ju en K6:a också farbrorn! men den har jag inte tänkt sälja förens midsommar eller liknande :) får helt enkelt se hur snabbt jag hittar en lägenhet.

Jag får skylla på att jag börjar bli gammal o glömsk. Jag har ju sett din svarta Gixxer i höstas:huvet
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top