Svärföräldrar!!!

Kommer ni överens med svärföräldrarna?


  • Antal röstningar
    0

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Faan vad trött man blir på dom, jag har varit sambo med min tjej i 6 år. Funderar på att bygga nytt hus osv har planer för framtiden ihop, och när man då kommer hem till hennes päron så är allt bara negativt vi gör dåliga beslut. Hon blir ledsen för att jag säger som jag tycker åt dom,(har dumförklarat dom) Faan vad sne man blir på sådant destruktivt beetende.
Finns det nån som kommer överens med era svärföräldrar?
Åh när man köpte hojen var man ju knappt välkommen, det var som om jag redan hade kört ihjäl deras dotter....
Nej,behövde skriva av mig lite, dunkar med en poll.
 

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Heheh... inga problem på den fronten :)

Han fick prova min hoj och efter det dröjde det inte länge innan de också skaffat hoj...
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Mina svärföräldrar kör hoj själva :)
Dessutom så är hela släkten kanon.
Ibland ska man ha tur.

Tycker dock lite synd om dig.
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Alicia skrev:
Mina svärföräldrar kör hoj själva :)
Dessutom så är hela släkten kanon.
Ibland ska man ha tur.

Tycker dock lite synd om dig.
ja, som sagt ibland ska man ha tur=)
man kanske skulle bli en mes när man kommer dit och hålla käften och bara låta dom tro att de är bra :tummenupp
aldrig säga vad man tycker ,kanske blir bättre då,
 

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Bjork skrev:
Faan vad trött man blir på dom, jag har varit sambo med min tjej i 6 år. Funderar på att bygga nytt hus osv har planer för framtiden ihop, och när man då kommer hem till hennes päron så är allt bara negativt vi gör dåliga beslut. Hon blir ledsen för att jag säger som jag tycker åt dom,(har dumförklarat dom) Faan vad sne man blir på sådant destruktivt beetende.
Finns det nån som kommer överens med era svärföräldrar?
Åh när man köpte hojen var man ju knappt välkommen, det var som om jag redan hade kört ihjäl deras dotter....
Nej,behövde skriva av mig lite, dunkar med en poll.

Övningskörde (hoj) med "svärfar" (inte riktigt där ännu...). Hade nog inte haft A-kort nu utan honom :tummenupp
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
jävla skit då!!

ska alla vara så jävla bra kompisar med respektive pärons föräldrar, nu ser jag ju ännu mer tragisk ut, :mad: skulle aldrg startat tråden, finns det ingen som inte kommer bra överens????? :va
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Bjork skrev:
ska alla vara så jävla bra kompisar med respektive pärons föräldrar, nu ser jag ju ännu mer tragisk ut, :mad: skulle aldrg startat tråden, finns det ingen som inte kommer bra överens????? :va
Är bra kompisar med svärföräldrarna som jag kännt snart 4år. Dock har mamman svår astma och har haft nån slags lungcancer, så nån mc kan man inte köra på en radie inom 500m.

Så mcintresserade är de då inte :(
Men de är generösa pengamässigt :)

Känner själv när man ska ta beslut som svärföräldrar indirekt berörs av. Svärmor tyckte jag skulle köpa nya vinterdäck till bilen, men jag köpte en hoj mitt i vintern istället :) körde lugnt o sakta med bilen tills jag fick råd med däck... :hihi
 
Last edited:

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Jag har superbra svärföräldrar. Förstår att jag kan skatta mig lycklig då jag vet att inte alla kommer lika bra överrens.

På bröloppet sade svärfar att: "Bättre svärson kan man inte önska sig". :tummenupp

Men alla kan ju inte ha tur. Krångliga svärföräldrar är det väl bara att försöka ignorera i bästa möjliga mån. I värsta fall kan ni ju flytta långt långt bort.
 

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Ort
Lidingö
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Kommer också bra överens med dom. Jobbar även extra åt "svärfar" och det funkar fint. Han hjälpte även min tjej med att skaffa en Hornet fast han inte riktigt älskade det :) Men vilken förälder vill att ens barn ska köra hoj? Får även låna hans Porsche på sommaren ibland :)
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Jag tror att jag har världens bästa svärföräldrar faktiskt. :)

Annelis far hjälper oss att skruva med diverse på hojarna och rejsbussen osv, samt sköter vår hemsida åt oss. :Bugar

Sen är de supertrevliga oxå för den delen.

Varsågoda att bli avundsjuka. :hihi
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Jag tycker att du fortfarande ska vara glad att du får komma hem till dom! =)

Jag fick inte ens komma hem till mitt ex föräldrar, inte ens efter nästan 2,5års förhållande...

Nu däremot har jag inga som helst problem med min sambos föräldrar.
 

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Höga Kusten
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
campar skrev:
Jag tycker att du fortfarande ska vara glad att du får komma hem till dom! =)

Jag fick inte ens komma hem till mitt ex föräldrar, inte ens efter nästan 2,5års förhållande...

Nu däremot har jag inga som helst problem med min sambos föräldrar.

:va

Säg att du skämtar!?
 

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Ort
Dubsala - Lower Downtown
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Bjork skrev:
Faan vad trött man blir på dom, jag har varit sambo med min tjej i 6 år. Funderar på att bygga nytt hus osv har planer för framtiden ihop, och när man då kommer hem till hennes päron så är allt bara negativt vi gör dåliga beslut. Hon blir ledsen för att jag säger som jag tycker åt dom,(har dumförklarat dom) Faan vad sne man blir på sådant destruktivt beetende.
Finns det nån som kommer överens med era svärföräldrar?
Åh när man köpte hojen var man ju knappt välkommen, det var som om jag redan hade kört ihjäl deras dotter....
Nej,behövde skriva av mig lite, dunkar med en poll.
Är singel...pyttsans skitliv :(
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Min flickväns hela familj är helt värdelös. Jobbigare lillebror kan man fan inte hitta. Sen en morsa som super sig full och har gråten i halsen, och berättar om sitt dåliga liv. Listan på felen med de är lång. Det har till och med gått så långt att jag inte vill vara hemma hos henne. SUCK! :huvet
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top