Svenska Apriliaklubben & Otto Johansson Motorsport inbjuder till 2 dagar på Sviestad

FreddeH

La Famiglia aprilia Svezia
Gick med
13 Jun 2003
Ort
NewMill
Hoj
Tuono 1127 R och en Mille
Jag traskade runt i väst och fotade snabb grupp. Ett litet urval av bilderna går att se på www.skallebank.se . Färgerna är inte helt ok på bilderna då min skärm tydligen inte var kalibrerad ordentligt. Men har fixat till det nu så vill någon ha bilder skickade till sig så kommer färgerna inte va lika extrema.

När jag väl fotar istället för att köra brukar jag fota alla grupper men i söndags hade min portabla hårddisk som jag tömmer minneskorten till lagt av så jag va begränsad till 2 minneskort bara. Därför valde jag att fota snabb grupp enbart för att 4 av mina polare körde i den. Gjorde så gott jag kunde med att i alla fall fota alla i snabb grupp.

Är lite knockad av pollen just nu. Men hojta till så ska jag göra vad jag kan för att skicka bilder till de som önskar

Har du några bilder på en blå-vit Tuono?
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Dags att lyfta denna, 9/8 kör vi ju igen :banana

Är det nån som tvekar att anmäla sig pga vädret så behöver ni inte vara oroliga, jag har en uppsättning regndäck man kan få låna :hihi

Gott om platser finns i samtliga grupper och Apriliaklubbens handikappavdelning kommer att sköta grillningen...
 
Last edited:

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Ort
Såtenäs
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Dags för TL igen! Märks att det är semesterstider för det har inte kommit in så mycket fler anmälningar.
Så gott om platser kvar! Gruppindelningen anpassar vi beroende på hur många som anmäler sig till respektive
grupp.

Som Jåke skrev så tänker jag och Snok vända burgare och korv att sälja till hungriga deltagare!
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jåke har pm.
ska se om jag får snurr på maileriet imorgon.
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag tänkte anmäla mig hit ikväll.
Det råkar inte vara någon vänlig västgöte man kan tigga transport av?
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
FakkFakkFaaaaaaaaaaaaaaakkkkkk...........
Måste åka på morgonen, äldstingen fyller 20 dagen innan.

Hur flexibel är anmälan/besiktning?
06:30 med 26 mil att åka fixar jag inte. 8:15 är mer rimligt. Hårt men möjligt. Kanske.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Hur flexibel är anmälan/besiktning?
06:30 med 26 mil att åka fixar jag inte. 8:15 är mer rimligt. Hårt men möjligt. Kanske.

Sådant löses på plats, ta kontakt med någon utav de ansvariga på plats så genomförst besiktning ovh genomgång.
Det kan av olika orsaker vara så att efteranmäld får invänta besiktning/genomgång beroende på tillgänglig personal, så du är medveten om detta. Vi är få och gör så gott vi kan :tummenupp
Välkommen!

Skicka information om att du kommer sent till ordforande[at]lafamigliaaprilia.se så vet vi på förhand! :)

direktlänk till bokningen: http://www.apriliaklubben.se/banbokning

//Johan
La Famiglia Aprilia Svezia
 
Last edited:

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Sådant löses på plats, ta kontakt med någon utav de ansvariga på plats så genomförst besiktning ovh genomgång.
Det kan av olika orsaker vara så att efteranmäld får invänta besiktning/genomgång beroende på tillgänglig personal, så du är medveten om detta. Vi är få och gör så gott vi kan :tummenupp
Välkommen!

Skicka information om att du kommer sent till ordforande[at]lafamigliaaprilia.se så vet vi på förhand! :)

direktlänk till bokningen: http://www.apriliaklubben.se/banbokning

//Johan
La Famiglia Aprilia Svezia

Anmäld. Väntar med att betala tills jag fått bekräftelse som det stod i mailet då.
Hoppas dyka upp 8:15

Puffar igen: Jag är intresserad av transporthjälp om det passar någon.

Vad är lämplig adress att peta in i GPS:en (Garmin)?
 

jetson

Guest
Anmäld. Väntar med att betala tills jag fått bekräftelse som det stod i mailet då.
Hoppas dyka upp 8:15

Puffar igen: Jag är intresserad av transporthjälp om det passar någon.

Vad är lämplig adress att peta in i GPS:en (Garmin)?

Kan vara bra att veta att dom bygger om där nära saab så den vägen jag brukar ta var avstängd förra veckan. Men kolla eniro, är ju bara 2-3 minuter från e4an så är lätt att hitta. Står hackefors motorbana eller nåt sånt där svänger man in :tummenupp
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Va inte taskig mot Gegga sådär, det är ju faktiskt en gathåjj! :p
Ajfan. tänkte inte på det. Fast hade jag kört 125 hade det nog varit en banbåge och med den effekten vill jag ju inte behöva stanna bakom alla gathåjjar som såsar i kurvorna... Hellre då nån som kör om och håller sig ur vägen :tungan
 

Michey

VetInteVadJagSkaSkrivaHär
Gick med
21 May 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Nån gammal skräphög..
Hej på eder!

Om det mot förmodan, skulle visa sig ej vara fullt på dagen till ära.. Kan man komma utan att ha föranmält sig och betala på plats och få vara med o leka?

Är lite lite skeptisk till vädret under denna sommar och tvekar därför på förskottsbetalningen.

Mvh!
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Ingen som åker från Uppsala och vill dela plats och soppa?
Don Tomaso åker från Arlanda med bil, utan hoj. Kan han få med sig två hojar till släpet kanske han rent av kan övertalas att inte åka kvällen innan utan plocka med folk väldigt tidigt... Om man inte fixar nåt boende alltså. :)
 

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Ort
Såtenäs
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Don Tomaso åker från Arlanda med bil, utan hoj. Kan han få med sig två hojar till släpet kanske han rent av kan övertalas att inte åka kvällen innan utan plocka med folk väldigt tidigt... Om man inte fixar nåt boende alltså. :)

Jomenvisst! Läste o svara på Cliff Barnes PM innan jag läste här. Rekommendera dig Jåke då du ska köra från Uppsala men du kanske har fullt eller utgår från annan ort?

Ja jag tar gärna med mig två hojar och förare från Stockholm norrort /Uppsala.
Helst vill jag ha Italienskt på släpet då jag drar med Italienskt. :tungan
Men visst, tar jag "mitt" (grannens) släp så är det kåpa så då spelar det ingen roll.

Jag kan ställa upp med följande:
1.Dragbil o kåpsläp med surrningsutrustning, ramp, soppadunk och ett actionpics transportstöd.:hej
2.Endera lån av ovanstående utrustning bara jag är med på resan..:tummenupp
3.Medpassagerare och soppaslantdelare till nån som redan har allt ovan.:krama
4. Kan åka tidiigt på torsdagsmorgon bara vi kommer fram i tid för besiktning/inskrivningen som jag är delaktig i.:7peta
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Förutsatt att den klarar ljudgränsen är inte det nåra problem. Racegrupp/oförsäkrat?

Licensgrupp är väl att föredra om inte varvtider spelar någon roll. Inte kört den på bana än men kan tänka mig att man blir varvad av Otto rätt snabbt ;)
Gatgruppen lär väl ligga närmare till hands om man kollar varvtider, men på den moppen vill man ju fan inte släppa gasen för då tar det tid att få upp farten igen ...
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top