Tack alla - Gotland Ring med Actionpics

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Wow wow wow vilka helger vi hade på Gotland Ring.

Trots regn på fredagen den andra helgen så kördes det för fulla muggar. Motardnissarna log som bara den efter varje pass i regnet.

Vi vill verkligen tacka alla er deltagare för att ni är med dessa dagar på Gotland och gör dessa till vad dom är. Vi får träffa grymt trevliga människor och det är allt från 16 år till 74 år som gäller. Hur många av er deltagare vet om att vi har 74 åringar i licensgruppen som kör skjortan av många och lika så våra nästa blivande stjärnor i samma grupp som är 16 år och även dom kör skjortan av många.


Till all resurspersonal och instruktörer vill vi säga stort tack för att ni hjälper oss år efter år. Inte är det sämre av att vi har skoj övriga dagar ihop i stugbyn.

Tack till Gotland Ring, Grevens MC-delar, Mavens, Destination Gotland och Kappelshamns Stugby, Bike, Din MC. Hembiobutiken, Racereparis, Bunge med flera. Tack all ambulanspersonal för att ni tar på er extra pass för arbeta på våra bandagar.

Vi försöker finslipa och hitta förbättringar för varje år. I år märkte flera av förbättringar och även vi. Självklart jobbar vi med bandagarna där 2010 och hur vi ska förbättra dessa och nyheter. Vad sägs t ex om endurance på lördagskvällen båda helgerna. Håll tummen för att vi får till det.

Det går inte att rabbla upp massor av namn, utan vi vill verkligen tacka er alla och vi hoppas vi ser er och nya deltagare nästa år på Gotland Ring med oss i Actionpics.


Trevlig sommar

/Liwa1 & Nitrous
www.actionpics.se
 
Last edited:

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Stort tack till alla er som som gjort det möjligt för oss att åka.:Bugar
Hoppas vi kan förhandboka nästa år med. :)
 

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Ort
08
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Tack till AP med crew :Bugar
Gotland Ring 2010? Självklart!!
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Efter varit 12 dagar på Gotland med 6 dagars körning på Gotland Ring ville jag inte alls åka hem, eller jo jag ville hem men jag ville gärna fortsätta köra på Gotland Ring. Nästan ett helt år kvar, det känns som en evighet....

Liwa1
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Stort tack för de här helgerna! Ni gör ett toppenjobb! :tummenupp
Tack även till alla goa människor vi träffa och hade runt omkring oss båda helgerna :)

(Bilder kommer upp under kvällen)..
 

h£ll-0

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Ort
Stockholm
Hoj
2009 zx-6r
Ett jättetack för ett roligt och smidigt arrangemang och ett extra tack till de duktiga instruktörerna som hjälpte till med spårval och teknik. Mysigt med alla trevliga och avspända hojåkare jag lärde att känna denna soliga helg. Ser fram redan mot nästa år. Tack tack! :)
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag är också nöjd.

Fast sen är jag sur också för att det går så jävla sakta. Vad ska jag göra? Lära mig köra motorcykel, byta till nånting som inte luktar DT50 eller ska jag helt enkelt ge upp?
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Jag är också nöjd.

Fast sen är jag sur också för att det går så jävla sakta. Vad ska jag göra? Lära mig köra motorcykel, byta till nånting som inte luktar DT50 eller ska jag helt enkelt ge upp?


Var det du som körde på RD 350?:rolleyes::D;)
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Jag är också nöjd.

Fast sen är jag sur också för att det går så jävla sakta. Vad ska jag göra? Lära mig köra motorcykel, byta till nånting som inte luktar DT50 eller ska jag helt enkelt ge upp?

Vadå sakta, du kör ju jättesnabbt med den där kvartshojen. hade jag bara en fjärdedel av kubiken skulle jag aldrig hinna med dig. Vad jag minns så kan väl du köra tusenkubikare snabbare än de flesta så om ditt mål bara är att köra fortare så kan du ju prova en bandag på en sån. (så slipper du ju lukta så illa också) :)
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vadå sakta, du kör ju jättesnabbt med den där kvartshojen. hade jag bara en fjärdedel av kubiken skulle jag aldrig hinna med dig. Vad jag minns så kan väl du köra tusenkubikare snabbare än de flesta så om ditt mål bara är att köra fortare så kan du ju prova en bandag på en sån. (så slipper du ju lukta så illa också) :)

Okej, för att reda ut begreppen lite då... Jag har rött skinnställ och röd moped. Är det säker på att du menar mig?

Jag har för övrigt kört tusenkubikare på bana förut. Ut ur esset på Sviestad såg jag gud, Elvis och Bob Marley stå och heja på och mitt liv passera revy när det sladdade bredare än bredast. Jag trillade inte av, men landade på tanken efter mitt handstående med svårighetsgrad 12.

Sen luktar jag GP, okej?

Lite till ämnet också:
Tack till alla i licensgruppen helg 1. Det visades hänsyn och jag tror inte att jag hade känt mig lika trygg i nån annan grupp. Blev jag omkörd lite tajt så kom vederbörande och kollade att det var okej efter passet (hej Marcus). Jag lyckades också tränga mig lite fult en gång, det var toppen (hej Patrik)! :banana

Vi gör väl om det minst lika bra nästa år, eller?
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Okej, för att reda ut begreppen lite då... Jag har rött skinnställ och röd moped. Är det säker på att du menar mig?............

*skrattar så jag är tårögd*

Läser högt för eskil som håller på att byta koppling här bredvid. Du är då för skön i hur du uttrycker dig.

Jag var impad av både dig och smågrabbarna på 125orna första helgen, helt otroligt att det går att köra så fort trots ert påtagliga effekthandikapp.

Har tänkt prova en sån där några varv runt en bana vid tillfälle så jag får lite mer förstående för vad alla är så kära i bara....

I tältet bredvid oss står en kille som bytt från 250 och nu kör 1000. Han verkar nöjd.
 

mountain

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R1 -07
Underbart!

Tack Lillian o Marcus för ytterligare ett bra arrangemang.

Lite nyheter inför nästa år...........tandemhopp kanske, med Anki o Mikael på Bunge vandrarhem 2000 pix per persona (jag är redan bokad), skulle spä på adrenalinkicken lite grand:D

Snabbkörningskurs med...........................:banana, ja, ni vet vilka!

Nä, Tony, inte raljera:gnissla.

Tack återigen, syns på Kullen!

T.
 

Mr Fazer

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
VFR 750 F -94
Tack själva, det var lika trevligt som det brukar vara.
Var med för 4:e gången och siktar på 5:e med stor föväntan med nya personrekord :banana :tummenupp
 

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R6 & RD350
Tack själva! Det var tredje året för mig på Gotland Ring med er och det blir bara roligare och roligare för varje gång man är där! Vi ses! :)
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top