Stunt- och lekträff i Västerort?

Diino

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2010
Ort
Väsby
Hoj
Gixxer 750 -00
Tack för idag alla som var där, kul att det blev lite folk =). Nästa gång tar jag det dock lite lugnare så man slipper byta fillingar när man kommer hem =/.
 

oso_08streets

STOCKHOLM STREETS
Gick med
13 Nov 2011
Ort
sthlm streets
Hoj
Zx6r
Det var nära ögat där haha. Tror inte jag hann få med det på film tyvärr.

Tack för ikväll! 20GB film in till stan att klippa ihop till något nu + videokameran från Lunda som jag inte hunnit röra än, jäkla hjulafton ju :tummenupp
 

Diino

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2010
Ort
Väsby
Hoj
Gixxer 750 -00
Det var nära ögat där haha. Tror inte jag hann få med det på film tyvärr.

Tack för ikväll! 20GB film in till stan att klippa ihop till något nu + videokameran från Lunda som jag inte hunnit röra än, jäkla hjulafton ju :tummenupp

Hah fan va synd, hade varit kul att se:tungan väntar med spänning på att ta en titt på filmerna :banana
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Tack för idag alla som var där, kul att det blev lite folk =). Nästa gång tar jag det dock lite lugnare så man slipper byta fillingar när man kommer hem =/.

Om det var du som körde den gula gixxern så tycker jag det var riktigt bra att du vågar satsa ordentligt!
 

oso_08streets

STOCKHOLM STREETS
Gick med
13 Nov 2011
Ort
sthlm streets
Hoj
Zx6r
Jag håller på med en film tillsammans med Schazoo just nu. Fast den blir nog klar till nästa helg.

Kommer i fortsättningen lägga upp lunda-klipp här och trafik-rullarna i Sthlm stunt sessions-tråden hädanefter, so you know! :)
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Nice, men prova att göra en de-interlace på filmen så slipper du ränderna som blir när något rör sig. :)
 

Schazoo

Too long: diden't read!
Gick med
20 Sep 2010
Ort
Sthlm
Hoj
XJ6N
Nice, men prova att göra en de-interlace på filmen så slipper du ränderna som blir när något rör sig. :)

Aha, se där. Trodde det var min dator som inte klarade av klippen. Blev bra på andra klipp med samma inställningar...
de-interlace säger du? Was is das?

Edit: Lekte lite i Premiere och nu vet jag hur jag får bort ränderna. Programmet kunde inte ta bort det när man tog 1920x1080 upplösning och la in det i ett projekt på 720 och sedan ladda upp det i 720. Jag måste göra ett projekt i 1080 och spara det som 1080, då blir det mycket bättre
 
Last edited:

R..

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2002, KTM, 640 lc4 PRESTIGE
Några som kommer idag? Tänkte bege mig dit för att lära mig lite av er kungar. Hakar gärna på stadsrundan likväl, om det blir någon, vilken tid kommer majoriteten dit?
 

oso_08streets

STOCKHOLM STREETS
Gick med
13 Nov 2011
Ort
sthlm streets
Hoj
Zx6r
Yes, ni slipper bli stalkade utav några kameror ikväll.. hojfan är på verkstaden'..
Gör några feta burnz åt mig och sträck framhjulet upp mot skyn så högt det fan bara går ikväll så fortsätter jag att redigera.. :gråta
 

Diino

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2010
Ort
Väsby
Hoj
Gixxer 750 -00
Om det var du som körde den gula gixxern så tycker jag det var riktigt bra att du vågar satsa ordentligt!

Yapp, det var jag det:tungan tackar och bockar! Visst vågar man satsa en del iaf, man är ju där för att träna liksom.. men har ju heller ingen lust att klota :crash
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top