Stuntare...här har ni nåt att rulla till!

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Stuntare=varvstopp....eller?
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vad är det där för tillställning egentligen? Alla filmer från det där eventet ser ju ut som en krigszon med en massa lera, skräp och slödder :gnissla
 

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Så höll man ju på när man var moppe pucko men de finns tydligen vissa som aldrig växer upp!
 

Herr-Pez

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Just nu har jag bara -Fireblade 08,HD fxdx 00,Yamaha wr 400 02 ,Kawa Z750 07, Er6 06
När jag och kompisen var i Danmark i somras så var det en som höll på och varva så som du gör ,Kompisen blev så förbannad för det gick inte att snacka så han klappa till killen,sen var det lungt,var det du ?
 

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Killen, var lite osäker på om tomgången var rätt. Personligen tycker jag den var ett par hundra varv för hög, MEN smaken är som baken!

:näsblod
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
När jag och kompisen var i Danmark i somras så var det en som höll på och varva så som du gör ,Kompisen blev så förbannad för det gick inte att snacka så han klappa till killen,sen var det lungt,var det du ?

Vem pratar du med? Trådstartaren som länkar till en Fransk film? Är det honom du pratar med? Hur känner du att du ligger till med läsförståelsen?
 

Herr-Pez

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Just nu har jag bara -Fireblade 08,HD fxdx 00,Yamaha wr 400 02 ,Kawa Z750 07, Er6 06
Vem pratar du med? Trådstartaren som länkar till en Fransk film? Är det honom du pratar med? Hur känner du att du ligger till med läsförståelsen?

Sorry ,jag såg nu att det inte va trådskaparen som gasa:huvet
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top