Thailand december 2013 - januari 2014

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Hur är ryss-läget i dom trakterna nu?
jag va en annan del av thailand nyligen och det va helt överfullt med buffliga ryssar.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Sprang inte på en enda. Men det var galet många som ställt in sina resor så det var folktomt när vi var där. På Koh Kradan och resorten Kalumé vi bodde på hade dom uppskattningsvis 15-20 bungalows och dom var fullbokade när vi var där. Dock var det bara 2-5 bebodda under de fyra nätter vi var där. Vad jag kunde bedöma så var det ungefär samma situation över hela ön. Förhållandet var inte alls detsamma på Koh Nhgai dock, men inga ryssar där heller vad jag märkte. Väldigt mkt svenskar dock.
 

Semlan84

Sådär ja...
Gick med
17 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
cb1000ra -11
Hur är ryss-läget i dom trakterna nu?
jag va en annan del av thailand nyligen och det va helt överfullt med buffliga ryssar.

Phuket kryllar av ryssar men Koh Lanta och öarna söder om Lanta är de nån enstaka men inget man tänker på:tummenupp
 

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Ort
China Mainland
Hoj
2x gixxer turbo
Är på koh samui nu. Brukar försöka undvika svenskar när man är utanför Sverige så åker till Kina på tisdag:D:fyllisar Ni hao wo ai ni:gnissla:dummer
 
Last edited:
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top