Tjejåkartråden onsdagar

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Tack för ikväll tjejer. Det blev en liten runda trots allt innan fika på Rosen. Erkänn att det smakar bättre efter lite gasa :D
 

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Ort
Uttran
Hoj
Honda CBF600 -04
Thnx själv! Nästa gång kör vi över tradarna som tror de äger vägarna... hur kan de tro nåt sånt??? ...det är ju vi som äger! :yoparty

Tack för ikväll tjejer. Det blev en liten runda trots allt innan fika på Rosen. Erkänn att det smakar bättre efter lite gasa :D
 

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)
Tack för ikväll tjejer. Det blev en liten runda trots allt innan fika på Rosen. Erkänn att det smakar bättre efter lite gasa :D

Tack själv! Bra ledning. :tummenupp
Åkte till Sveavägen efter Skogis trots att jag var så trött. Har aldrig sett så många hojar och hojåkare där samtidigt som igår kväll.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Blir det någe körning imorrn...? :va
(finns tillg på nätet endast på kvällstid så beh nog svaret redan ikväll, solly!)

Och ni tjejer... blir det inte nåt så blir jag iiiinte ledsen, det blir nya tillf! :)

Sorry tjejen jag missade helt ditt inlägg igår. :(
Vi får ta nån kväll nästa vecka om du har tid då, jag slutar dock fem på dagarna men jag skickar mitt telefonnummer i pm så kan du hojta när du kan. :)


Ja JÄVLA lastbilar, jag ska armera min hoj med granatkastare till nästa onsdag sen jäklar. MOhhahahah. :banana
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Datum: 18/8-10
Plats Skogis
Tid: 18:00 Avfärd: 18:15
Övrigt: Helst Söderkörning för min del...
1.
2. PippiT
3.
4.
5.
 

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Ort
Uttran
Hoj
Honda CBF600 -04
Datum: 18/8-10
Plats Skogis
Tid: 18:00 Avfärd: 18:15
Övrigt: Helst Söderkörning för min del...
1. emma082 (jag kan leda söder om inte Sanna orkar, fast det bästa är ju att ha henne som ledare) ;)
2. PippiT
3.
4.
5.
 

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Ort
STHLM
Hoj
Ducati Monster 696
Jag har inte kollat vädret.. men jag är sugen på en liten tur imorrn om jag kan komma ifrån jobbet i tid! ..om nån annan också är sugen :)

Ah jävlar, detta är ju en onsdagstråd! Troett..
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Skärpning till nästa Onsdag tjejer, vi saknade er igår. :(
Tänk på att det inte är många körningar kvar innan man måste ge med sig och lägga ner för denna gång. :((
 

Paula

Ninja! den vita faran
Gick med
17 May 2010
Ort
Solsidan :)
Hoj
Ninja ZX10
Hej hej,

Är ny här på forumet, har kört lite enduro i skogen men nu äntligen tagit hojkort och införskaffat mig en skön ninja 600R, har tyvärr inte så många tjejkompisar som åker hoj så jag hakar GÄRNA på er ngn Onsdag om det är möjligt... det börjar kännas lite trist att nöta på gatorna själv eller åka med killarna...

Försöker pricka in vädret så gott det går, så idag fick äntligen lilla niljan rastas och följa med till jobbet :) och tar givetvis den långa vägen hem *stort smile*

hoppas vi ses en onsdag.

Paula (huddinge)
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Du är så välkommen så. Titta bara in med jämna mellanrum och se om någon skrivit en lista. Just nu har tråden spårat ut lite grann :D men listan brukar det vara ordning på och även körningarna (ingen har klotat än. Kommentarer om hur tjejer kör undanbedes från manliga hang-arounds :arsele)

Hej hej,

Är ny här på forumet, har kört lite enduro i skogen men nu äntligen tagit hojkort och införskaffat mig en skön ninja 600R, har tyvärr inte så många tjejkompisar som åker hoj så jag hakar GÄRNA på er ngn Onsdag om det är möjligt... det börjar kännas lite trist att nöta på gatorna själv eller åka med killarna...

Försöker pricka in vädret så gott det går, så idag fick äntligen lilla niljan rastas och följa med till jobbet :) och tar givetvis den långa vägen hem *stort smile*

hoppas vi ses en onsdag.

Paula (huddinge)
 

Paula

Ninja! den vita faran
Gick med
17 May 2010
Ort
Solsidan :)
Hoj
Ninja ZX10
Du är så välkommen så. Titta bara in med jämna mellanrum och se om någon skrivit en lista. Just nu har tråden spårat ut lite grann :D men listan brukar det vara ordning på och även körningarna (ingen har klotat än. Kommentarer om hur tjejer kör undanbedes från manliga hang-arounds :arsele)

Låter ju supernice:yoparty, hakar gärna på andra gånger oxå :banana.
vissa verkar ju bo skapligt nära varandra så någon kanske e sugen på en timmes åk hit eller dit ....

sååå bruders beeehave så long....moahahaha
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:hej

På begäran så har jag flyttat allt spam (ca 120 inlägg:rolleyes:) till
eran Tjejåka Mc tråd i stället.


Skärpning i leden nu ;)

Men även jag som inte kör denna sommar fick ett gott skratt åt allt ni skrev :D

// Kakan
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
:hej

På begäran så har jag flyttat allt spam (ca 120 inlägg:rolleyes:) till
eran Tjejåka Mc tråd i stället.


Skärpning i leden nu ;)

Men även jag som inte kör denna sommar fick ett gott skratt åt allt ni skrev :D

// Kakan


Men du är väl bara för bra.. Tur att de gick och flytta dem så de inte togs bort för BusAnnas analyser är det fan världsklass på.. Vi lovar att skärpa oss... ;)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top