Tidigare ägare till Gixxer Turbo 750

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sala
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Någon som vet om det går att få fram fler tidigare ägare än de 3 som anges på regbeviset..

Jag är intreeserad av att få reda på vad det sitter för godis i motorn då den inte är kompsänkt med spacer.

De 3 tidigare ägarna har ingen koll alls..

Kanske finns någon här som kan ge info om hojen SRAD -97 750 har gått i Sala har enligt (obekräftad)uppgift varit med i bike som värdens snabbaste 750 turbo.

Den som har info som har saklig grund kan väl dra ett PM till mig,

mvh JJ
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Har du frågat VV om registerutdrag? Har för mig att man kan få det för 200:- eller ngt liknande.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kanon idé..
Trodde att det var helt kört att få mer uppgifter än de som anges i regpapprena

Det är gratis tom, har du din personliga kod som står på regpapprena så får du ägarlängden på fordonet från VV hemsida.
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Det är gratis tom, har du din personliga kod som står på regpapprena så får du ägarlängden på fordonet från VV hemsida.

Tryckte ut mig lite otydligt där. Menade alltså hemskickat :)

Har inte kollat om hela längden finns tillgängligt på nätet men det kan vara dags att kolla i morgon isf. Nu skall här sovas efter höstfesten.. tjo.
 

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sala
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Det är gratis tom, har du din personliga kod som står på regpapprena så får du ägarlängden på fordonet från VV hemsida.


Jag hittar inte att få fram ägarlängden.. Får faktiskt inte fram några ägare alls..

De jag har finns ju på regbeviset.. Inga andra

Man det måste ju finnas någon härsom känner till hojen.... Blå/vit
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag hittar inte att få fram ägarlängden.. Får faktiskt inte fram några ägare alls..

De jag har finns ju på regbeviset.. Inga andra

Man det måste ju finnas någon härsom känner till hojen.... Blå/vit

Solly. Det var på vv:s bilsvar jag fått ägarlängd på mina egna fordon. Inte på deras hemsida. Man ringer 077-125 25 25 . Men man måste ha en fax att skicka uppgifterna till.

Nu var det några år sedan jag gjorde detta så det kan ju hända att PUL har satt stopp för det. Hoppas att du får hjälp av ngn här om inte annat.

Hilsen
/J
 
Last edited:

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sthlm/Tyresö
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Solly. Det var på vv:s bilsvar jag fått ägarlängd på mina egna fordon. Inte på deras hemsida. Man ringer 077-125 25 25 . Men man måste ha en fax att skicka uppgifterna till.

Nu var det några år sedan jag gjorde detta så det kan ju hända att PUL har satt stopp för det. Hoppas att du får hjälp av ngn här om inte annat.

Hilsen
/J

Man får väl bara dom 3 senaste där också tyvärr.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Man får väl bara dom 3 senaste där också tyvärr.

Då var det bättre förr. Jag fick för några år sedan tom första ägaren på min hobbybil från 1980.
Tänkte ringa upp varenda en och fråga vem det var som satte den lilla bulan i grillen. :mad: Den var dyr att byta ut vid renoveringen :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Då var det bättre förr. Jag fick för några år sedan tom första ägaren på min hobbybil från 1980.
Tänkte ringa upp varenda en och fråga vem det var som satte den lilla bulan i grillen. :mad: Den var dyr att byta ut vid renoveringen :D

Det är en norrlandsbil, han har kört på en mygga helt enkelt!

Ser man en sån mygga komma emot en så slår man den i huvet med stekpannan så kan man ställa upp den som pall ute på gården sen.
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top