Tt

joko

Skalman!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Malmö
Hoj
Såld
Vågar nog inte mej ut idag. Regnet kommer väl lagom till att ja kört ut hojen. Orkar inte bli totalblöt en gång till. Har redan hänt flera ggr denna sommar. :brinnerup

Ska gå o störa mej lite hos zmurfen istället när han ska såga i sina fina nya kåpor. :hihi
Får även se om skutte lämnat kvar några kanelbullar från igår...tvivlar dock... :ätapiller :lol
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
joko skrev:
Vågar nog inte mej ut idag. Regnet kommer väl lagom till att ja kört ut hojen. Orkar inte bli totalblöt en gång till. Har redan hänt flera ggr denna sommar. :brinnerup

Ska gå o störa mej lite hos zmurfen istället när han ska såga i sina fina nya kåpor. :hihi
Får även se om skutte lämnat kvar några kanelbullar från igår...tvivlar dock... :ätapiller :lol
Du kan få en pizza också om du passar in dem till mig :fyllisar
 

Rojon

HSMA
Gick med
23 May 2004
Ort
I ett gult Hus
Hoj
Såld Blade
joko skrev:
Vågar nog inte mej ut idag. Regnet kommer väl lagom till att ja kört ut hojen. Orkar inte bli totalblöt en gång till. Har redan hänt flera ggr denna sommar. :brinnerup

Ska gå o störa mej lite hos zmurfen istället när han ska såga i sina fina nya kåpor. :hihi
Får även se om skutte lämnat kvar några kanelbullar från igår...tvivlar dock... :ätapiller :lol

fega nu inte,det klarnar upp här i Hbg nu :Bugar
 

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Ekeby
Hoj
Honda CBR954RR-03
Se nu till att få ihop ett bra gäng idag,jag har inget fordon så det är kört för mig. Ni får fint besök på en 02 eller 03 fireblade,ta väl hand om han och visa goevägarna.Jag är i verkstan om ni vill snurra förbi och surra lite... :tummenupp
 

joko

Skalman!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Malmö
Hoj
Såld
thundrace skrev:
Se nu till att få ihop ett bra gäng idag,jag har inget fordon så det är kört för mig. Ni får fint besök på en 02 eller 03 fireblade,ta väl hand om han och visa goevägarna.Jag är i verkstan om ni vill snurra förbi och surra lite... :tummenupp

De messet ja skicka till dig ida behöver du inte bry dig om. Zmurfie tar me prylarna istället. :tummenupp
 
Last edited:

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Ort
.
Hoj
.
Tror jag skiter i det idag då va ? hade blivit mindre blöt om jag hoppat i hamnen typ... :(
 

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Sundets Pärla
Hoj
Såld!
Nehe ! :(

Uppehåll i Hbg hela dan. Så nu 16.45 så börjar det ösa ner.
Jaha.... kan ju kanke lugna sig men det lär ju vara vått på vägarna iaf.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top