Träffar och samåkningar!

DRace

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
CBR1000RR
Dags att dra ihop ett gäng moppar nu, med lite rejs, lek och annat kul. Kanske tända en grill efter?

Låter helt rätt!!!:tummenupp

För de som är trötta på Fellingsbrovägen kan jag tipsa om grym väg som vi tog igår: Ö-o- Odensbacken-Kilsmo-Brevens Bruk-Högsjö-Vingåker.
 
Last edited:

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Låter helt rätt!!!:tummenupp

För de som är trötta på Fellingsbrovägen kan jag tipsa om grym väg som vi tog igår: Ö-o- Odensbacken-Kilsmo-Brevens Bruk-Högsjö-Vingåker.

Svinrolig!!

Och åka hoj å grilla låter inte helt fel! det är ju rätt smutt vid laxsjöarna... får fixa nån frivillig som kör bil :tummenupp
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Åkte du vid netonet idag vid ca halv två tiden? :D

Det gjorde jag :) Var och hälsade på polaren som jobbar där, som håller på med kortet, eller ja han har skaffat tillstånd men är jävligt seg på att boka riskettan, jag försöker skynda på han genom att locka han med hojåka :D
 

LaZoR

Newbie
Gick med
13 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -03
Det gjorde jag :) Var och hälsade på polaren som jobbar där, som håller på med kortet, eller ja han har skaffat tillstånd men är jävligt seg på att boka riskettan, jag försöker skynda på han genom att locka han med hojåka :D

Haha, okej :) Då var det dig jag såg alltså, då vet jag hur du ser ut på vägarna :D
 

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Örebro
Hoj
yamaha fz750, Harley davidson softail bygge
JAHAA!! hur ser det ut IDAA!!finns det nå FOLK SOM SKA ÅKA!!eller ska ALLA SITTA HEMMA Å TRÅKA!! ser ju ut å bli fint i SKYN! man kanske skulle dra ner på BYN!! TANKA TANKEN FULL!! , Köpa några REDBULL!! sen iväg på sina 2 HJUL!! det är ju så förbannat KUL!! Vore kul å bli FLERA!! kanske käglan grilla MEDMERA!! hoppas några är PÅ!! men nu måste jag GÅ!! kaffebryggan är FÄRDIG!! FAN, denna dag blir HÄRLIG!!
 

j0na5

rookie
Gick med
1 Nov 2008
Ort
Örebro
Hoj
2007, Honda, Fireblade
JAHAA!! hur ser det ut IDAA!!finns det nå FOLK SOM SKA ÅKA!!eller ska ALLA SITTA HEMMA Å TRÅKA!! ser ju ut å bli fint i SKYN! man kanske skulle dra ner på BYN!! TANKA TANKEN FULL!! , Köpa några REDBULL!! sen iväg på sina 2 HJUL!! det är ju så förbannat KUL!! Vore kul å bli FLERA!! kanske käglan grilla MEDMERA!! hoppas några är PÅ!! men nu måste jag GÅ!! kaffebryggan är FÄRDIG!! FAN, denna dag blir HÄRLIG!!

jag rullar ut nån gång,
vet dock inte när :confused:
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
JAHAA!! hur ser det ut IDAA!!finns det nå FOLK SOM SKA ÅKA!!eller ska ALLA SITTA HEMMA Å TRÅKA!! ser ju ut å bli fint i SKYN! man kanske skulle dra ner på BYN!! TANKA TANKEN FULL!! , Köpa några REDBULL!! sen iväg på sina 2 HJUL!! det är ju så förbannat KUL!! Vore kul å bli FLERA!! kanske käglan grilla MEDMERA!! hoppas några är PÅ!! men nu måste jag GÅ!! kaffebryggan är FÄRDIG!! FAN, denna dag blir HÄRLIG!!

hahha älskar när du skriver, man blir ju rätt sugen :D

jag rullar ut nån gång,
vet dock inte när :confused:

Stortorget 17.30?

Jag rullar ut vid 16 men ska till carlbarks o fixa nya handskar. Vet att det är ett par som ska ut o öva bakhjulsåka imorgon också,
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Kanske skulle ge sig på att försöka få dit ett par motardfälgar på KTMen så man kunde ta o hänga på en sväng nåndag...
 

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Örebro
Hoj
yamaha fz750, Harley davidson softail bygge
hahha älskar när du skriver, man blir ju rätt sugen :D



Stortorget 17.30?

Jag rullar ut vid 16 men ska till carlbarks o fixa nya handskar. Vet att det är ett par som ska ut o öva bakhjulsåka imorgon också,

:tummenupp

hola!!! Fasn letar åxxo handskar:) nu åker jag runt i nå jäfla gundesvan vantar! Har aldrig vart ut till carlbarks! kanske kunde hänka på dig? Ska ut med fruntimmret å shoppa lite krubb mm nu på dagn men hinner jag så tar jag mig till torget 1730 da....hej hej
 

LaZoR

Newbie
Gick med
13 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -03
Va falls! Är ni ute och åkte något eller? Sitter ju på jobbet och bara längtar ut till hojjen! :(
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Ajjamen! Kul att få träffa lite mer folk :) Råttan och Jidde var ruggigt vassa på bakhjulet, kul som fan att se! Skulle vara kul att se mer som åker sporthoj på bakhjulet.
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
imorrn åker jag om väderfanskapet tillåter!
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Ja det var kul idag även om man inte körde själv. Känner inte att jag har så bra kontroll på hojen i allmänhet att jag vill öva bakhjulsåkning, men jag blev fan sugen. Skulle va kul o se råttan o jidde på sporthoj på bakhjulet, fast man skulle väl inte hinna reagera innan de var borta isf...
Har nån bild/film att dela med sig av så hör av er alt lägg upp för alls. Skulle va riktigt nice!
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top