Västmanland Runt

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Västerås
Hoj
BT 1100 Bulldog
Hallå !

Va det någon som körde Västmanland runt i lördags ?
Hade gärna kör om man viste att det skulle vara, men det har inte stått något i tidningarna förens idag men då var det ju försent :mad: eller har man missat att det har stått i vlt :rodnar
Finns det någon sida där det står vilka datum det är olika tillställningar ?

//Ronny
 

skitskrajmc

Djupgående terapi
Gick med
15 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
En sån där snabb sak
Kolla om det kanske står något på SMCs hemsida. I deras kalender brukar det ju stå om en massa aktiviterter runtom i Sverige med datum osv.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
237 skrev:
2198408 Hallå !

Va det någon som körde Västmanland runt i lördags ?
Hade gärna kör om man viste att det skulle vara, men det har inte stått något i tidningarna förens idag men då var det ju försent :mad: eller har man missat att det har stått i vlt :rodnar
Finns det någon sida där det står vilka datum det är olika tillställningar ?

//Ronny

Missade själv det :mad: men gick till en väg i köping där de passerade i 100-tal, customs, offroad, touren och sporthojar, motards i blandan kompott.
 

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Västerås
Hoj
BT 1100 Bulldog
skitskrajmc skrev:
2198533 Kolla om det kanske står något på SMCs hemsida. I deras kalender brukar det ju stå om en massa aktiviterter runtom i Sverige med datum osv.


Stog mycket bra info där :Bugar :tummenupp
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Jag KANSKE åker med en gång till om dom lovar att åtminstone inte åka saktare än gällande hastighetsbegränsning. SATAN VAD TRÅKIGT!!!!!
 

Larre70

The one and only
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Västerås
Hoj
Triumph Daytona
Funatic skrev:
2201675 Jag KANSKE åker med en gång till om dom lovar att åtminstone inte åka saktare än gällande hastighetsbegränsning. SATAN VAD TRÅKIGT!!!!!


Och så går det tydligen inte att svänga med en glidare :confused:

Så fort det kommer en kurva så ska det tvärnitas, undra om det inte går att luta en glidare för då tar väl avgassystem o allt annat skit som är i vägen i backen:huvet
 

T2

Skrotsammlare!!!!
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Västerös
Hoj
SV1000S -04
Larre70 skrev:
2204239 Och så går det tydligen inte att svänga med en glidare :confused:

Så fort det kommer en kurva så ska det tvärnitas, undra om det inte går att luta en glidare för då tar väl avgassystem o allt annat skit som är i vägen i backen:huvet


Då gör man som jag och Valerie, hoppar över stoppet i färna och fortsätter. Körde om max 10 hojar på vägen till fagersta, sedan hoppade vi över norberg och tog vägen förbi ängelsberg istället. Var först i västerfärnebo, tror inte det var någon annan hoj där när vi kom dit. tog kort fika och när "tåget" kom så packade vi oss hemåt. 19 mil och ingen trängsel bakom söliga glidare....
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
T2 skrev:
2208131 Då gör man som jag och Valerie, hoppar över stoppet i färna och fortsätter. Körde om max 10 hojar på vägen till fagersta, sedan hoppade vi över norberg och tog vägen förbi ängelsberg istället. Var först i västerfärnebo, tror inte det var någon annan hoj där när vi kom dit. tog kort fika och när "tåget" kom så packade vi oss hemåt. 19 mil och ingen trängsel bakom söliga glidare....
Fast då missar man poängen om man vill vara med att åka på sånt här. Åka den där svängen själva gör vi ju ungefär 1 gång i månaden. :tummenupp
 

T2

Skrotsammlare!!!!
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Västerös
Hoj
SV1000S -04
aRWe skrev:
2210356 Fast då missar man poängen om man vill vara med att åka på sånt här. Åka den där svängen själva gör vi ju ungefär 1 gång i månaden. :tummenupp


Och poängen var????? Vet att jag skänkte 50 kr till alftarehab center och att jag träffade en massa mc folk bland annat flera från klubben vilket i sig själv är en utmärkt poäng, sen att vi inte valde att göra det första stoppet i färna för att slippa glidar tåget har ju oxå sin poäng...... :tummenupp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top