Zenita123
SUGEN PÅ ATT ÅKA
Hej har ägt blackbird nu i 4 år sålde den i sommras. Men suget efter nått o åka på blev för stort,köpte då en suzuki rf 600 1994 min fråga är varför är typ 90 % av alla dessa strypta. Läst en del och alla rf 900 som är strypta på vanlig väg som går o plocka bort . Men alla 600 är strypta på detta sättet......
MOTRCYKELN PROVAD OCH GODKÄND MED ANGIVEN EFFEKT
URSPRUNGLIG EFFEKT 74 KW (100 HK) SÄNKT GENOM BEGRÄNSING I FÖR-
GASARE, ÄNDRADE KAMAXLAR OCH ÄNDRAD TÄNDNING
Varför stryper man alltså dessa på detta sättet och inte 900 orna ? Om min 600 som på papper är strypt på detta sätt och då har 50 hk istället för 100 hk. Antar att man inte kan göra något åt denna sorts strypning? Varför bemöda sig att strypa en 600 på detta dyra sätt ? Det mest troliga hade väl varit att 900 var strypta på detta sätt men finkammat annonser o med regnummer inte hittat nån 900 med denna strypning. Men 90 % av 600 rf är strypta på detta dyra sätt ...nån som kan nått om detta får gärna skriva lite
MOTRCYKELN PROVAD OCH GODKÄND MED ANGIVEN EFFEKT
URSPRUNGLIG EFFEKT 74 KW (100 HK) SÄNKT GENOM BEGRÄNSING I FÖR-
GASARE, ÄNDRADE KAMAXLAR OCH ÄNDRAD TÄNDNING
Varför stryper man alltså dessa på detta sättet och inte 900 orna ? Om min 600 som på papper är strypt på detta sätt och då har 50 hk istället för 100 hk. Antar att man inte kan göra något åt denna sorts strypning? Varför bemöda sig att strypa en 600 på detta dyra sätt ? Det mest troliga hade väl varit att 900 var strypta på detta sätt men finkammat annonser o med regnummer inte hittat nån 900 med denna strypning. Men 90 % av 600 rf är strypta på detta dyra sätt ...nån som kan nått om detta får gärna skriva lite