TT TisdagsTur™ 6/7

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
någon som vill/orkar hämta mig? bil/hoj, skitsamma :D kanj u inte missa shululus debut!!!! :huvet

jaha du missade det, där gled jag in som en kung på min vita häst, elegant graciös och vackert va det, trevlig va jag fan me så där missa du nåt

Tackar oxå för en kul kväll! Det var ju längesedan nu jag körde med RoH... eller ja, gata överhuvudtaget.

Fick se en vurpa, ett tappa hojjen trick och smaka grusvägssprut.

Vart tog WW vägen med resten?? Ni missade ju Stehag, Trollenäs, Ask-rundan... så dj-a gött! VBK blev lite avhängd - men han börjar ju bli till åren, så det är väl OK.:D

Ses kanske på Fredag/Lördag på BKK? Tydligen 14 platser kvar - in å boka!! Så ses vi kanske i Röd grupp:tummenupp

ja sjuka goa vägar på hemvägen. :tummenupp
 
Last edited:

-nemesis-

Medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki Z750 -04, gsx-r 750 -07
........


Varje gång man gazzar hemåt i... hrm, 90+ så kommer tankarna - vad händer om det studsar ut en sån däringa get efter buskaget? Bättre ÖKA så man hinner förbi innan de hoppar ut!


Har alltid undrat över ditt sätt att tänka :D Men bara det funkar för dej så ;)

Liten rättelse till tidigare av dina inlägg - NU ENDAST 5 PLATSER kvar till BKK dubbeldag.

Skynda skynda!!!
 

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
Jävlar! Denna dagen trodde jag tusan inte skulle komma! ;)

jodå den kom och den har nu passerat =))) och jag va som en hälliwod kändis

Jo säkert:D

Är grodans röv gjord av wettex, skiter björnen i tunnelbanan.....

Vi får väl se imorgon men säkra källor säger att den som bestämmer hemma hos er inte är Cobra Cai:krama

Men Trådstarten är ändrad.

jag kom på håret o du va ju ´riktigt söt idag ska vi bli ihop :tummenupp:krama
 
Last edited:

BlazingBlomman

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2007
Ort
Forestad
Hoj
vfr 750 -91, Gsxr 750 -96
hemma hel å relativt ren... när man kör på sånna grusvägar så blir man ente så ren.... tackar för trevligt sällskap å trevliga vägar:D:D
 

-nemesis-

Medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki Z750 -04, gsx-r 750 -07
......
Fick se en vurpa, ett tappa hojjen trick och smaka grusvägssprut.

Vart tog WW vägen med resten?? Ni missade ju Stehag, Trollenäs, Ask-rundan... så dj-a gött! VBK blev lite avhängd - men han börjar ju bli till åren, så det är väl OK.:D

Ses kanske på Fredag/Lördag på BKK? Tydligen 14 platser kvar - in å boka!! Så ses vi kanske i Röd grupp:tummenupp

Vem var det nu som behöver lite nya grejor?? Man får en sorts rabatt på det när man gått BKK.... ;)
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Tackar oxå för en kul kväll! Det var ju längesedan nu jag körde med RoH... eller ja, gata överhuvudtaget.

Fick se en vurpa, ett tappa hojjen trick och smaka grusvägssprut.

Vart tog WW vägen med resten?? Ni missade ju Stehag, Trollenäs, Ask-rundan... så dj-a gött! VBK blev lite avhängd - men han börjar ju bli till åren, så det är väl OK.:D

Ses kanske på Fredag/Lördag på BKK? Tydligen 14 platser kvar - in å boka!! Så ses vi kanske i Röd grupp:tummenupp

Jupp det var jag som vurpade igen:D men en graciös sådan i inverterad hastighet:tummenupp

Info: att hänga ifrån en MT03 på hysteriska 45Hk ses inte som en merit:arsele

Men det var en trevlig runda:tummenupp
 

-nemesis-

Medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki Z750 -04, gsx-r 750 -07
Jaja... Men farbror är ju redan gipsad i förväg :)
Hoppas att du inte har allt för ont.

Låt nu Robz vara lite glad om han kör ifrån någon. Det händer ju inte så ofta.,,, :D
 

Robz

Guest
...ja sjuka goa vägar på hemvägen. :tummenupp
Misstänkte lite att det var du som var Shulahoppsan... verkade ha rätt bra koll på grejjorna :tummenupp

Har alltid undrat över ditt sätt att tänka :D Men bara det funkar för dej så ;)
:mad: ...ingen kram på Fredag!

Jupp det var jag som vurpade igen:D men en graciös sådan i inverterad hastighet:tummenupp
Info: att hänga ifrån en MT03 på hysteriska 45Hk ses inte som en merit:arsele
Men det var en trevlig runda:tummenupp

Graciöst var det - och du klarade ju nästan din 180 graders sladd, syntes att du nog gjort det förr.... men varför hamnade du i den situationen? Varför valde du in på bondens uppfart istället för vägens förlängning?:D

Du blir livsfarlig på en R6... köp för faan aldrig en litershoj! Stog det en R6 på YC sa du?? Hur länge till? Kan du få den körklar till BKK på Fredag?
Frågorna är många - det enda du behöver är ju en liten "knuff". Jag kan medla med frun vid behov.
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Hemma hel&ren.

Tack för god tur Krille.

Och en go tur hem Robz, Shululu och Krille.

Fan jag blev ju lite svettig:D o fick jobba lite.
De va länge sedan.

Varför kör vi aldrig så i början istället. Tänk på att jag är MYCKET äldre än VBK, o både syn och ork börjar tryta:tungan
 
Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Misstänkte lite att det var du som var Shulahoppsan... verkade ha rätt bra koll på grejjorna :tummenupp


:mad: ...ingen kram på Fredag!



Graciöst var det - och du klarade ju nästan din 180 graders sladd, syntes att du nog gjort det förr.... men varför hamnade du i den situationen? Varför valde du in på bondens uppfart istället för vägens förlängning?:D

Du blir livsfarlig på en R6... köp för faan aldrig en litershoj! Stog det en R6 på YC sa du?? Hur länge till? Kan du få den körklar till BKK på Fredag?
Frågorna är många - det enda du behöver är ju en liten "knuff". Jag kan medla med frun vid behov.

Jag har tydligen nån underliggande fetisch för uppfarter och dyligt:glömdet

Sen klingar "livsfarlig" lite illa men mitt ego översätter det positivt.
 

M@rtini

Stamkund hos Lillemans MC Lund.
Gick med
23 Jan 2010
Ort
Dalby
Hoj
HONDA VFR 1200 FDA -12
Då var min TT premiär också avklarad. Hemma hel, ren och torr. Dock lite frusen. Tackar alla för en fin och trevlig tur i lagom tempo.:tummenupp Blev totalt nästan 33 mil för mig idag. Hoppas jag får möjlighet att hänga på fler gånger.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Då var min TT premiär också avklarad. Hemma hel, ren och torr. Dock lite frusen. Tackar alla för en fin och trevlig tur i lagom tempo.:tummenupp Blev totalt nästan 33 mil för mig idag. Hoppas jag får möjlighet att hänga på fler gånger.

En bra tur med 28 hojar:yoparty
 

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Ort
Ja
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Vill också tacka mina "privatchaffisar" för en tur i perfekt tempo för mig, hoppas ni fick gasat av er ordentligt på vägen hem... :)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tackar oxå för en kul kväll! Det var ju längesedan nu jag körde med RoH... eller ja, gata överhuvudtaget.

Fick se en vurpa, ett tappa hojjen trick och smaka grusvägssprut.

Vart tog WW vägen med resten?? Ni missade ju Stehag, Trollenäs, Ask-rundan... så dj-a gött! VBK blev lite avhängd - men han börjar ju bli till åren, så det är väl OK.:D

Ses kanske på Fredag/Lördag på BKK? Tydligen 14 platser kvar - in å boka!! Så ses vi kanske i Röd grupp:tummenupp
Hur vet du att vi inte hann köra Askrundan ;)
Damma och jag tog iallafall Billinge - Ask hem.
Hem hel och ren, men Mavrick var rätt nära att klippa ett rådjur på vägen hem :gnissla puh
Njaaaaa.... nära vet jag inte men det är fan vad de dyker upp snabbt, tur att Trajjan är så spetsig, den kommer att skära igenom som en kniv.
Tack för sällskapet.
Han har ju monterat massor av krasch-prylar, så det hade säkert löst sig ändå...:rolleyes:
Varje gång man gazzar hemåt i... hrm, 90+ så kommer tankarna - vad händer om det studsar ut en sån däringa get efter buskaget? Bättre ÖKA så man hinner förbi innan de hoppar ut!
Ett av dina bättre uttryck. ÖKA.
Du få komma till Hbg oftare och bli huvudansvarig för snabba gruppen.

Då var min TT premiär också avklarad. Hemma hel, ren och torr. Dock lite frusen. Tackar alla för en fin och trevlig tur i lagom tempo.:tummenupp Blev totalt nästan 33 mil för mig idag. Hoppas jag får möjlighet att hänga på fler gånger.
33 mil på den hojen måste kännas som rena uppvärmningen....
Körde bakom dig och när du började blinka trodde jag vi kommit fram till ett vägarbete på E6:an, jävlar vad de där blinkersen lyser upp! :eek:
Trevligt att se Viffers från alla modellserierna, Husabergarn på en röd VFR750, Wiwi på en gul VFR 800Fi, TG på en VFR800 VTEC och så du på en VFR1200. :tummenupp

Spacestation Viffer calling (och för er som inte varit med länge nog så kan Robz förklara) :D
 
Last edited:

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10

Kan du inte för egångs skull låta mig leva i min tro och inte hoppa på o håna mig jag blir ledsen och sårad. Jag e känslig ju bakom min tuffa fasad döljer sig en rädd lite. Pojke.




Ps vart va du förresten kör du inte tt längre ?

Ps förresten vart va du kör du inte tt längre ?

Hemma hel&ren.

Tack för god tur Krille.

Och en go tur hem Robz, Shululu och Krille.

Fan jag blev ju lite svettig:D o fick jobba lite.
De va länge sedan.

Varför kör vi aldrig så i början istället. Tänk på att jag är MYCKET äldre än VBK, o både syn och ork börjar tryta:tungan

Ja hemvägen va ju lätt det bästa på hela rundan
 
Last edited:

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Tack alla för en trevlig kväll.
De var ju fan att de skulle vara tjärgrus på vägen ner mot Höör. Satt tom en sten fast på utsidan av kåpan när jag parkerade... Men VBK, har du inte övat gruskörning nu nyligen?

Nästa tisdag... då skall vi köra en längre runda... Mer köra mindre äta/bajsa/glassa/kissa/tjöta.... Mer ordnung must sein... :D

En förbättrad Hallandsrunda kanske? Om ni inte grinar över skav på 90-vägar?! :va
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top