tuvis 2009-07-11 bilder

Kjell-Anders

Medlem
Gick med
27 Jul 2008
Ort
Södertälje
Hoj
Jättegammal R6
Tack för fina bilder! En fin summering av en trevlig förmiddag.

Jag vill också passa på att tacka gänget som gjorde det möjligt, funktionärer och instruktörer. Utan era insatser hade vi bara haft gatan att tillgå för våra övningar.
Fortsätt det goda arbetet!
 

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
090711- vurpa!

var det någon som fick bilder på den? lägg gärna upp isf :tummenupp

"ni som körde i lördags märkte såklart att det blev en vurpa, och den stod jag för :huvet jag fick en fotledsfraktur och opererades på södertälje sjukhus direkt. fick en metallplatta och 5 skruvar, så nu blir det gips i 8v. typiskt eftersom det kändes så kul att köra och det var förstå gången, nytaget körkort. men men, jag återkommer när foten är läkt! trevlig sommar! //maria"
 

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Ort
S-tälje
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
var det någon som fick bilder på den? lägg gärna upp isf :tummenupp

"ni som körde i lördags märkte såklart att det blev en vurpa, och den stod jag för :huvet jag fick en fotledsfraktur och opererades på södertälje sjukhus direkt. fick en metallplatta och 5 skruvar, så nu blir det gips i 8v. typiskt eftersom det kändes så kul att köra och det var förstå gången, nytaget körkort. men men, jag återkommer när foten är läkt! trevlig sommar! //maria"

sorry dom bilderna som ligger upp fins och några till men inte på vurpan. stog och hade samtal uppe vid grillen när det hände.
 

Udatja

SDK Socio #4682
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Ducati 916 -98, Såld Monster 620 ie -05
Men vilken start på bankörningen då! Tur att det inte blev värre i alla fall. Lycka till med körningen när foten är ok igen!!

/HAnna


var det någon som fick bilder på den? lägg gärna upp isf :tummenupp

"ni som körde i lördags märkte såklart att det blev en vurpa, och den stod jag för :huvet jag fick en fotledsfraktur och opererades på södertälje sjukhus direkt. fick en metallplatta och 5 skruvar, så nu blir det gips i 8v. typiskt eftersom det kändes så kul att köra och det var förstå gången, nytaget körkort. men men, jag återkommer när foten är läkt! trevlig sommar! //maria"
 

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
Men vilken start på bankörningen då! Tur att det inte blev värre i alla fall. Lycka till med körningen när foten är ok igen!!

/HAnna

tack, ja jag får vara glad över att det bara var foten. jag kommer igen i höst och hoppas på att vintervädret håller sig borta lääänge ;)
 

Solen

Ducceklubben Socio #4984
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Huddinge
Hoj
Ducati Monster 1200 S, 2014
tack, ja jag får vara glad över att det bara var foten. jag kommer igen i höst och hoppas på att vintervädret håller sig borta lääänge ;)

Ajaj, tråkigt men kul att du satsar på comeback snart! Krya på dig!
 
Nyheter
KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Top