Välkommna alla nyfikna! KTM/Milla visar hojjarna!!

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
jag kan sälja en hoj till dig:pannkyss dock inte än på en stund

Nää, för tusan stressa inte upp dig för min skull. Jag får inte pengar förän i slutet på denna månad:tummenupp




Aldrig att jag säljer mina söötingar o det finns redan nån som kan få åka på en av dom:pannkyss

Men heeey, jag e inte svartsjuk. Den någon får också vara med:D Åka och åka, det låter nästan tantvarning...jag kör eller rejsar hellre:tungan
 
Last edited:

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Nää, för tusan stressa inte upp dig för min skull. Jag får inte pengar förän i slutet på denna månad:tummenupp



Men heeey, jag e inte svartsjuk. Den någon får också vara med:D Åka och åka, det låter nästan tantvarning...jag kör eller rejsar hellre:tungan

Men snälla jag är ju nybörjar både på hoj och uttryck runt hoj!!!!

Coolt och grattis till ett, eller rättare sagt 2 st galna köp :)


Vadå galna köp, fast i och för sig för att vara två söötingar så brummar dom väldigt vasst!!!
 
Last edited:

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
Men snälla jag är ju nybörjar både på hoj och uttryck runt hoj!!!!



Hallå där, kul med dina nya cyklar! Bara en sak som jag lurar på: hade jag haft möjlihget att köpa en till att ha som crosshoj, så inte hade jag köpt vare sig 450 eller 525, det är lite overkill när man är nybörjare. En mindre crosshoj hade varit mitt tips, men du gör givetvis som du önskar. Skam den som ger sig, eller hur?!

Men då ses vi på motardbanan då? :tummenupp
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Ahh... Ännu mer ologiskt, varför starta en tråd till bara för att lägga upp en bild??? Plus att det finns fortfarande ingen anledning att se sur ut med 2 hojar i sin ägo, oavsett vad andra tycker om ens inköp, om man inte håller med dem andra och börjar ångra sitt inköp...
Men man lär ju osså starta en ny tråd om den första blivit stäng, bara för att visa vissa att man faktiskt köpt sig två söötingar!!!!!:yoparty :tuttar
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Hallå där, kul med dina nya cyklar! Bara en sak som jag lurar på: hade jag haft möjlihget att köpa en till att ha som crosshoj, så inte hade jag köpt vare sig 450 eller 525, det är lite overkill när man är nybörjare. En mindre crosshoj hade varit mitt tips, men du gör givetvis som du önskar. Skam den som ger sig, eller hur?!

Men då ses vi på motardbanan då? :tummenupp


Tjenare! Jo jag har förtstått att man kanske inte skulle ha köpt dessa två men jag vart ju kär i dom bägge, lika bra o lära sig köra hårt från början! Kankse vi ses nån gång, vore gött!:tungan

mm men då tycker vi inte om dig heller :mad:

Vänta nu, jag har ju två också :(

Men attans va knivigt det börjar bli nu då??!!!:tungan :va
 
Last edited:

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
Tjenare! Jo jag har förtstått att man kanske inte skulle ha köpt dessa två men jag vart ju kär i dom bägge, lika bra o lära sig köra hårt från början! Kankse vi ses nån gång, vore gött!:tungan


Köra hårt, ja. Men att göra det krångligare för sig än nödvändigt, det var så jag menade. Man ska inte bara gå å bli kär i hojar, fundera lite på vad de ska användas till är ju också bra, eller hur? Lycka till hur som helst!
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Köra hårt, ja. Men att göra det krångligare för sig än nödvändigt, det var så jag menade. Man ska inte bara gå å bli kär i hojar, fundera lite på vad de ska användas till är ju också bra, eller hur? Lycka till hur som helst!


Jag bråkar inte med en som kan, visst jag har lärt mig vad dom ska användas till o nu i början så lär dom inte gå som dom är ämnade för. Men jag planerar att ha dom ett tag o lära mig ordentligt med mina hojar så att jag till slut kan köra utan att fundera. Då den dagen så känner jag ju hojarna utan o innan. Då kanske jag oxså vill ha lite vassare därför kan jag väl rättfärdiga mina inköp lite! Men vilken härligt känsla den dagen jag bemästrar dom båda till fullo!!!
 

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skogen
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450

Varför hacka på en person som tydligen har turen att kunna köpa två hojjar men som kanske uttrycker sig lite otydligt i sina första inlägg :confused:
Det är väl den vanliga svenska avundsjukan som lyser igenom såklart....
 

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Om man köper två vassa hojjar o sen ställer frågan: "Vad ska jag göra med dem?" på detta forumet, så får man nog vänta sig kommentarer? Avundsjuka vet i katten, tycker nog bara det är en korkad fråga alternativ en provokation.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Herre jävlar vad det ska oggas och hackas. Varför ska man börja hacka på någon bara för att personen ställer/fäller, enligt någon allvetande besservisser, korkade frågor eller uttalanden?!
Visst det lät ganska otroligt, men varför såga någon så totalt från början?!

Vad spelar det för roll om hon köpt två feta hojar som hon nu kanske inte kan någonting om, men vill lära sig allt om, åka med, kita om till motard med mera?
Det sägs att man ska vara som man är och göra det man vill, men i detta fall passar det inte pga att att början/presentationen i detta forum blev lite galet och späddes på med att hon gjort det alla vi här inne skulle gjort om vi hade möjlighet.:rock
Hon har möjligheten och hon gör det.:tummenupp Måste man veta allt på en gång innan man fortsätter med någonting som är kul?

Lägg nu för fan locket på detta å lev vidare istället. För det är ju fler än hon som, enligt vissa kommit in fel i detta forum, men som nu är accepterade då de med hjälp av de svar de fått på sina frågor vet lika mycket som alla andra och nu passar in i vår mc-värld.

"Det här verkar kul, det ska jag testa...BUMS!" *Skön inställning*:tummenupp

Det märks att åkabstinens-substansen är alldeles för hög i blodet nu... Gå till garaget å torrvarva lite
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Herre jävlar vad det ska oggas och hackas. Varför ska man börja hacka på någon bara för att personen ställer/fäller, enligt någon allvetande besservisser, korkade frågor eller uttalanden?!
Visst det lät ganska otroligt, men varför såga någon så totalt från början?!

Vad spelar det för roll om hon köpt två feta hojar som hon nu kanske inte kan någonting om, men vill lära sig allt om, åka med, kita om till motard med mera?
Det sägs att man ska vara som man är och göra det man vill, men i detta fall passar det inte pga att att början/presentationen i detta forum blev lite galet och späddes på med att hon gjort det alla vi här inne skulle gjort om vi hade möjlighet.:rock
Hon har möjligheten och hon gör det.:tummenupp Måste man veta allt på en gång innan man fortsätter med någonting som är kul?

Lägg nu för fan locket på detta å lev vidare istället. För det är ju fler än hon som, enligt vissa kommit in fel i detta forum, men som nu är accepterade då de med hjälp av de svar de fått på sina frågor vet lika mycket som alla andra och nu passar in i vår mc-värld.

"Det här verkar kul, det ska jag testa...BUMS!" *Skön inställning*:tummenupp

Det märks att åkabstinens-substansen är alldeles för hög i blodet nu... Gå till garaget å torrvarva lite

Jag säger bara tack så mycket, dina ord värmer! Dom andras ord gör mig bara mer taggad och visa vars skåpet ska stå!!!
 

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
Sådär nu slipper du ha den snygga vita kanten, grattis annars till ett bra köp :)
 

Bifogat

  • Fixad.JPG
    Fixad.JPG
    40.8 KB · Visningar: 153

Morphed

ORGANDONATOR
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Nacka
Hoj
KTM 450 SXF
Jag bråkar inte med en som kan, visst jag har lärt mig vad dom ska användas till o nu i början så lär dom inte gå som dom är ämnade för. Men jag planerar att ha dom ett tag o lära mig ordentligt med mina hojar så att jag till slut kan köra utan att fundera. Då den dagen så känner jag ju hojarna utan o innan. Då kanske jag oxså vill ha lite vassare därför kan jag väl rättfärdiga mina inköp lite! Men vilken härligt känsla den dagen jag bemästrar dom båda till fullo!!!

Tjeena!! ska vi rejsa i helgen??:drool :D
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Tjeena!! ska vi rejsa i helgen??:drool :D

Tjeenare! Klart vi ska rejsa i helgen! Då kan du ju coacha mig, nybörjare som jag är!!! Men jag lär ju göra dig besviken då jag tar min 525'a eftersom 450'n är nerplockad för styling! :pannkyss
 

Morphed

ORGANDONATOR
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Nacka
Hoj
KTM 450 SXF
Tjeenare! Klart vi ska rejsa i helgen! Då kan du ju coacha mig, nybörjare som jag är!!! Men jag lär ju göra dig besviken då jag tar min 525'a eftersom 450'n är nerplockad för styling! :pannkyss


Fan va synd då men de få duga me 525an i helgen!!! vi få motard kitta 450'n till sommaren så du får piska alla här på sporthoj sen.. :D
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Fan va synd då men de få duga me 525an i helgen!!! vi få motard kitta 450'n till sommaren så du får piska alla här på sporthoj sen.. :D

Om du är riktigt snäll kan du ju få rejsa min stora då du bara har en 450 te helgen! 525an kan ju behöva få sotas ur lite, jag lär väl bara få stopp.....Då håller jag dig vid ditt löfte om hjälp med motardkittnigen av 450'n te sommarn! Hur gör vi nu då, vars, när i helgen, msn kanske?? Jag vill inte ha en massa publik me från sporthoj!:tuttar
 

Morphed

ORGANDONATOR
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Nacka
Hoj
KTM 450 SXF
Om du är riktigt snäll kan du ju få rejsa min stora då du bara har en 450 te helgen! 525an kan ju behöva få sotas ur lite, jag lär väl bara få stopp.....Då håller jag dig vid ditt löfte om hjälp med motardkittnigen av 450'n te sommarn! Hur gör vi nu då, vars, när i helgen, msn kanske?? Jag vill inte ha en massa publik me från sporthoj!:tuttar

Jupp de blir bra de.. :yoparty
 

<Anton>

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Skåne
Hoj
KTM
Du måste ju förstå varför folk reagerar på detta sättet, du tacklas alltså av en publik som dagligen läser trådar om folk som ska köpa motard och har riktat in sig på en 525a eller en husa helt utan förkunskaper och du lyckades formulera dig så att vi tror att du är exakt likadan, fast med mer pengar och som redan har gjort köpet (x2). Men ja tror vi alla här vill att du ska skicka våra fördomar åt skogen och visa upp att du klarar av detta.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top