Taxihatare förena er!

Kaparn

Grävling på vridstark bagge!
Gick med
18 Aug 2003
Ort
Kniven
Hoj
Spetta å en Honda CR 500
Ja blir så jävla trött. Idag har jag blivit prejad av inte mindre än 8 Taxi Stockholm-bilar. Å två av dom hade mage att ge mig fingret oxå. :(

Visst, ja e mc-bud och kör som ett svin....det erkänner jag. Å jag förtjänar nog :finger ca 150 gånger om dan. Men inte faan tänker jag ta det från nån taxichaffis som varken kan köra eller hitta rätt!

Nej nu får det va slut me såna fasoner. Nästa gång sätter jag nog upp crosstöveln å sparkar av backspegeln på den taxi som prejar å ger fingret. :smasha Jag tycker faan det borde vara standard att göra så.
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Taxibilarna kör ofta väldigt offensivt. En körde ut rakt framför mig för någon vecka sen och räknade kallt med att jag skulle tvärnita :mad:
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
sätta kulspruta på hojen! :kulspruta
 

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Bästerås
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
En "lätt" spark på dörren eller liknande gör susen. Eller åk upp på sidan och dunka till på rutan. :smasha
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Så ja dra inte alla taxi chaffisar över samma kam. Är själv taxi chaffis ser jag en hoj stannar jag gärna lite längre för att titta lite på hojen =)
 

Lidbrandt

utrustad
Gick med
2 Sep 2003
Ort
stockholm
Hoj
Kawa Ztusen
Glidarn skrev:
Ja blir så jävla trött. Idag har jag blivit prejad av inte mindre än 8 Taxi Stockholm-bilar. Å två av dom hade mage att ge mig fingret oxå. :(

Visst, ja e mc-bud och kör som ett svin....det erkänner jag. Å jag förtjänar nog :finger ca 150 gånger om dan. Men inte faan tänker jag ta det från nån taxichaffis som varken kan köra eller hitta rätt!

Nej nu får det va slut me såna fasoner. Nästa gång sätter jag nog upp crosstöveln å sparkar av backspegeln på den taxi som prejar å ger fingret. :smasha Jag tycker faan det borde vara standard att göra så.

Jag håller med, sparka spegeln nästa gång...försök på bild på det hela :hihi
då är du kung i mina ögon :3freak
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
kör själv taxi extra, kan väl hålla med om att man kör ganska brutalt ibland, men det gör man ju med hojen oxå.
När jag är ute o kör hoj och nån är riktigt jävlig så brukar jag åka efter, köra efter tills dom stannar och skälla ut dom eller nåt annat kul. Många gånger blir dom stressade och gör ännu mer knäppa saker. :tungan
 

Gabor

Guest
Glidarn skrev:
Ja blir så jävla trött. Idag har jag blivit prejad av inte mindre än 8 Taxi Stockholm-bilar. Å två av dom hade mage att ge mig fingret oxå. :(

Visst, ja e mc-bud och kör som ett svin....det erkänner jag. Å jag förtjänar nog :finger ca 150 gånger om dan. Men inte faan tänker jag ta det från nån taxichaffis som varken kan köra eller hitta rätt!

Nej nu får det va slut me såna fasoner. Nästa gång sätter jag nog upp crosstöveln å sparkar av backspegeln på den taxi som prejar å ger fingret. :smasha Jag tycker faan det borde vara standard att göra så.

SURSTRÖMMINGS SPAD I TUNNA BALLONGER....FRONTRUTAN :rock ....... vem vill åka taxi i en som stinker det ur friskluftutblåsen... :hihi :lol :Bugar
 

Kaparn

Grävling på vridstark bagge!
Gick med
18 Aug 2003
Ort
Kniven
Hoj
Spetta å en Honda CR 500
Clifton skrev:
Så ja dra inte alla taxi chaffisar över samma kam. Är själv taxi chaffis ser jag en hoj stannar jag gärna lite längre för att titta lite på hojen =)

Nej, de e klart att inte alla taxichaffisar e fullkomligt värdelösa. Men dom som ger fingret efter att dom prejar en borde få som en rejäl smäll.

Jag har nya handskar nu, med hårda knogskydd.....dom kan nog göra viss skada på bilar....ska nog testa det i stället. Jag har nämligen bara dragit en backspegel med foten å jag vara riktigt nära på att bryta fotleden....därför har jag dragit mig för att göra det igen. :tummenupp
 

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Ort
Malmö, Kirseberg
Hoj
Cbr 600f -99
sportarn skrev:
kör själv taxi extra, kan väl hålla med om att man kör ganska brutalt ibland, men det gör man ju med hojen oxå.
När jag är ute o kör hoj och nån är riktigt jävlig så brukar jag åka efter, köra efter tills dom stannar och skälla ut dom eller nåt annat kul. Många gånger blir dom stressade och gör ännu mer knäppa saker. :tungan


HAHA ja det är så kul när folk blir stressade till att köra över sin egna gräns.
Fortsätt med det :död :3freak

(var du ironisk så är jag ledsen att jag störde, har lite prob att se ironin i vissa inlägg kan jag erkänna)
 

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
tassen skrev:
SURSTRÖMMINGS SPAD I TUNNA BALLONGER....FRONTRUTAN :rock ....... vem vill åka taxi i en som stinker det ur friskluftutblåsen... :hihi :lol :Bugar

Det gav mig en vacker idé. Jag tror inte riktigt på det där å sparka in dörrar osv då man själv kan råka illa ut. Men om ni kollar den här länken:

http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=24078

Tänk er den kopplad till en behållare med surströmmingsspad + ett munstycke som sitter under sadeln och är riktat bakåt! :lol

Man har inte GrimReaper som nick utan att man lever upp till ryktet! :yoparty

/Grim
 

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sthlm/Tyresö
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Glidarn skrev:
Ja blir så jävla trött. Idag har jag blivit prejad av inte mindre än 8 Taxi Stockholm-bilar. Å två av dom hade mage att ge mig fingret oxå. :(

Visst, ja e mc-bud och kör som ett svin....det erkänner jag. Å jag förtjänar nog :finger ca 150 gånger om dan. Men inte faan tänker jag ta det från nån taxichaffis som varken kan köra eller hitta rätt!

Nej nu får det va slut me såna fasoner. Nästa gång sätter jag nog upp crosstöveln å sparkar av backspegeln på den taxi som prejar å ger fingret. :smasha Jag tycker faan det borde vara standard att göra så.

Taxibilar är djävulens påfund!!
Går f*n inte en dag utan att man har sina "duster" med dom :huvet
 

Therudeboy

Guest
Det var en gång en trafikskolelärare som sade till sin elev att inte släppa förbi mr. therudeboy. Något läraren djupt ångrar :yoparty







Gav en fin repa med min stövel när jag väl fick köra förbi. Bilen var en helt ny golf 4
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Vissa kör faktist "normalt" (Vad det nu är)

BTW, taxiförarnas nya bil (Ironi så det stänker om det)
svin.jpg
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Top