Suzuki B-King

mrtarget

Stenhård Mc
Gick med
8 Dec 2007
Ort
umeå
Hoj
Bk 1340 -08
Gillar starkt dom blå detaljerna som ersatt orginal, men frågan om inte guld passar bättre till min helt svarta maskin? Men hatar verkligen den cromade kåpan över kopplingen, nån som sett nån vettig variant till den förutom den helt igenomskinliga som går på svettiga 1000 dollar?
 

roka01

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Honda Transalp RTG 2008, Motogino 125, PW50, Minimoto x2
Alviks MC i Sundsvall har en 2008's BK i butik med helsystem PS3 med dynojet papper på 190.3 HK på slangen :yoparty
 

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Är jag verkligen ensam här på SH som inhandlat en b-king?


Nädå.
Du kan vara lugn. Jag har också köpt en B-King på Din MC i Väsby.
En svart en...:)
Har inte fått hem den ännu, då de väntar på en skylthållare som ska passa. Jag har ändrat den lite mot orginal.

- PC III
- KN-Filter
- Youshimura blås
- Guldfärgat Crosstyre
- Nya backspeglar
- Byggt om bakpartiet, så det passar nya blåsen.
- Ny skylthållare
- Nya blinkers bak
- Nytt bakljus
- Bytt ut det mesta i skruvväg till guldfärgade eloxiderade
- Ska mappas och bänkas när jag kört ca 150 mil.
- Tankpad
- Kraschpuckar
- mm
Den blir grymt häftig och ska bli så kul att få testa den snart...:D

HaDe
Patrik
 

mrtarget

Stenhård Mc
Gick med
8 Dec 2007
Ort
umeå
Hoj
Bk 1340 -08
Låter trevligt, se till att lägga upp bild då du får hem den! så man får lite uppslag. Tyvärr så visar termometern fortfarande på minus så min får nog vila i garaget några veckor till :(
 

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Kommer bilder så fort jag fått hem den, ær inget väder för hoj här heller. En jäkla massa snö och kyla...
Men om två veckorkanske...:)

HaDe
Patrik
 

linde

who knows if u dont ask!!!
Gick med
13 May 2007
Ort
vallentuna
Hoj
LETAR!
Nädå.
Du kan vara lugn. Jag har också köpt en B-King på Din MC i Väsby.
En svart en...:)
Har inte fått hem den ännu, då de väntar på en skylthållare som ska passa. Jag har ändrat den lite mot orginal.

- PC III
- KN-Filter
- Youshimura blås
- Guldfärgat Crosstyre
- Nya backspeglar
- Byggt om bakpartiet, så det passar nya blåsen.
- Ny skylthållare
- Nya blinkers bak
- Nytt bakljus
- Bytt ut det mesta i skruvväg till guldfärgade eloxiderade
- Ska mappas och bänkas när jag kört ca 150 mil.
- Tankpad
- Kraschpuckar
- mm
Den blir grymt häftig och ska bli så kul att få testa den snart...:D

HaDe
Patrik

va där i torsdags!tror att det va den jag stod och drägglade över:D
så glöm ej att torka sadeln:tungan
 

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
va där i torsdags!tror att det va den jag stod och drägglade över:D
så glöm ej att torka sadeln:tungan

Stod den i verkstaden med nerplockad rumpa så var det min, var det den silverfärgade med blått på som stod i butiken så var det inte min. Hoppas det var den i butiken du drägglade på, så jag slipper torka dyna på en gång..:)


HaDe
Patrik
 

linde

who knows if u dont ask!!!
Gick med
13 May 2007
Ort
vallentuna
Hoj
LETAR!
Stod den i verkstaden med nerplockad rumpa så var det min, var det den silverfärgade med blått på som stod i butiken så var det inte min. Hoppas det var den i butiken du drägglade på, så jag slipper torka dyna på en gång..:)


HaDe
Patrik

det va din hehe :hihi
 

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
det va din hehe :hihi

Shyrre :arsele
Kul att du gillade looken i alla fall, för det antar jag att du gjorde. Men nu har jag väntat över 2 månader på att de ska få fram en snygg skylthållare och få dit ett snyggt ledljus och blinkers, så lite jobbit är det. Vill ju ha hem den så man iaf kan sparka lite däck tills värmen kommer om några dagar...
 

mrtarget

Stenhård Mc
Gick med
8 Dec 2007
Ort
umeå
Hoj
Bk 1340 -08
Änligen!! Fixa 4.4 mil idag, korsade mellan isfläckar och snö men vad gör man när lusten tar överhand. Vilken otroligt skön hoj att köra ren glädje. Blir kul att höra vad du tycker patlin ^^
 

Jonas Gardèus

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
läckeby
Hoj
honda cdr900rr.Suzuki Gsxr 1100 1990 och Honda VFR800 V-tec
Hej jag körde en i lördags för andra gången, första gånge var ju slö knappen ned tryckt så man var ju tvungen att prova igen. Och visst är det drag i hojen men inte så mycket jag trodde det skulle va med alla hästkrafter.
Hade väntat mig nått hysteriskt och framhjulet bara skulle flyga upp i luften men effekten kommer mycket jämt och fint och man bara suger iväg ,och ja har har hållit stumt. Lät gutt gjorde den också med Akrapovik slipon på och då slipper man dom fula orginalen.
Lite skillnad mot mina 50hk jag kör till vardags just nu.
 

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Änligen!! Fixa 4.4 mil idag, korsade mellan isfläckar och snö men vad gör man när lusten tar överhand. Vilken otroligt skön hoj att köra ren glädje. Blir kul att höra vad du tycker patlin ^^

Oj, nu blir jag avundsjuk.:huvet
Jag har varken testat en demohoj eller min egen, jag köpte på vinst och förlust, efter att ha provstartat den i butiken 5 sek. Men har svårt att tro att jag ska bli besviken även om jag är jäkligt nöjd med Hayabusan idag.

Kul att du var så nöjd efter premiärturen:tummenupp

Jag hoppas att de fått ihop min till helgen, fortfarande så saknas skylthållaren för att få dit allt snuggt och prydligt. Men fick höra i fredags att den skulle skickas upp till Sverige från Valtermoto i Italien igår, då borde den vara i Sthlm senast torsdag och då borde de kunna smälla ihop den på fredag.

HaDe
Patrik

Men jag litar inte speciellt mycket på Italienare och tider, har redan väntat i två månader...:va

Men men, snart måste de fått ihop den, och sen ska det åkas..:tuttar
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Jag hoppas att de fått ihop min till helgen, fortfarande så saknas skylthållaren för att få dit allt snuggt och prydligt. Men fick höra i fredags att den skulle skickas upp till Sverige från Valtermoto i Italien igår, då borde den vara i Sthlm senast torsdag och då borde de kunna smälla ihop den på fredag.


Låter du en avsaknad skylthållare stoppa dig från att köra din nya hoj:va
 

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Låter du en avsaknad skylthållare stoppa dig från att köra din nya hoj:va

Ja. Vill ha den klar när jag tar hem den, och de har testat olika hållare, men inte fått det att sitta stum eller fått det att passa ihop med "blåsen", men förhoppningsvis är det nära nu och det kommer bli ett fett bakparti kan jag lova. Kommer bilder till helgen förhoppningsvis.

HaDe
Patrik
 

mrtarget

Stenhård Mc
Gick med
8 Dec 2007
Ort
umeå
Hoj
Bk 1340 -08
Vilken go maskin detta är! nyss varit ute och kört ca 50mil och jag längtar ut till den igen, hmm måste nog bli en kvälls tur också :) , har nu kört sammanlagt över 230 mil med den och är verkligen helnöjd :tummenupp
 

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Vilken go maskin detta är! nyss varit ute och kört ca 50mil och jag längtar ut till den igen, hmm måste nog bli en kvälls tur också :) , har nu kört sammanlagt över 230 mil med den och är verkligen helnöjd :tummenupp


Är helt överens med dig, den är sjukt trevlig och rolig.
230 mil? jag har precis klippt 150 mil idag, så snart ska den mappas och bänkas, blir kul att se vad det är för effekt på slangen.
 

Cantona

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
GSX 1400 K2
Hsb

Vill ha en BK!!!!!
Jobbar med Hon Som Bestämmer få se om det kan bli aktuellt! Hur är den att skjutsa med? Hur är det att åka på pallen på den? :yoparty :yoparty
 

mrtarget

Stenhård Mc
Gick med
8 Dec 2007
Ort
umeå
Hoj
Bk 1340 -08
Funkar väldigt bra att köra med passagerare, jag och frun var på en 25 mila tur och det gick bra! Nu är min fru ganska liten vilket underlättar för den som åker. Hojen i sig märker man inte av att man skjutsar då fjädring osv är väldigt fin.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top