"Sverige är det tråkigaste landet i världen"

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Well, efter att ha bott i UK ett år så är jag övertygad om att engelsmännen är tristare. Torrare människor får man leta efter.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
hon klagar på att sverige är kallt och mörkt, men är inte england världens mest regniga land? här i skåne är det underbart iaf, varmt större delen av året och inte blir det så mörkt heller.


i övrigt så verkar hennes artikel vara i stil med allt som skrivs på denna sidan
 

ExXe

Grussprättare
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Bondeland
Hoj
Rosa tvåhjuling.
Starstriker skrev:
2254118 Well, efter att ha bott i UK ett år så är jag övertygad om att engelsmännen är tristare. Torrare människor får man leta efter.


Word.


Men visst Sverige är ett jävla tråkigt land. Lätt att bli deprimerad här. Men skulle aldrig lämna det under längre perioder. Sverige innebär en social och ekonomisk trygghet. En trygghet som man alltid vill ha.. Men visst, bo vinterhalvåret i spanien och köra hoj hela dagarna. Och bo i sverige på sommaren. Skulle gärna funka. Om man hade haft ekonomin för det...
 

appelvikaren

Small but powerfull!
Gick med
11 Dec 2005
Ort
västerås
Hoj
DR350s, Rd125 , Ten7 & 14a
-Rosen- skrev:
2254163 hon klagar på att sverige är kallt och mörkt, men är inte england världens mest regniga land? här i skåne är det underbart iaf, varmt större delen av året och inte blir det så mörkt heller.


i övrigt så verkar hennes artikel vara i stil med allt som skrivs på denna sidan

Håller med helt asså! Varje gång jag minns jag vart i england har det regnat.
Och sverige är då fan inte mörkt och trist enligt mig iaf. Aldrig lämna fina gröna sverige :)


Den som skrivit det där att sverige är ett trist land tycker jag verkligen kan gå i graven :4skrika :finger :slicka
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Starstriker skrev:
2254118 Well, efter att ha bott i UK ett år så är jag övertygad om att engelsmännen är tristare. Torrare människor får man leta efter.
Håller med. Bodde också där i ett år och mötte extremt många tråkiga människor. Dessutom har landet väldigt lite kvinnlig fägring generellt sett. Walesare och skottar är däremot betydligt roligare folk.
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Sverige sux så är det. Konstigt bara att den vackraste och mest intelligenta
befolkningen råkade bosätta sig på den värdelösaste bit av land som går att stå på.
Det är ett mysterium som inte ens Carl Bildt kan lösa.


:rolleyes:
 

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Ort
Bushen
Hoj
Honda VTR1000F -06
Stuff skrev:
2254304 Håller med. Bodde också där i ett år och mötte extremt många tråkiga människor. Dessutom har landet väldigt lite kvinnlig fägring generellt sett. Walesare och skottar är däremot betydligt roligare folk.
zwedenuk.jpg
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Haha, rätt kul läsning.
Vet inte vart hon har bott, men det låter som i en väldigt liten by, väldigt långt norrut.
Den bilden av Sverige hon presenterar är iaf inte särskilt lik min bild här nere i skåne...här är för fasiken varmare och mer sol än i gråa London...hon borde nog vidga sina svenska vyer...
Snö från oktober till april och solljus 2 timmar om dagen på vintern hade också drivit mig bort från Sverige, fy fän...tur man bor i skåneland... :hihi
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Kan nästan sätta en peng på att det var hon som var den där överviktiga tjejen med glasögon som ingen visste vem det var, ingen pratade med och fick ta emot alla laddningar av saker som alltid kastas på lektionerna.


( Ingenting ont om personer som kanske känner att dom passar in på beskrivningen. )
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Som jag sagt tidigare. Sverige är bara väldsbäst att bo i om man inte vill jobba.

Annars, ingenting annat, alls.
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Neanderthalaren skrev:
2254755 Massor av bilder
Inte för att blonda silikonstinna 20 åringar toppar mina preferencer, men det ligger nåt i jämförelsen. En afton på ett anglosaxiskt förortsdiskotek med en kompis ger matrial för fyllediskussioner månader framöver. :hihi
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top