sur gubbe

C.Persson

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2005
Ort
Hörby mitt i skåne
Hoj
ktm 625smc 04
Hej!

Jag ser många sporthojar köra mellan västerstad och löberöd så jag antar att det är några härifrån som kör där.
Det bor en kille/gubbe vid brostorp(vid den gamle möllan)som vid ett flertal gånger sprungit ut på vägen för att skrämas eller vad han nu ska göra,tänk på det om ni kör där för man blir ganska paff och rädd när nån bara springer ut och mot dig på vägen,det har hänt både mig och några kompisar
 

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
Flera :P
C.Persson skrev:
2223582 Hej!

Jag ser många sporthojar köra mellan västerstad och löberöd så jag antar att det är några härifrån som kör där.
Det bor en kille/gubbe vid brostorp(vid den gamle möllan)som vid ett flertal gånger sprungit ut på vägen för att skrämas eller vad han nu ska göra,tänk på det om ni kör där för man blir ganska paff och rädd när nån bara springer ut och mot dig på vägen,det har hänt både mig och några kompisar

Varför inte samla ihop ett litet gäng och åk ut dit och snacka lite vett vet jag :hihi
 

C.Persson

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2005
Ort
Hörby mitt i skåne
Hoj
ktm 625smc 04
slangarn skrev:
2224464 Varför inte samla ihop ett litet gäng och åk ut dit och snacka lite vett vet jag :hihi


Jag och en kompis var på väg in till han förra året för att fråga varför han gjorde så men han stod i trädgården och grilla med sina västklädda kompisar med ett välkänt märke på ryggen,det avskräckte oss den gången sen har det inte blivigt av,han kör ju hoj själv dock ingen sporthoj men ändå..
 

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
Flera :P
C.Persson skrev:
2225087 Jag och en kompis var på väg in till han förra året för att fråga varför han gjorde så men han stod i trädgården och grilla med sina västklädda kompisar med ett välkänt märke på ryggen,det avskräckte oss den gången sen har det inte blivigt av,han kör ju hoj själv dock ingen sporthoj men ändå..

Bot finns alltid gäller bara att klura ut nått finurligt.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
C.Persson skrev:
2225087 Jag och en kompis var på väg in till han förra året för att fråga varför han gjorde så men han stod i trädgården och grilla med sina västklädda kompisar med ett välkänt märke på ryggen,det avskräckte oss den gången sen har det inte blivigt av,han kör ju hoj själv dock ingen sporthoj men ändå..

Tejpa skyltarna eller plocka av dom,stanna ett gäng o smäll han på käften :näsblod
 
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top