Två galna!

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
Hejsan alla hojare


Fattar inte att man kan köra som idoter i stan i Malmö! När man kör i stan ska man alltid köra lungt och sansat men somliga här på sporthoj på tröjan gör grejer inte betträ utan folk säger vilka idoter det finns ...man borde köra lite lungt.Vill man köra som en idot så kan man lika bra köra utanför stan ihjäl sig men inte andra om man inte bryr om sig själv.

Har jag inte rätt?:huvet :mad:
 

anderssonph

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2006
Ort
mjölby
Hoj
KTM 560 SMR till salu
jo helt rätt men kommer alltid finnas idioter som tror dom kan köra hoj...men igentligen är dom helt jävla kassa och bajsar på sej om dom får ett släpp
 

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
alltså fattar inte liksom det måste ske något innan dom förstår jaha oj det var inte rätt..
 

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
skiter i dom om dom skulle köra krocka ...men det som jag skulle tycka synd om det skulle vara nåt bar tex eller nån på gatan vem som helst.Kan ju vara du eller jag liksom!Och tröjan på där det står sporthoj dessutom hans nick gör grejer inte betträ liksom grrr
 

Zeta84

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2007
Ort
Huddinge City
Hoj
05 Yamaha Yzf R6
ja minst sagt, ungefär som tidigare idag på drottningatan så gick det 2 st pensionärer med rullator och sportrullator tröjja, dom gick helt BANANAS bland allt folk... wheelies och stoppies om varannat! som om inte det vore nog så drog dom och köpte en års ranson av katt mat!



GLS!!!!
 

Nicotin

Guest
Jaa vilka idioter det finns...
popcorn.gif



level1_don009.gif
 

Runken

kör som om det vore sista gången
Gick med
27 May 2003
Ort
Nacka
Hoj
NV 250 -55
skiter i dom om dom skulle köra krocka ...men det som jag skulle tycka synd om det skulle vara nåt bar tex eller nån på gatan vem som helst.Kan ju vara du eller jag liksom!Och tröjan på där det står sporthoj dessutom hans nick gör grejer inte betträ liksom grrr

va fan är du full?
Eller upprörd? :va
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
Vad heter han på s-hoj då? Jag bor själv på Kirseberg i Malmö och här gäller 30 överallt. Med jämna mellanrum kommer det en röd/vit r1a på slangen förbi här i 100. Man undrar hur fan de tänker..
 

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
va fan är du full?
Eller upprörd? :va


Alltså det hade du accepterat om en hoj hade kört om dig i 100km/h på en 50 väg? menar det e verkligen ansvarslöst att gör så...och inte nog med det så folk som ska över gatan vågar inte gå ut när dom gör så kallade stoppies eller vad det nu heter :mad:
 

Joockey

Med lem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
Honda NSR 125 R -91
För det första förstår jag knapt vad du säger. Och för det andra verkar du vara minst lika idotisk som de du skriver om: "Speed limits it 4 pussys!" :va
 

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
Vad heter han på s-hoj då? Jag bor själv på Kirseberg i Malmö och här gäller 30 överallt. Med jämna mellanrum kommer det en röd/vit r1a på slangen förbi här i 100. Man undrar hur fan de tänker..


blev fel där!

För det första förstår jag knapt vad du säger. Och för det andra verkar du vara minst lika idotisk som de du skriver om: "Speed limits it 4 pussys!" :va


Vadå e du trög?:rolleyes:
 
Last edited:

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
Vad heter han på s-hoj då? Jag bor själv på Kirseberg i Malmö och här gäller 30 överallt. Med jämna mellanrum kommer det en röd/vit r1a på slangen förbi här i 100. Man undrar hur fan de tänker..


Fuck it heter han!

För det första förstår jag knapt vad du säger. Och för det andra verkar du vara minst lika idotisk som de du skriver om: "Speed limits it 4 pussys!" :va

Även om jag kör snabbt så kör jag inte fort i stan liksom:confused:
 
Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
det är mycket bätträ liksom att köra ijäl nån utanför stan!! Utan sporthojströja!!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Fuck it heter han!

Även om jag kör snabbt så kör jag inte fort i stan liksom:confused:

skiter i dom om dom skulle köra krocka ...men det som jag skulle tycka synd om det skulle vara nåt barn tex eller nån på gatan vem som helst.Kan ju vara du eller jag liksom!Och tröjan på där det står sporthoj dessutom hans nick gör grejer inte betträ liksom grrr

Så barn finns bara i stan?:rolleyes:

Svenskaundervisningen i skolan är :död
 

Bifogat

  • 00f62eec600f596ee4.jpg
    00f62eec600f596ee4.jpg
    69 KB · Visningar: 153
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag holler med Mc-killen! De kan tjöra i jäl sig best de vill bara de inte tjör i jäl osjyldiga:mad: å en gån såg jag en fågel.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top