Välkommen tillbaka Markus!

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Jag såg just att någon Gillat ett av mina inlägg.

Denne någon var min gamle vän Markus som tydligen börjat stoppa in trynet lite längre här igen.

Välkommen tillbaka Markus!
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag såg just att någon Gillat ett av mina inlägg.

Denne någon var min gamle vän Markus som tydligen börjat stoppa in trynet lite längre här igen.

Välkommen tillbaka Markus!


Bra det. De här Markusimitatörerna som försöker fylla hans skor bryter snart något i sina försök.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag såg just att någon Gillat ett av mina inlägg.

Denne någon var min gamle vän Markus som tydligen börjat stoppa in trynet lite längre här igen.

Välkommen tillbaka Markus!

Han har smugit omkring och gillat hela tiden, synd bara att han inte längre kan/får/vill delta...
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag trodde det skulle bli tomt utan Markus när han blev bannad senast.
Men såhär i efterhand måste jag säga att forumet blivit en vänligare och trevligare plats utan honom.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag trodde det skulle bli tomt utan Markus när han blev bannad senast.
Men såhär i efterhand måste jag säga att forumet blivit en vänligare och trevligare plats utan honom.

EN person gör inget forum. Det har garanterat blivit tråkigare här eftersom så många profiler sjappat.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag har hört att han ändrat sitt liv.
Han är numera en sossekvinna, boende i Majorna (Göteborg), där hen finansierar sin gulablendochbibdiet genom att hålla kurser i afrikansk dans.
men jag har inga bevis.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag har hört att han ändrat sitt liv.
Han är numera en sossekvinna, boende i Majorna (Göteborg), där hen finansierar sin gulablendochbibdiet genom att hålla kurser i afrikansk dans.
men jag har inga bevis.

Strax innan han försvann hade det ju flyttat in några skumma individer i hans port, han hade väl bland annat sett dom köpa Aftonbladet och få ABF's kursprogram hemsänt, ADRESSERAT till dom!!!!
Dessytom hade dom burit in en misstänkt fyrkantig systempåse som inte klirrade, och det vi ju alla vad det betyder...

Han blev helt enkelt infiltrerad av arbetarklassen och vips, lite stockholmssyndrom på det.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Strax innan han försvann hade det ju flyttat in några skumma individer i hans port, han hade väl bland annat sett dom köpa Aftonbladet och få ABF's kursprogram hemsänt, ADRESSERAT till dom!!!!
Dessytom hade dom burit in en misstänkt fyrkantig systempåse som inte klirrade, och det vi ju alla vad det betyder...

Han blev helt enkelt infiltrerad av arbetarklassen och vips, lite stockholmssyndrom på det.

Jag ville inte uppge min källa tidigare eftersom vi sporthojsbladetprenummeranter inte delger informationen vi får därifrån, utan låter pöbeln nöja sig med löpsedlarna.
Inte alla kan hantera informationen i tidningen.
Stod förresten i förra nummret att du köpt renar.
Stämmer det?
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Jag trodde det skulle bli tomt utan Markus när han blev bannad senast.
Men såhär i efterhand måste jag säga att forumet blivit en vänligare och trevligare plats utan honom.
Vänliga och trevliga forum finns det alldeles för många av. Jag tycker forumet har blivit tråkigare.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag ville inte uppge min källa tidigare eftersom vi sporthojsbladetprenummeranter inte delger informationen vi får därifrån, utan låter pöbeln nöja sig med löpsedlarna.
Inte alla kan hantera informationen i tidningen.
Stod förresten i förra nummret att du köpt renar.
Stämmer det?

Shhh, avslöja inte att jag håller på med en "hostile takeover", jag köper upp renjävlarna och sen är det jag som kör enduro som jag vill i nationalparkerna...

Moahaha

(du kan inte länka till SH-bladet så jag får kontrollera omfånget av skadan?)
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top