Uppsala Motard

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Ort
Uppsala/ Sthlm
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Stiligt Peter! :tummenupp

Kan nog inte följa med o köra imorgon fredag, men vad sägs om lördag?
Samling vid pumpen efter lunch, vid 13-14 tiden??
Ska ju bli sol och runt 8 grader! Kom igen nu folket!! :yoparty
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
faan jag vill ut me husan jag me, men den e död just nu måste renovera motor fick lager ras igår, får ta ut den där fula r1an o smyga bakom er kanske
 

V/S

aka Plysch^
Gick med
26 May 2007
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 450 EXC
Stiligt Peter! :tummenupp

Kan nog inte följa med o köra imorgon fredag, men vad sägs om lördag?
Samling vid pumpen efter lunch, vid 13-14 tiden??
Ska ju bli sol och runt 8 grader! Kom igen nu folket!! :yoparty

Jag är på 13:00 Pumpen :yoparty
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Stiligt Peter! :tummenupp

Kan nog inte följa med o köra imorgon fredag, men vad sägs om lördag?
Samling vid pumpen efter lunch, vid 13-14 tiden??
Ska ju bli sol och runt 8 grader! Kom igen nu folket!! :yoparty

Kan inte alla sluta vara lediga hela tiden?! :huvet :)
 

Henken

Guest
Jag pallar inte sitta här på "jobbet" längre så jag drar hem & kör lite/mycket. Kollar förbi pumpen och "boulevarden" lite då & då. :)
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
jag ska ut imårrn med å hoppas på ett jäkla gäng :) vore nice å ha ett "mål" å dra till..... gasa lite i stockholmstunnlarna eller nått ;) eller nåt likn å ta en fika ... eller vad vet jag ....


men frågan vilken tid nu då.... å fripper har ju lagt ut en tråd om åka imårrn... verkar bli runt 11 tiden.... hur göra ?
 

Henken

Guest
13 verkar de flesta motard-människorna kunna. För min del spelar det ingen roll, men det hade varit skoj med ett mål eller liknande för dagen.
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
ja nått sorts "mål" vore roligare tror jag..... hmmm jag e ju mer sugen på att åka med "likasinnade" moppar:) men det e ju trvligt att åka med de andra med.... jag platsar nog mer in på " 1 åket " med er..

annars kan man ju blanda hojtyperna :) men nu verkar det sån skillnad på tid.

aja jag e på här iaf :)
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Fins en lite chans att man kan hänga på imorgon om ni åker 13:00.

Jobbar nätterna hela helgen så det får bli en kort repa för mig men bättre det än inte nått :)
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Fins en lite chans att man kan hänga på imorgon om ni åker 13:00.

Jobbar nätterna hela helgen så det får bli en kort repa för mig men bättre det än inte nått :)

Kan nog kanske också haka på, beror på om jag ska iväg till Sthlm och kolla på hoj...

På tal om annat, vad är det för gps du har?
Klurar på att se om det finns nån bra billig när jag drar över till staterna i sommar.... :)
 

1050

Billan
Gick med
18 Apr 2008
Ort
Uppsala
Hoj
07 triumph Tiger
Tjena Micke billock 25år. kör en triumph tiger-07. Bra där med sms listan. tycker det är helt ok. jag jobbar som grävmaskenist. bor i årsta. gillar att vara med vänner och åka hoj så klart. mycket kul att träffa nytt folk
 

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Ort
Uppsala/ Sthlm
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nu ;) De e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul... :arsele

Puss på er!
 

Henken

Guest
Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nu ;) De e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul... :arsele

Puss på er!

Ajfan...:näsblod
Du var ju paranoid av en anledning uppenbarligen. Blir orolig själv nu...
 

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nu ;) De e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul... :arsele

Puss på er!

Varför?? Själv blev jag tagen vid saluhallen för det grova brottet köra utan skatteuggla...... Ska vi skaffa väst eftersom vi är outlaws:D
 

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nu ;) De e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul... :arsele

Puss på er!
Vilket skit alltså Robbin, du som jobbat så hårt med hojen hela vintern. :gråta :gråta :gråta Inget köra imorn heller. :(
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nu ;) De e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul... :arsele

Puss på er!

Men va fan.... Då får jag ju ingen konkurrens....
JAG KOMMER VINNA VID DONKEN!! :yoparty

Nej men fan, vad tog dom dig för? Skogsmaskin på asfalt som är ett brott mot nån ny lag?

Varför?? Själv blev jag tagen vid saluhallen för det grova brottet köra utan skatteuggla...... Ska vi skaffa väst eftersom vi är outlaws:D

Men va tusan, är dom ute efter oss?? :näsblod
Tur jag har byggt om min till laglig rent maskinmässigt :mattias



Hundra spänn på att jag får ombesiktning pga avsaknad av reflex bak nu... :gnissla
 
Last edited:

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Jaha, då är det en motard mindre i uppsala!! Blev av med lappen idag i flogsta... say no more say no more! Inga tårögda avsked nu ;) De e ju så jobbigt! hehe. Får se när jag är tillbaka... lär nog ta ett tag! Men ja kommer garanterat skriva inlägg här ändå.. fast ja kommer ju inte kunna bevisa att jag är bäst i stan på ett hjul... :arsele

Puss på er!

Men vad har du gjort!

Du kan ju ta det på um forumet om du inte vill ta det här :tummenupp
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top