Köp ingen g-pack bara helt onödiga pengar det går att göra själv.Jimsan skrev:Nypan83: Nice med kurvor
Förstår jag dig rätt om jag säger att powercommandern gav ca 5 häst?
Vad är G-packad?
http://www.svrider.com/tips/retard.htm
Köp ingen g-pack bara helt onödiga pengar det går att göra själv.Jimsan skrev:Nypan83: Nice med kurvor
Förstår jag dig rätt om jag säger att powercommandern gav ca 5 häst?
Vad är G-packad?
bild?Nypan83 skrev:Har ett par Harris handtag till SV, Silver Carbon, som är till salu. Fick dubbla från the states.
Kostar 229:- på Bikersneed...
Så vad sägs om 100:- plus frakt till dig från Linköping?
Skulle passa på din hoj Kosz.................
PM:a
bökigt att byta? har faktiskt aldrig gjort det.. men det borde bara vara att slita av? eller finns nån lim eller nått?Nypan83 skrev:uppe ta en titt igen
porec skrev:bökigt att byta? har faktiskt aldrig gjort det.. men det borde bara vara att slita av? eller finns nån lim eller nått?
porec skrev:bökigt att byta? har faktiskt aldrig gjort det.. men det borde bara vara att slita av? eller finns nån lim eller nått?
Den blev asfin..Jimsan skrev:Slänger upp en bild på min skönhet
Nypan83 skrev:Efter att kollat på hojen inser jag nu att jag troligtvis kommer behöva byta bakdäcket. Med förslitningstakten som är antagligen runt 600 mil.
Så ni som har nya hojar hur långt har era däck gått... Kör jag som ett svin?
och vad ska man slänga på för däck... har hittat billiga Battlax 001 föregångaren till 002... någon som kört på dom? och är det risky att köpa däck av utgången modell då gummi är färskvara?
Jimsan skrev:Slänger upp en bild på min skönhet
Jimsan skrev:Slänger upp en bild på min skönhet
´du.. du vet det där med storlek på bilder så snälla.... gör nått åt det..!Svess skrev:Här kommer några andra skönheter!
porec skrev:´du.. du vet det där med storlek på bilder så snälla.... gör nått åt det..!
porec skrev:´du.. du vet det där med storlek så snälla.... gör nått åt det..!
hmmmm nja håller inte med.. tycker det är lite jobbigt om jag ska vara ärlig...Svess skrev:självklart! Skit bra bilder haha
ja visst har den det.. å ibland så tycker man om den och ibland inte..2fast4hjo skrev:Storleken har betydelse
porec skrev:ja visst har den det.. å ibland så tycker man om den och ibland inte..
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |