teknisk pers i sthlm som mot bet kan byta batteri

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Denna tråd har potenciale

:Attackborra ftw!! :glömdet
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Skulle du ta 500 spänn av en tjej för ngt som tar max 10 minuter med vänsterhanden....vilken riddare du är!

Tja, klarar hon det inte själv (vilket hon har alla förutsättningar att göra, det är ju inte direkt svårt) så gäller tillgång och efterfrågan. Att vara ridderlig får någon annan sköta.
Och mindre än 500 har jag inte tagit för att släpa röven ur sängen någon gång de senaste åren iallafall.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Bäst vore ju om någon kan ta en snabbkoll på den innan du köper nytt batteri. Chansen är ju att det är något annat som felar (vet inte hur mycket felsökning du redan gjort).

Hoppas du får hjälp innan nästa helg. Själv kan jag inte ge mer än forumassistans om du inte vill stoppa hojen i ett vadderat kuvert och skicka den med posten.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
*asg* Kändes inte som att det attans problemet skulle kunna få mig att sitta här och flina några timmar senare. Tack för alla tips och "erbjudanden". *lol*

KGK har lovat att komma förbi och hjälpa mig imorrn, så jag hoppas att det löser sig. Jag köper ett nytt batteri, det gamla har stått på laddning hela vintern och la av efter en vecka, så det känns som att skjuta problemet framför sig att ladda det igen.
Om det nu är batteriet? Det märker vi imorrn.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Erkänn, han snodde mina pengar till söndagsfyllan och erbjöd sig göra det för 400?
För var det så att han erbjöd sig göra det gratis ska jag fan ringa honom när det är dags att lägga på vinterdäcken. Jag vet ju inte riktigt hur man gör...
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Erkänn, han snodde mina pengar till söndagsfyllan och erbjöd sig göra det för 400?
För var det så att han erbjöd sig göra det gratis ska jag fan ringa honom när det är dags att lägga på vinterdäcken. Jag vet ju inte riktigt hur man gör...

Men SJÄLVKLART gör han det gratis! Han tar t.o.m med sig verktyg! Det verkar också vara väldigt svårt att ordna det här, han sa att då skulle han även vilja borra, men skulle ta med sig verktyg till det också sa han! Väldigt fint och generöst av honom tycker jag. :)
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top