Trådlös tillvaro.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Jag är så innerligt trött på sladdar.
Speciellt de sladdarna som sitter på mitt stereoheadset till mobilen. Fastnar överallt och är allmänt i vägen.

Nu är jag sugen på ett par nya lurar. Sony DR-BT21GB. Är det någon som har erfarenhet av att bruka dessa? Är det otympliga och har en tendens att ramla av? Jag vill att dom sitter bra, låter bra och känns sköna när jag är och gymmar, ute och går mm. Jag har inte kunnat hitta någon info om min W880i stödjer AVRCP men den har ju A2DP så då kanske det är safe?

Tacksam för svar!

Mvh Bobby
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Det kanske inte svarar på din fråga om Sony-lurarna precis, men det bästa jag gjort är att skippa sladdarna till mobilen.
Använder HBH-IV840 till samtal och Philips SHB6101 till musik (i både mobilen och datorn (grymt att se på film på datorn och ändå kunna svara på mobilen i samma lurar)). Mycket nöjd med båda. Philips-lurarna har jag både joggat och tränat på gym med. De sitter bekvämt kvar där de ska och det är riktigt bra ljud dessutom.

Ursäkta de två hundra parenteserna...
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Jag vill att man både ska kunna svara i det och lyssna på musiken från telefonen. Ljudet ska vara bra både för tal och musik. Lurarna ska vara ganska kompakta och enkla att använda. Min telefon SE W880i stödjer A2DP men jag vet inte om den stödjer funktionen AVRCP för att styra play, stopp, svaraknapparna på lurarna, jag har letat överallt för att få den informationen utan resultat.

Dessa är jag mest sugen på just nu då det är ganska diskreta och übersnygga:
 

Bifogat

  • wf_image_viewer.jpg
    wf_image_viewer.jpg
    17.4 KB · Visningar: 32
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top