Träffar och samåkningar!

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Ge mig pengar och barnvakt så :D
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Nej nu är det slutåkt med moppen i år, bara massa lera från alla bönder.
Grusåkat är det från och med nu som gäller.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Då ses vi igen om ett år då:krama
Japp 2010 nästa eller så köper du dig en cross och åker enduro,stubb och is. Som det är nu är vi nog ca 8 st som kommer köra som åker vanlig moppe också.
Går att knäskrapa även på isen och åka bakjul och allt annat.

Norman i helgen blir det åka om du är intresserad.
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Japp 2010 nästa eller så köper du dig en cross och åker enduro,stubb och is. Som det är nu är vi nog ca 8 st som kommer köra som åker vanlig moppe också.
Går att knäskrapa även på isen och åka bakjul och allt annat.

Fan låter ju sjukt kul med cross, alltid varit en barndomsdröm. Tjejens familj är ju crossåkare så kanske ska försöka skaffa mig en så småningom, får dock bli till nästa år i så fall.


För övrigt var det en riktig trevlig tur idag, toppenväder och trevligt sällskap! Tack danne och Peter!:tummenupp
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Fan låter ju sjukt kul med cross, alltid varit en barndomsdröm. Tjejens familj är ju crossåkare så kanske ska försöka skaffa mig en så småningom, får dock bli till nästa år i så fall.


För övrigt var det en riktig trevlig tur idag, toppenväder och trevligt sällskap! Tack danne och Peter!:tummenupp
Låna en cross och testa om du tycker det är roligt ialf, eller så får du låna min om du lovar att sätta en backflip:rolleyes:

Var ute en sväng med vanliga moppen bara massa moppepoliser som tittade argsint på en. För att man inte har reflexväst och blinkers.
 

LaZoR

Newbie
Gick med
13 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -03
Låna en cross och testa om du tycker det är roligt ialf, eller så får du låna min om du lovar att sätta en backflip:rolleyes:

Var ute en sväng med vanliga moppen bara massa moppepoliser som tittade argsint på en. För att man inte har reflexväst och blinkers.

Men det rör väl inte dig i ryggen eftersom du kör ifrån dom på framhjulet :D
För övrigt så ska jag kolla på billiga alternativ till cross :clown
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Låna en cross och testa om du tycker det är roligt ialf, eller så får du låna min om du lovar att sätta en backflip:rolleyes:

Var ute en sväng med vanliga moppen bara massa moppepoliser som tittade argsint på en. För att man inte har reflexväst och blinkers.

Be apan fixa en suicidalreflexväst till dig då! Så du blir en i gänget!!:tummenupp
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Japp 2010 nästa eller så köper du dig en cross och åker enduro,stubb och is. Som det är nu är vi nog ca 8 st som kommer köra som åker vanlig moppe också.
Går att knäskrapa även på isen och åka bakjul och allt annat.

Norman i helgen blir det åka om du är intresserad.

Taget, var när hur?
Blir te o meka på cross-kitet igen då, snark.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Taget, var när hur?
Blir te o meka på cross-kitet igen då, snark.
Vet inte riktigt i dagsläget, men ett alternativ verkar vara i trakterna av fjugesta på sön. Får reda på mer imorgon, annars får man väl bara ta sig en tur.
Meka, se det positivt du har bara en hoj att meka med ialf, sen är asfaltsäsongen över.

Be apan fixa en suicidalreflexväst till dig då! Så du blir en i gänget!!:tummenupp
Finns det svarta västar?

Men det rör väl inte dig i ryggen eftersom du kör ifrån dom på framhjulet :D
För övrigt så ska jag kolla på billiga alternativ till cross :clown
framhjulet är det så man ska göra alltså?
Finns billiga crossar bara vänta och pruta ordentligt.
 
Last edited:
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Så slut på sesongen av MC åkandet för dom flesta här inne eller, tycker det är fint väder för att göra någon sorts avslut på det hela.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vet inte riktigt i dagsläget, men ett alternativ verkar vara i trakterna av fjugesta på sön. Får reda på mer imorgon, annars får man väl bara ta sig en tur.
Meka, se det positivt du har bara en hoj att meka med ialf, sen är asfaltsäsongen över.


Finns det svarta västar?


framhjulet är det så man ska göra alltså?
Finns billiga crossar bara vänta och pruta ordentligt.

Söndag jobbar jag ju :/
 

Kl4z

Dominant!
Gick med
12 Jun 2008
Ort
under tak
Hoj
R6 -00 ZX10R -04 sxv550 -07 zx10r -08
Så slut på sesongen av MC åkandet för dom flesta här inne eller, tycker det är fint väder för att göra någon sorts avslut på det hela.
Ska åka idag! Nån som ska med?? 17,00 ja o jonny åker iaf! Han har ju motard nu så vi åker inga raket farter idag :tungan
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Ska åka idag! Nån som ska med?? 17,00 ja o jonny åker iaf! Han har ju motard nu så vi åker inga raket farter idag :tungan

fan att man fyller år idag och måste fira det:huvet hade varit kul och busat lite med motardkillar:) vad har du för nån? har jonny en me?:)


tack för en trevlig kväll igår danne och matte:).
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Jag skall ut på en lång tur om ca. 1 tim, tänkte åka mot Laxå och lite mer söder ut, sedan tbx.
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top