Stulen r6-00!!!!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
EFTERLYSNING! SNÄLLA DELA VIDARE!!!

Lila Yamaha R6, Årsmodell 2000 är försvunnen från Härlanda, sedan någon gång mellan kl 19-08 under natten 13-14 Maj .

Kännetäcken:
- Reg nr: RCE 664
- Lila med vita fälgar
- Öhlins styrdämpare
- Najjade bultar vid bromsok,
- sprint i dödarswitchen.
- Endast en vit kraschpuck på ena sidan, den andra sidan saknas den på

Den är som sagt lila (bilden nedan stämmer inte riktigt i färgmatchning den är mer rosalila). Vit Undertail, två runda insänkta lampor bak. Den vänstra blinkers fram saknas sedan gårdagens körning. Hojen låter ganska mycket.

OM ni ser den någonstans så ring polisen och hör genast av er till mig!!! 0735-429788

531361_10151730758500430_696295429_24537836_205097186_n.jpg

Snälla alla! Försök sprida detta vidare och håll alla ögon och öron öppna!
Kosta vad det kosta vill att få tillbaks den! Alla tips mottages med största tacksamhet!:gråta
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
ÄNTLIGEN!!!!! Hojen har synts till nere vid gatuköket vid busshållplatsen på heden idag runt lunch. Tyvärr va den inte kvar när jag kom dit ner :( Jättetack till killen som ringde polisen! Så håll uppsikt nu allihopa om ni ser den, för den rullar på vägen! Gör vad ni måste, sätt er gärna på den tills polisen kommer om ni ser den!!!
 

JoeWer

Old fart....
Gick med
7 Jul 2008
Ort
Alingsås
Hoj
*såld*
Var det du som var i Hällingsjö förra helgen? Vi hejade när ni åkte, jag körde en vit Kawa. Det såg åtminstone ut som en rosa/lila R6.

Lovar hursomhelst att hålla ögonen öppna, inte var dag man ser rosa R6:eek:r. Håller tummarna för att det det ordnar sig.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Var det du som var i Hällingsjö förra helgen? Vi hejade när ni åkte, jag körde en vit Kawa. Det såg åtminstone ut som en rosa/lila R6.

Lovar hursomhelst att hålla ögonen öppna, inte var dag man ser rosa R6:eek:r. Håller tummarna för att det det ordnar sig.

Det va det nog ja :) Jättesnällt om ni håller ögonen öppna! Ska försöka låna en hoj och röra mig lite i stan i helgen tänkte jag, så får vi se om jag hittar honom...
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Du får hoppas på att idioterna är riktigt dumma och fortsätter att köra den på gatan. Det är fint väder idag så tro fan de är ute och kör den.

Hoppas du hittar den!
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
ingen anonym hoj direkt, håller gluggarna vidöppna!

men skriv direkt om den kommer tilrätta så jag inte kör på dig med bilen eller kastar av dig i kanalen!!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Jag säger till direkt om den återfinns, men än så länge är den fortfarande borta :(

Tusen tack alla som hjälper till och håller ögonen öppna!!!!
 

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
Usch, jag lider med dig. Jävla pack som inte kan hålla fingrarna från andras saker.
Blev av med min Trajja, den hittades efter en vecka efter tips, på "marinan" vid kornhals färja, på Kungälvssidan, under en pressening. Nu, en månad senare är den snart körbar igen.
Håller naturligtvis gluggarna öppna!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Äntligen!!! Nu är den hittad och hämtad igen :D

Tusen tack till alla som hjälpt till och letat, spanat och ställt upp!! Jag är evigt tacksam!!!! :bow
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Den är någorlunda ok, mem det syns ju att någon som inte bryr sig om den har haft den. Den är skrapad både här och där, styrkronan är trasig där låset suttit och tanklocket bortslitet. Men den är inte vurpad iallafall vad det ser ut!

Bara att vänta och se vad FB säger...
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top