Trelleborg GAZZ tråden

Madeye

TouringBeatch
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Malmö
Hoj
KTM 990 med packväskor!
Hur hade du tänkt att jag skulle fixa kamrem, generatorrem, servorem, olja och filter själv? Jag har liksom inget bra garage för det! :va
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Härlig dag

Vilken härlig dag, först ett grymt kul Go Cart race på eftermiddagen med en slutlig 2:a plats :mad: :)

Sen MotoGP på kvällen! :banana

En sak till på Tisdag kör jag och de som är intresserade och besöker Hampus i Lund och ger han en suprise visit :)
 

Madeye

TouringBeatch
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Malmö
Hoj
KTM 990 med packväskor!
CeltaniC skrev:
2326879 Vilken härlig dag, först ett grymt kul Go Cart race på eftermiddagen med en slutlig 2:a plats :mad: :)

Sen MotoGP på kvällen! :banana

En sak till på Tisdag kör jag och de som är intresserade och besöker Hampus i Lund och ger han en suprise visit :)

Jag har nog aldrig träffat Hampus, men jag hänger gärna på en runda på tisdag. Slutar kl 11.00 så det ska nog vara lugnt.

Ska vi ta med oss ngt till honom kanske? :tomten
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
CeltaniC skrev:
2326879 Vilken härlig dag, först ett grymt kul Go Cart race på eftermiddagen med en slutlig 2:a plats :mad: :)

Sen MotoGP på kvällen! :banana

En sak till på Tisdag kör jag och de som är intresserade och besöker Hampus i Lund och ger han en suprise visit :)


hmmmmmm onsdag ??? MYCKET bättre dag, eller idag
 

Madeye

TouringBeatch
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Malmö
Hoj
KTM 990 med packväskor!
Har vi ngn tid för sjukhuset idag eller? Den där "brända däck" wunderbaumen lät bra, kan man få tag på såna?
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Vi körde in igår på en snabb impuls för att miggepigge inte kunde idag och på onsdag var det mer problem.

Allt var bra med han och han läker mkt snabbt!

Kommer att flyttas till Trelleborg imorrn om hans satus inte ändras.
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Im back!

hallå alla glada, nu e de man själv som sitter hemma och skriver kom hem för ca. 1h sen tar ju ett tag o läsa igenom tråden. Tack så mycke för alla hälsningar och besök på sjukan det har hjälpt :)

I nuläget kan jag inte böja mycke nog på benet eller har kraft nog i de att köra hoj så de blir lite lungt nu. Måste ändå ta det lungt i ca. 1 månad för lungan och mjälten så efter det sa jag väll ha trännat benet nog för att leta efter en ny leksak (lååång tid saknar de nu redan :S). Förövrigt så e de bara träning nu så, de ska ta stygnen på måndag och jag har återbesök för benet på tisdag så.

Jätte kul att se alla hälsningar och att vara hemma nu och kunna snacka med er via sh, e ni ute o kör så välkomna förbi om ni känner för de. Hade vat nice o få kolla på en hoj ju då båda mina e borta o depån blivit ett cykel ställ :S:p

/Hampus
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
fan vad tradigt o höra om olyckan med hampus...:(

hoppas att han kryar på sig snabbt o blir utan men så han snart kanske (om han fortfarande är sugen) kan börja köra igen...

jag o min bror hade gärna velat åka ner o hälsa på honom nån gång under de kommande dagarna (fler får gärna haka på)...hur gör man för att fixa det?

måste man boka tid eller är det bara o komma o vart ligger han nånstans?

kör försiktigt ni andra så ses vi på vägarna :)
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
Zenit skrev:
2330870 Im back!

hallå alla glada, nu e de man själv som sitter hemma och skriver kom hem för ca. 1h sen tar ju ett tag o läsa igenom tråden. Tack så mycke för alla hälsningar och besök på sjukan det har hjälpt :)

I nuläget kan jag inte böja mycke nog på benet eller har kraft nog i de att köra hoj så de blir lite lungt nu. Måste ändå ta det lungt i ca. 1 månad för lungan och mjälten så efter det sa jag väll ha trännat benet nog för att leta efter en ny leksak (lååång tid saknar de nu redan :S). Förövrigt så e de bara träning nu så, de ska ta stygnen på måndag och jag har återbesök för benet på tisdag så.

Jätte kul att se alla hälsningar och att vara hemma nu och kunna snacka med er via sh, e ni ute o kör så välkomna förbi om ni känner för de. Hade vat nice o få kolla på en hoj ju då båda mina e borta o depån blivit ett cykel ställ :S:p

/Hampus

gött o höra att du kommit hem.. du kunde inte skrivit någon minut tidigare så jag fått svar på mina frågor...:7peta lyckades ju skriva samtidigt som dig :hihi

då behöver jag bara adress så kommer vi o våldgästar dig om några dar :tummenupp
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
majoon skrev:
2330883 gött o höra att du kommit hem.. du kunde inte skrivit någon minut tidigare så jag fått svar på mina frågor...:7peta lyckades ju skriva samtidigt som dig :hihi

då behöver jag bara adress så kommer vi o våldgästar dig om några dar :tummenupp

haha förlåt ska va snabbare.. du har pm (okej snart) om adress
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit skrev:
2330870 Im back!

hallå alla glada, nu e de man själv som sitter hemma och skriver kom hem för ca. 1h sen tar ju ett tag o läsa igenom tråden. Tack så mycke för alla hälsningar och besök på sjukan det har hjälpt :)

I nuläget kan jag inte böja mycke nog på benet eller har kraft nog i de att köra hoj så de blir lite lungt nu. Måste ändå ta det lungt i ca. 1 månad för lungan och mjälten så efter det sa jag väll ha trännat benet nog för att leta efter en ny leksak (lååång tid saknar de nu redan :S). Förövrigt så e de bara träning nu så, de ska ta stygnen på måndag och jag har återbesök för benet på tisdag så.

Jätte kul att se alla hälsningar och att vara hemma nu och kunna snacka med er via sh, e ni ute o kör så välkomna förbi om ni känner för de. Hade vat nice o få kolla på en hoj ju då båda mina e borta o depån blivit ett cykel ställ :S:p

/Hampus
Hey u! skönt att se att du är hemma och slipper ligga där utan entertainment :D ;) skönt at se dig här igen och skriva av dig lite.

majoon skrev:
2330872 fan vad tradigt o höra om olyckan med hampus...:(

hoppas att han kryar på sig snabbt o blir utan men så han snart kanske (om han fortfarande är sugen) kan börja köra igen...

jag o min bror hade gärna velat åka ner o hälsa på honom nån gång under de kommande dagarna (fler får gärna haka på)...hur gör man för att fixa det?

måste man boka tid eller är det bara o komma o vart ligger han nånstans?

kör försiktigt ni andra så ses vi på vägarna :)
När kommer ni ner hit?
 
Last edited:

ZioX

Insprutning är underbart
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Syd
Hoj
Triumph Daytona 675 07
Zenit skrev:
2330870 Im back!

hallå alla glada, nu e de man själv som sitter hemma och skriver kom hem för ca. 1h sen tar ju ett tag o läsa igenom tråden. Tack så mycke för alla hälsningar och besök på sjukan det har hjälpt :)

I nuläget kan jag inte böja mycke nog på benet eller har kraft nog i de att köra hoj så de blir lite lungt nu. Måste ändå ta det lungt i ca. 1 månad för lungan och mjälten så efter det sa jag väll ha trännat benet nog för att leta efter en ny leksak (lååång tid saknar de nu redan :S). Förövrigt så e de bara träning nu så, de ska ta stygnen på måndag och jag har återbesök för benet på tisdag så.

Jätte kul att se alla hälsningar och att vara hemma nu och kunna snacka med er via sh, e ni ute o kör så välkomna förbi om ni känner för de. Hade vat nice o få kolla på en hoj ju då båda mina e borta o depån blivit ett cykel ställ :S:p

/Hampus






Skönt att du är tillbaka i Trelleborg och här på SH. :tummenupp
Jag kommer förbi sen när jag har fixat mitt bak däck så du har ngt att titta på :hihi






// ZioX
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Tjena hampe,

Skönt att du är hemma igen, så du slipper den yre gubben haha :3freak

Jag kommer förbi å snackar en dag oxo, ha det gott, och LÄK! :tungan
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ingen som vill följa med och nattbada med mej i natt? :)
 

Willew

Sjukskriven RadicalRider
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Skåne
Hoj
----SÅLD----
Swish skrev:
2331774 Ingen som vill följa med och nattbada med mej i natt? :)


Det e ju helt jävla otroligt att grabbarna inte har öst pm över dig ännu!!! :confused:

Dom e nog inte hemma från Gazzet ännu.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Willew skrev:
2331862 Det e ju helt jävla otroligt att grabbarna inte har öst pm över dig ännu!!! :confused:

Dom e nog inte hemma från Gazzet ännu.


Haha, så är det kanske....

Men jag vill bada...! Vill någon hänga med så hör av er :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top