Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Ort
Uppsala
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
"Ökat med". Missade du delen i SDs mening?

"Invandringen till Sverige ökade med 116 000 år 2013."

Invandringen till Sverige, inte befolkningen i Sverige. Är du över huvud taget läskunnig?

För att förklara än tydligare så ökade invandringen till Sverige från 103 059 år 2012 till 115 845 år 2013.

Frågor på det?
 
Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
"Ökat med". Missade du delen i SDs mening?

Var finns denna mening att ta del av, förutom etc? Och nån annan sida som publicera exakt samma info.

För vad jag erfar uttrycktes invandringen under 2013 till 116000. Inte ökade med. Jag får det till att etc mfl gjort en (medveten?) feltolkning. För ingen annan verkar ha uppfattningen att det sas ökat MED.

Nog om det uppenbara..

Hur var det med kromosomfelet ditt?
(att du ens använder det, som nytt slagträ, gör dig inte mindre trasig som människa. Först var det låginkomsttagare och lågutbildade. Nu handikappade. Fin du är, fulländad.frisk.. Kommunist? )
 
Last edited:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Jag är varken lågutbildad eller jobbar på bilverkstad, men det lutar mer o mer åt SD nästa gång.
Så jag antar att jag har något kromosomfel då, rasist som jag är med invandrad fru o allt. (En fru som förövrigt blev idiotförklarad av de andra på SFI kursen då hon ville lära sig. Det var ju mycket bättre att få allt serverat på silverfat och bara behöva visa sig där ett par dagar i veckan för resten av livet)

Så länge de andra partierna inte vågar nämna invandringen i andra termer än positiva kommer SD att öka, då Stockholmare(journalister o miljöpartister) som bor innanför slussarna och politiker rent generellt har 0 i verklighetsuppfattning.

Det här inlägget var förövrigt rätt kul: http://cornucopia.cornubot.se/2014/12/reinfeldt-och-loof-ar-rasister-vill.html
 

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Trajkon
Och som vanligt när ni plockar fram ett namn som kommer med "sanningen" så hittar man samma namn på sidor som avpixlat och fria tider.
Trovärdighet små vänner, trovärdighet....

"Invandringen till Sverige ökade med 116 000 år 2013."

Invandringen till Sverige, inte befolkningen i Sverige. Är du över huvud taget läskunnig?

För att förklara än tydligare så ökade invandringen till Sverige från 103 059 år 2012 till 115 845 år 2013.

Frågor på det?
Läskunnig?
"Ökat med" betyder just det. Ökat med 116 000 till från fjolårets siffror. Alltså 116 000 FLER ÄN förra året.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Du får gärna börja, om du är insatt. Du har förstås referenser till påståenden som går emot ovanstående :)
Den som påstår att invandrare inte är överrepresenterade i brottslighet förtjänar inte att bemötas i övrigt heller. Eller den som påstår att invandrare inte begår fler brott än svenskar - och styrker detta med "att de flesta invandrare begår inte brott". :lol

Jag kanske orkar leta fram de rätta siffrorna från relevanta myndigheter i kommande vecka.
 

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Ort
Uppsala
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Man vet att någon har målat in sig djupt i ett hörn när det enda de har att komma med är småaktiga semantik argument om smådetaljer.
 

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Trajkon
Du använder ju för bövelen fortfarande etc som källa! Har du inte lärt dig nåt?

Ni använder ju SD som källa. Vad är skillnaden?
Jag kan ärligt säga att jag har inte nåt större förtroende för V eller falanger längre till vänster om V. Just pga ideologin.
Men det gör ju inte ni.
Ni ser själva att SD friserar sanningen men ni har ändå hela tiden överseende med dte. Det är ok att ljuga 1,2,3, 78 gånger. Varje lögn är fortfarande en enskild händelse för er. Det finns alltid en förklaring, det finns alltid en invandrare som måste bort.

Och ändå ser ni inget fascistiskt i det partiet alls?? Vad krävs för att ni ska få huvudet ur arslet?
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ni använder ju SD som källa. Vad är skillnaden?
Jag kan ärligt säga att jag har inte nåt större förtroende för V eller falanger längre till vänster om V. Just pga ideologin.
Men det gör ju inte ni.
Ni ser själva att SD friserar sanningen men ni har ändå hela tiden överseende med dte. Det är ok att ljuga 1,2,3, 78 gånger. Varje lögn är fortfarande en enskild händelse för er. Det finns alltid en förklaring, det finns alltid en invandrare som måste bort.

Och ändå ser ni inget fascistiskt i det partiet alls?? Vad krävs för att ni ska få huvudet ur arslet?


Läste du ens vad texten innehöll?

Om sd ska kritiseras för sina uppgifter, är det väl lämpligt att använda just deras uppgift som källa?!! Är det inte rimligt? Goddamn
Det är nog omöjlig för dig att svara.
 

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Trajkon
Ok, vi använder SDs egna uppgifter.

Nolltolerans. SD gick själva ut med detta och sade att de numera kräver absolut nolltolerans mot rötägg och rasister inom partiet. De gick ut hårt och visade vad de menade genom att bla kasta ut Erik Almqvist.
Men sen? När det dök upp fler och fler, vecka ut och vecka in? Vad hände då? Hur kunde det vara en slump att det fanns så många rötägg inom partiet? Insåg man att om man höll på sin nolltolerans så skulle det snart inte finnas några partikamrater kvar?
Hur kan partiet vara av en sådan annan åsikt än dess medlemmar?

Varför avstannade jobbet med nolltoleransen utan att någon vill förklara?

http://www.interasistmen.se/granskn...nera-feminister-arbetslager-tillbaka-partiet/
 

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Trajkon
Egentligen borde man inte behöva förklara detta men när Hitler gick till val 1932 med sitt parti så stod det heller ingenting i partiprogrammet om att man skulle bygga förintelseläger eller börja klassa människor efter religion eller hudfärg. Det följde liksom efter när de väl tagit makten.

Så när partiledare Åkesson gick med i partiet så använde man sig fortfarande av bruna skjortor och hakkors. Han GICK MED i partiet. Nu försöker ni framställa honom som nån Moder Teresa??

http://nyheter24.se/debatt/784568-l...-till-dig-som-tanker-rosta-pa-sd-i-extravalet
 

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Ort
Uppsala
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Så nu byter vi ämne igen alltså? Du kunde alltså inte förklara hur SD ljuger med sina siffror. Eller förklara varför ETC ljuger så de tror sig själva?

MTV-generation med 5 sekunders attention span?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vi har redan för flera år sedan konstaterat att SD har många dåliga representanter.

Är det vad som fortfarande driver dig, att få ännu tydligare erkännande att SD har under många år attraherat tonvis av idioter?

Finns det någon blankett man kan fylla i så du får sinnesro?
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Ni använder ju SD som källa. Vad är skillnaden?
Jag kan ärligt säga att jag har inte nåt större förtroende för V eller falanger längre till vänster om V. Just pga ideologin.
Men det gör ju inte ni.
Ni ser själva att SD friserar sanningen men ni har ändå hela tiden överseende med dte. Det är ok att ljuga 1,2,3, 78 gånger. Varje lögn är fortfarande en enskild händelse för er. Det finns alltid en förklaring, det finns alltid en invandrare som måste bort.

Och ändå ser ni inget fascistiskt i det partiet alls?? Vad krävs för att ni ska få huvudet ur arslet?

Friserar sanningen? Du menar att de säger 116000st och det egentligen var 115845st? :rolleyes:

Kan du sluta att hämta dina "sanningar" från ETC och såna förljugna hatsidor? Förstår du inte att du blir lurad och hjärntvättad? Folk från er sida brukar ju alltid kritisera tex Avpixlat o liknande hårt. Och visst är den sidan vinklad ur den aspekten att den fokuserar på utländska brottslingar(även om den också tar med pursvenska svin), men visa på faktafel hos dem istället.

Det har jag aldrig sett någon göra trots att man väljer att kalla dem för både det ena och det andra. Vet du varför. För de rapporterar sanningen och de siffror/fakta som finns. De förvrider inte faktan och ljuger inte även om de som sagt väljer att rapportera främst om utlänningars brott. Och vet du varför de gör det? Det är för att din MP-styrda media gör precis likadant fast tvärtom. Fast det fattar inte såna som du eller så låtsas ni inte fatta.

Om folk ska veta vad de ska tro och tycka om massinvandringen så bör de också presenteras all tillgänglig fakta för att kunna bilda sig en så riktig uppfattning som möjligt i frågan.

Ha en bra dag i din politiskt korrekta haschdimma. Hepp!
 
Last edited:

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Trajkon
Så nu byter vi ämne igen alltså? Du kunde alltså inte förklara hur SD ljuger med sina siffror. Eller förklara varför ETC ljuger så de tror sig själva?

MTV-generation med 5 sekunders attention span?

Jag tyckte att jag förklarade?
"Ökat med" betyder att i år är det 116 000 FLER än föra året. Om det då förra året kom in 100 000 så skulle det alltså betyda att et i år kom in 216 000 vilket förstås är fel men det låter väldigt skrämmande.

När jag kommer med påståenden från ETC så får du jättegärna avslöja deras felaktigheter. Jag kommer aldrig säga "men ändå" åt det.
 

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Trajkon
Friserar sanningen? Du menar att de säger 116000st och det egentligen var 115845st? :rolleyes:

Kan du sluta att hämta dina "sanningar" från ETC och såna förljugna hatsidor? Förstår du inte att du blir lurad och hjärntvättad? Folk från er sida brukar ju alltid kritisera tex Avpixlat o liknande hårt. Och visst är den sidan vinklad ur den aspekten att den fokuserar på utländska brottslingar(även om den också tar med pursvenska svin), men visa på faktafel hos dem istället.

Det har jag aldrig sett någon göra trots att man väljer att kalla dem för både det ena och det andra. Vet du varför. För de rapporterar sanningen och de siffror/fakta som finns. De förvrider inte faktan och ljuger inte även om de som sagt väljer att rapportera främst om utlänningars brott. Och vet du varför de gör det? Det är för att din MP-styrda media gör precis likadant fast tvärtom. Fast det fattar inte såna som du eller så låtsas ni inte fatta.

Om folk ska veta vad de ska tro och tycka om massinvandringen så bör de också presenteras all tillgänglig fakta för att kunna bilda sig en så riktig uppfattning som möjligt i frågan.

Ha en bra dag i din politiskt korrekta haschdimma. Hepp!

Avpixlat rapporterar sanningen? Snälla, det där tror du inte ens själv på.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top