Tjugo år på sporthoj.com

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Närke
Hoj
Ducati 748
Ja du Markus, nu finns förstklassig hjort jakt Här ;) välkommen
Tel Aviv ja det var sjukt att springa på varandra där.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag saknar Jörgen Karlsson, han bidrog starkt till att teknikfrågor inte togs över av dilettanter med bondepraktikan i näven.

Han tittar ju fortfarande in ibland men är ju inte längre med och rättar till i leden.
Ja, han liksom Anders Brink och moddlaren är saknade profiler med mycket kunskap :(

Sen saknar jag faktiskt DanTheMan och Roller också, skön självdistans och mindre PK bombrepsfilmer, utan att vara moppefuckon som kör cykelbana och spelar upp filmen i dubbla hastigheten.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag saknar Jörgen Karlsson, han bidrog starkt till att teknikfrågor inte togs över av dilettanter med bondepraktikan i näven.

Han tittar ju fortfarande in ibland men är ju inte längre med och rättar till i leden.
Håller med om att det känns lite tomt sedan hans hoj blev "klar", men han är ju iallafall kvar i viss utsträckning och kommer med små uppdateringar då och då vilket är trevligt :)
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Jag har förvisso inte hängt här en hel livstid ännu, men väl en halv. Mer än halva min livstid vid det här laget iallafall, var 16 då jag gick med och är 33 nu... :skrämd sett många minnesvärda karaktärer komma och försvinna. Saknar forumet i dess glansdagar, när man kunde läsa dagliga uppdateringar om Johanssons jetmotorer och elffors grovsaltade sidfläsk och gubbsjuka... Det var tider det! :tummenupp
Du är och har varit en av de trevligaste att följa på resan. Sen är du förvisso liite äldre på forumet än jag.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag saknar Jörgen Karlsson, han bidrog starkt till att teknikfrågor inte togs över av dilettanter med bondepraktikan i näven.

Han tittar ju fortfarande in ibland men är ju inte längre med och rättar till i leden.
Enig, en stor förlust.
Han har en öppen Instagram som är rätt kul att läsa på.
Tjata in honom vet ja.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Ja du Markus, nu finns förstklassig hjort jakt Här ;) välkommen
Tel Aviv ja det var sjukt att springa på varandra där.
Härligt, ingen dum idé.??

Vi får anordna stora sporthoj -jakten, även liberaler välkomna, men sedan blir det bara snack om "kärringar" och minoriteter, självklart varg också, runt brasan så att liberalerna blir krengta och vi ba haha haha.

Jag fixar korv och kaffe, du fixar jaktmarken! ?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du är och har varit en av de trevligaste att följa på resan. Sen är du förvisso liite äldre på forumet än jag.
Tack så mycket, det var snällt sagt och väldigt roligt att höra :Bugar :tummenupp
 
Last edited:

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Härligt, ingen dum idé.

Vi får anordna stora sporthoj -jakten, även liberaler välkomna, men sedan blir det bara snack om "kärringar" och minoriteter, självklart varg också, runt brasan så att liberalerna blir krengta och vi ba haha haha.

Jag fixar korv och kaffe, du fixar jaktmarken!

Jag var en av de tre motionärer som fick igenom (MOT vegan-partistyrelsen på kongressen 2002) att Folkpartiet tog ställning FÖR vargjakt. Så jag kan ta med lite torkat renkött. Och ni lär väl ändå behöva nån som kan göra upp eld…
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag var en av de tre motionärer som fick igenom (MOT vegan-partistyrelsen på kongressen 2002) att Folkpartiet tog ställning FÖR vargjakt. Så jag kan ta med lite torkat renkött. Och ni lär väl ändå behöva nån som kan göra upp eld…
Kan känna att det börjar bli balans nu:

Förstklassiga jaktmarker och inbjudan till främlingar - piece

Chorizo - Markus

Tändstickor - Brooklyn

Kan någon fixa salt så är vi hemma. ??
 

Henrik Y

Officiellt Invalid
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Falun
Hoj
Virago 535, Honda CB750F, Suzuki K50, Suzuki GP125, GasGas ES 280.
Det blir 20 år för mig också i år, var 19 år när jag gick med. Men har inte hängt här hela tiden, var väl lite i början sen vart det uppehåll till jag skaffade min Suzuki GP125 och började byggtråden med den som jag började hänga här dagligen.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Minst attraktiva uppdraget kanske men shoot

piece - jaktmarker med fri avskjutning för random foliehattar, främlingar, bråkmakare och troll

Markus - varmkorv

Brooklyn - tändstickor

zoda - moccajacka, mörkbrun
Ett villkor: Att tillställningen sker under icke-parningssäsong.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vart tog den där prulle vägen? Fan vad stöddig han var. ?

Min kompis försvarade honom mot arga golfare på Bogesund tror jag.
Ett villkor: Att tillställningen sker under icke-parningssäsong.
Lugnt, finns någon ramsa, råkroäldo.
Så rå är först, dov sist, vi kör bara någon gång, du ser ju att äl(g) ligger sent. Säkert inte så noga.
Och nedsidan, ja kan upplevas stor, men sjukt få som våldtagits av en älgtjur så det blir Carina Bergfeldt, P1 och allt det där i värsta fall.

??♥️
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top