Stuntlife.se suger..

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Östersund
Hoj
ninja stunt, drz stunt
har varit medlem på stuntlife.se i nått år nu men får fortfarande inte posta för admin inte godkänt antar jag. så även om han skulle vakna till nu så är det säkert fler än jag som har samma problem.
Man borde öppna sidan så att alla kan, efter att dom godkänts första gången automatiskt har full behörighet att posta, starta nya trådar osv...
eller lägg ner den. varför betala domän och kalla det för forum?
 

Bifogat

  • Bild 7.png
    Bild 7.png
    53.2 KB · Visningar: 237

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Han ville ju bara gråta ut, stöd grabben lite ffn :D haja hur ni känt er om ni inte kunde postat om era wheelie/stoppie progress osv på ett helt år? :huvet
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Du kan få köpa mitt konto om du vill. ;)
 

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Östersund
Hoj
ninja stunt, drz stunt
Magiskt nog pga denna tråd har jag plötsligt fått behörighet. Men jag vet flera seriösa stuntåkare som ej fått sina konton aktiverade..
Och jag menar de! Nu ligger jag efter så jag tänkte posta lite här.
Jag har gjort en stoppie, en wheelie, en cirkel, en stoppie till. 8 cirklar. En till wheelie.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Magiskt nog pga denna tråd har jag plötsligt fått behörighet. Men jag vet flera seriösa stuntåkare som ej fått sina konton aktiverade..
Och jag menar de! Nu ligger jag efter så jag tänkte posta lite här.
Jag har gjort en stoppie, en wheelie, en cirkel, en stoppie till. 8 cirklar. En till wheelie.

"Seriösa stuntåkare"?

Det måste vara tråkigt folk?...
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Magiskt nog pga denna tråd har jag plötsligt fått behörighet. Men jag vet flera seriösa stuntåkare som ej fått sina konton aktiverade..
Och jag menar de! Nu ligger jag efter så jag tänkte posta lite här.
Jag har gjort en stoppie, en wheelie, en cirkel, en stoppie till. 8 cirklar. En till wheelie.

Ja jag hade glömt bort att forumet ens fanns så gick in och accepterade, enjoy :7peta
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Fick lov att gå in och kika...spännande forum :D

Tror du är den skydlige Marcus! (om du är densamme)

"Marcus 123 körde forumet i graven!" stod det i ett inlägg...hoppas du kan sova om nätterna :D

Haha, var ganska dött redan innan. Max som har skrivit det var väl kanske inte helt seriös.
 

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Östersund
Hoj
ninja stunt, drz stunt
tyst nu marcus, innan du förstör sporthoj.com också. tyst.

haha outch...


nu när man har både ingel och marcus uppmärksamhet undrar jag ifall ni funderar på att dra till speed week festival?
jag tänker inte pynta en spänn för att vara med och tävla. men jag gillar själva iden om stunttävling. Dock verkar arrangörerna inte så gedigna när det kommer till stuntdelen men det är en bra idé. finns det något motsvarande i sverige eller ska vi dra ihop något själva?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tips o förslag på hur stuntsektionen här på SH kan bli större och bättre mottages gärna. Vi kan ta en öppen diskussion här i tråden, känns nästan passande :)

Eller är stunt-grenen av "MC-åkande" utdöende och inget man ska ruska liv i igen?
 

Crill^

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2007
Ort
Sthlm
Hoj
636
haha outch...


nu när man har både ingel och marcus uppmärksamhet undrar jag ifall ni funderar på att dra till speed week festival?
jag tänker inte pynta en spänn för att vara med och tävla. men jag gillar själva iden om stunttävling. Dock verkar arrangörerna inte så gedigna när det kommer till stuntdelen men det är en bra idé. finns det något motsvarande i sverige eller ska vi dra ihop något själva?

Jag hade inte bangat på att åka dit men tyvärr så verkar det sjukt oseriöst och jag känner inte direkt för att betala bensin pengar dit, Sedan betala 500 kr för att ställa upp.. vilka ska vara dommare ens? vad äre för priser? Det är inte direkt lockande och jag hoppas att ingen åker dit helt ärligt, Vi som kör skulle kunna annordna en fet träff ute på Barkarby flygfält eller ute på almnäs med någon tävling om folk är sugna..
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Magiskt nog pga denna tråd har jag plötsligt fått behörighet. Men jag vet flera seriösa stuntåkare som ej fått sina konton aktiverade..
Och jag menar de! Nu ligger jag efter så jag tänkte posta lite här.
Jag har gjort en stoppie, en wheelie, en cirkel, en stoppie till. 8 cirklar. En till wheelie.

ööhhh vafan händer med SportHoj.com varit borta ett tag å det är moppenet.nu över hela sajten..
 

J.Persson

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2013
Ort
Östersund
Hoj
Kawasaki 636
Problemet är i mina ögon inte anmälningsavgiften, utan att det inte känns seriöst, vilket är trist, då det skulle behövas ett schyst evenemang. Men det vore ju fett att fixa nåt eget istället :)
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top