Till alla sporthojstjejer

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
Svårt, alla tjejer (och killar) fastar väl för något dom själva dras till, jag kan tycka det är attraktiv med killar som kan sina grejer inom det området de håller på med som jobb eller hobby, spelar egentligen ingen roll om det är agility med kaniner eller stora tunga maskiner, bara de visar lugn och kompetens.

Även killar som inte pratar över huvudet på tjejer och tar tålamod på sig att förklara kan vara attraktiva.
Sen finns det ju utseendebiten men i mitt fall spelar den mindre roll, jag är själv rätt ful och tycker ändå att jag är en helt ok människa, och hoppas på att en annan man ska tycka likadant och se till den jag är på insidan.
Jag kan tycka ett par fina ben är attraktivt, en trevlig röst är fint också tex.
 

Snarret

Guest
Jag tycker det är attraktivt med lugna män. Som i säkra, trygga och bekväma, inte villsittaisoffanochsepåtvheladagenvarjedag. Det är nog liksom nummer ett. Och en fin röst, allt kan falla på rösten.

Om man ska vara ytlig så attraheras jag framförallt av såna som är långa, gärna breda axlar, och med en skäggväxt som gör att de inte ser löjligt ut om de struntar i att raka sig på några dagar. Män som inte är pojkar, oavsett hur gamla de är.
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tycker humor är viktigt, utan humor är det kört. Och då givetvis ingen kiss och bajs-humor, utan på ett vuxnare plan.. Torr humor går däremot hem. :tungan

Förutom det måste han ha en hobby, på riktigt. Datorspel räknas inte.

Självständighet är också viktigt.

Och han måste fan kunna göra bil.. Det finns nog inget mer avtändande än en kille som inte kan fickparkera, eller backa med släp, eller framföra bilen högst osäkert över huvud taget. Nope, köra måste han kunna.

Utseendemässigt har jag nog inga speciella krav, men vet med mig att jag gillar långa, smala killar. Inte pinnsmal då, men ingen övervikt. Skägg och mustasch går bort.
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Vill du komma hem till mig och räkna dollarsedlar? :brynad
berg_av_pengar_237115w_12912822.jpg
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Ser att du sparar till en hoj..

Ja den jag vill ha är dyr som fan, man måste gå till High Mountain Of Ducatista för att prata med Doctor Motor GP för att ens ha en chans att få den, sen måste man samla in 300 milj. dollar och ge till honom om man inte är level 99 Moto GP driver.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Humor, intelligens och självdistans.
Kan han laga mat (sexigt) och få mej att skratta och dessutom vet hur man skedar mysigt är han hemma. :tuttar :brynad
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag tycker det är attraktivt med lugna män. Som i säkra, trygga och bekväma, inte villsittaisoffanochsepåtvheladagenvarjedag. Det är nog liksom nummer ett. Och en fin röst, allt kan falla på rösten.

Om man ska vara ytlig så attraheras jag framförallt av såna som är långa, gärna breda axlar, och med en skäggväxt som gör att de inte ser löjligt ut om de struntar i att raka sig på några dagar. Män som inte är pojkar, oavsett hur gamla de är.
"Bekväma," det är jag det. :hihi
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Sen finns det ju utseendebiten men i mitt fall spelar den mindre roll, jag är själv rätt ful och tycker ändå att jag är en helt ok människa, .


vem har du på bild i galleriet isf då?
















och nej grabbar, jag raggar inte, jag har mitt på de torra.
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Många stora ord från tjejerna. Men när det kommer till kritan så fungerar löfte om en stor dase, snabb båge och en badboyattityd som kattmynta här inne.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
nice guys finish last, they running out of gas osv
 

Snarret

Guest
Och han måste fan kunna göra bil.. Det finns nog inget mer avtändande än en kille som inte kan fickparkera, eller backa med släp, eller framföra bilen högst osäkert över huvud taget. Nope, köra måste han kunna.

Himla sant!

Många stora ord från tjejerna. Men när det kommer till kritan så fungerar löfte om en stor dase, snabb båge och en badboyattityd som kattmynta här inne.

Vad menar du är "stora ord"?
 
Last edited:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
tror TS bara vill luska fram alla cheyer här på SH, sen dokumentera svaren för att veta hur han ska göra för att få :ligga

Fan, du kom på min briljanta plan. Givetvis är jag då också bi för jag vill veta samma saker beträffade vad killar vill se.. eller något. Tycker helt enkelt det är kul läsning och tanken slog mig.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top