Suzuki GSX-R1000 K5/K6-tråden

sandstream

Guest
Slutsatsen torde alltså vara att jag med mitt moderata tempo kan köra slut på däcken som sitter på och sedan köpa de däcken jag är van vid...:va
Ja! :tummenupp
WTF...Skall svart bli blåvit igen..The return of Hemglass:D
Glass verkar vara ett genomgående tema för Mårten :hihi

Men jag gissar att han såg en jäkligt snabb och cool kille förra året på en ljusblå K5:a och efter mycket grubblande kom fram till att det är vägen att gå, dvs ljusblått, om man vill hänga med de snabba grabbarna i depån :tungan
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Så blått är den snabba färgen då..??? Jag hade ju blått förra året..det gick f-n inge fort:va .
Tänkte prova ny färg i år:yoparty
 

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nynäshamn
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
Men jag gissar att han såg en jäkligt snabb och cool kille förra året på en ljusblå K5:a och efter mycket grubblande kom fram till att det är vägen att gå, dvs ljusblått, om man vill hänga med de snabba grabbarna i depån :tungan

Jag tror nog att det var min han såg passera... Biltemalackad och allt
 

Bifogat

  • IMG_1519_1.JPG
    IMG_1519_1.JPG
    138.9 KB · Visningar: 81

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-08
Har själv en R1:a men hade egentligen satsat på en Gixxer om det inte vore för en sådan trivial sak som att jag inte klarar av designen på framljuset. Kan inte vänja mig vid utseéndet framifrån och tycker i ärlighetens namn att Suzuki misslyckats med denna detalj på en annars suverän hoj.

Ni som har en Gixxer av aktuell modell, tycker ni designen framifrån är lika tilltalande som exempelvis R1:an, CBR:en, ZX:en,1098:an eller bortser ni från denna detalj eftersom hojen i övrigt är suverän?

/D.
 

Nicotin

Guest
Har själv en R1:a men hade egentligen satsat på en Gixxer om det inte vore för en sådan trivial sak som att jag inte klarar av designen på framljuset. Kan inte vänja mig vid utseéndet framifrån och tycker i ärlighetens namn att Suzuki misslyckats med denna detalj på en annars suverän hoj.

Ni som har en Gixxer av aktuell modell, tycker ni designen framifrån är lika tilltalande som exempelvis R1:an, CBR:en, ZX:en,1098:an eller bortser ni från denna detalj eftersom hojen i övrigt är suverän?

/D.

Jag tycker lyset fram as snyggt jämfört med R1 som ser ut som en genmanipulerad fisk som fått ett antal slag i huvudet...

Jag är som sagt helt tvärt emot, jag satt först och främst skit dåligt på R1 ( -06 ) men sen så klarade jag inte av toppkåpan på R1 ink det gräsliga framlyset..

Men men smaken e som..:arsele
 

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-08
Jag tycker lyset fram as snyggt jämfört med R1 som ser ut som en genmanipulerad fisk som fått ett antal slag i huvudet...

Jag är som sagt helt tvärt emot, jag satt först och främst skit dåligt på R1 ( -06 ) men sen så klarade jag inte av toppkåpan på R1 ink det gräsliga framlyset..

Men men smaken e som..:arsele

Där rök min teori om att folk som köpte Gixxern var överseénde människor som inte fäste sig så mycket vid en taskig frontdesign :D . Suzuki har med andra ord gjort en korrekt marknadsanalys och inte ett misstag. Skall bara vänja mig .....

Tills vidare kör jag vidare med min genmanipulerade torsk och försöker vänja mig vid sillerna som fått sig en omgång i hissdörren :D

/D.
 

Nicotin

Guest
Där rök min teori om att folk som köpte Gixxern var överseénde människor som inte fäste sig så mycket vid en taskig frontdesign :D . Suzuki har med andra ord gjort en korrekt marknadsanalys och inte ett misstag. Skall bara vänja mig .....

Tills vidare kör jag vidare med min genmanipulerade torsk och försöker vänja mig vid sillerna som fått sig en omgång i hissdörren :D

/D.


Frontdesign is da shit..:yoparty

Omgång i hissdörren ?:va
Nog för att fronten på R1 är gräslig men det är ingen grund för att misshandla stackaren...:gnissla
Inte hojens fel utan designavdelningen:yoparty
 

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
WTF...Skall svart bli blåvit igen..The return of Hemglass:D

FRÄNT:tummenupp

Det där är ju inte Noggers hoj ju! Nogger är fortfarande den smygande najtrajdern och i år i teamet weightloosers. :tungan

Så du hänger här i Suzukitråden Trigger... är det så att du egentligen vill ha en K5/K6..? :wiggle
 

Aghili Racing

Aghili racing..custom racebikes.
Gick med
15 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
HRC cbr 1000rr
k6

jag kanske borde byta nick till hemglass racring istället för aghili racing:D

fan va skönt nu kan man vara långsammast och skylla på att kutsen är fylld m en massa glass som drar ner hastigheten:gnissla
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Tank

Nu börjar det snart bli panik! Måste ha en tank!


Ingen som har en gammal bucklig tank som ligger och skräpar till en K5?
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Det där är ju inte Noggers hoj ju! Nogger är fortfarande den smygande najtrajdern och i år i teamet weightloosers. :tungan

Så du hänger här i Suzukitråden Trigger... är det så att du egentligen vill ha en K5/K6..? :wiggle

Jamen vem´s e hojen då?? du har väl en blå/vit. Tanken på bilderna e ju svart?
Förvirrad:va

Betr K5/K6 tråden...ja vadå..smetar lite kawabaciller här...
 
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
Ja! :tummenupp
Glass verkar vara ett genomgående tema för Mårten :hihi

Men jag gissar att han såg en jäkligt snabb och cool kille förra året på en ljusblå K5:a och efter mycket grubblande kom fram till att det är vägen att gå, dvs ljusblått, om man vill hänga med de snabba grabbarna i depån :tungan

...ha ha ! Den enda gången jag såg en ljusblå k5:a passera mig var på gelleråsen i slutet på rakan för att sen göra ett minst sagt udda/annorlunda spårval i nästnästa böj, det så kallade gröna alternativet :D :) Snabb i depån är jag redan, det vet du sandis...:tummenupp

Så blått är den snabba färgen då..??? Jag hade ju blått förra året..det gick f-n inge fort:va .
Tänkte prova ny färg i år:yoparty

Svart är iaf en annan färg...:)

Det där är ju inte Noggers hoj ju! Nogger är fortfarande den smygande najtrajdern och i år i teamet weightloosers. :tungan

Så du hänger här i Suzukitråden Trigger... är det så att du egentligen vill ha en K5/K6..? :wiggle

...från bara looser till weightlooser alltså :pannkyss
 
Last edited:

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Är det bara jag som tycker 3200 är lite i överkant? För en omlackad tank med en buckla?
Dock hade han den ute på annons för 3800 för några veckor sedan

Kan ja ju lika gärna köra min orginaltank... eller är det priset man måste betala?

Har inte läst hela tråden, men köp en tankdummy om du är rädd om tanken:tummenupp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top