Tagna med byxorna nere

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Hororna hade säkert inte ens kollektivavtal! :4skrika
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
förstår inte problemet, menar de är väll bra att det nyttjar arbetskraftinvandringen?
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
förstår inte problemet, menar de är väll bra att det nyttjar arbetskraftinvandringen?

Nja, det är väl snarare så att de utnyttjar arbetskraftsinvandringen, något vänstern historiskt sett brukar beskylla företagare för..
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Underbart. Ett par timmar och det finns både namn, adress och bild på torskarna upplagt på Flashback.

:crash
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Att de ens hade råd att betala för sex med de lönerna...
Jag antar att de lyckats göra avdrag på 70% av sin inkomst, för att en 63-årig fackpamp ska tjäna 272000 efter skatt på ett år låter inte rimligt (iofs 2008).

Edit* De var visst inga pampar, utan bara förstoendevald rörmokare och något annat ganska lågavlönat.
 
Last edited:

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
mölndal
Hoj
fireblade
Nu förväntar jag mig att häxdrevet drar igång på samma sätt som mot SD.

När ska Jan Guillou följa med sossarna på turné för att kolla om alla sossar är hallickar?
Jag förutsätter att Lena Sundström gör en dokumentär "Dom kallar oss torskar" där man väljer ut en handfull random socialdemokratiska prostitutionsnyttjare (och varför inte pedofiler?) och intervjuar dom precis i penetreringsstunden.
Inte? :va

Det hade vart nått! Nu har dom ju faktiskt nått riktigt att gapa om.

Jävla sossar, står på torgen och pratar vitt och brett om solidaritet och rättvisa. Hur man ska tänka på och ta hand om den lilla människan. Sen går dom och köper fnask. Ha ha ha! Sicka jävla patetiska idioter. Sitter på höga hästar och låtsas att bry sig. Men så verkar majoriteten av vänsterfolk fungera. När det väl kommer till krita är dom inte så jävla duktiga som dom vill ge sken av. Dom passar faktiskt förbannat bra in i deras egen mall på en borgare i merca som badar i gravlax och skiter i sina medmänniskor.

Riktiga svin är vad dom är.
 

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Ort
hemma
Hoj
Italiensk
Presenterat av en helt okänd person. Fantastisk källa. :tummenupp

Åklagarmyndigheten är väl inte alldeles okänd ?
Även om personen i fråga som talade om det för övriga kanske är det, så är det fritt fram för vem som helst att verifiera hos åklagarmyndigheten.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Det är på gränsen till att jag litar mer på helt okända personer från Flashback än på det som står i kvällspressen.

Och med tanke på det trackrecord somliga har där med att hitta rätt på vilka personer som det gäller så är det sällan som det är fel person blir uthängd...
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
J påträffades i en soffa, liggandes med att smeka en kvinnas bröst.
K stod till höger i rummet, bakåtlutandes iförd strumpor och fick en avsugning.

Poliserna hörde genom dörren K säga "Vakna till nu Janne nu står två snygga tjejer framför dig. Janne knulla på henne. Jag har betalt tusen spänn"

:D
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Påstår han. Har du verifierat?

Men snälla nån. Är du alltid konspiratoriskt lagd?

Om jag skulle säga att jag hade verifierat det hade du ju bara sagt "påstår du, ja". Verifiera det själv då, det är väl enda sättet för dig att tro på nåt.

Finns på PI nu också.
 
Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Men snälla nån. Är du alltid konspiratoriskt lagd?

Om jag skulle säga att jag hade verifierat det hade du ju bara sagt "påstår du, ja". Verifiera det själv då, det är väl enda sättet för dig att tro på nåt.

Finns på PI nu också.
:rofl

Det handlar inte om konspirationer utan att många bara äter upp vad som sägs. Jag är helt ointresserad av VEM det är som har gjort det så för min del skulle jag aldrig ta reda på det. Men för de som faktiskt är intresserade kan det ju vara bra att verifiera det själv. Något som varken du eller Plåtniklas har gjort, antar jag i min konspiratoriska foliehatt!!!Oneoneene
 

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Ort
Nyköping
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Kul att Littorin vart uthängd direkt på ett anonymt tips. Men när de handlar om sossarnas egna då försvinner artikeln efter 10 min. Och dessa gossar vart ju tagna på bargärning.
Mona har minsann aftonhoran i sin hand. Eller kanske hon som är:arsele
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top