Stunt- och lekträff i Västerort?

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
jag glider förbi i morgon, förra veckan var det ingen så hoppas på att det är folk där i morgon:)
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
ringde å fråga. kl 19 stänger dom. to bad det blir för tight.
Spånga stationsgrillen kvar då mao, de har öppet sent och det är ca 1km från Lunda. Högfartsträcka med ljudplank mot ett radhusområde :yoparty
Och ett par trevliga rondellchikaner :D
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Var förbi med bilen & tittade, detta var det sorgligaste jag har sett på länge. Ensam Husa leker medan 7-8 hojar & dess ägare står & pratar om diverse saker sånt måste jag ha mm. Tänkte att jag skulle knäppa lite bilder med nyjusterade huset men tänkte nä f*n vad tråkigt. Nä kommer nog inte åka till Lunda igen detta år även om det var länge sedan senast. Tråkigt med wannabe,s som vågar dra på lite extra när de ska åka iväg, mkt snack & ja ni vet vad!
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Var förbi med bilen & tittade, detta var det sorgligaste jag har sett på länge. Ensam Husa leker medan 7-8 hojar & dess ägare står & pratar om diverse saker sånt måste jag ha mm. Tänkte att jag skulle knäppa lite bilder med nyjusterade huset men tänkte nä f*n vad tråkigt. Nä kommer nog inte åka till Lunda igen detta år även om det var länge sedan senast. Tråkigt med wannabe,s som vågar dra på lite extra när de ska åka iväg, mkt snack & ja ni vet vad!

Ja, det va sjukt tråkigt! Inte så jävla kul och åka själv där alla sitter och glor heller :gnissla Höll mig lite på baksidan istället.. Förra tisdagen va rätt mycket folk som körde, men idag va löjligt! Trist..:död
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Ja, det va sjukt tråkigt! Inte så jävla kul och åka själv där alla sitter och glor heller :gnissla Höll mig lite på baksidan istället.. Förra tisdagen va rätt mycket folk som körde, men idag va löjligt! Trist..:död

Tror det var dig vi mötte vid hässelby, vi kom från lunda och vi var dom enda som körde, så vi sket i det och stack ut och körde på annat håll.
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Tror det var dig vi mötte vid hässelby, vi kom från lunda och vi var dom enda som körde, så vi sket i det och stack ut och körde på annat håll.

Var det er jag mötte i stora rondellen? Vart stack ni och körde då? Finns det inga typ halvövergivna ställen med lite trappor och sånt som man kan leka runt lite i?
 
Nyheter
KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Top