Street Open

danne65

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawa Z1000,Kawa kxf250
Ska dit och glo lite,om det blir hyffsat väder.
Ser ju inte så lovande ut just nu.
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
blir ingen körning för mig till helgen tyvärr. satsar på nästa år iställe, har mer effekt då :D
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Hur funkar det då? bara att dyka upp och betala på plats. Funderar på att prova en repa med ban-hojen, risken att det blir mest
bak-hjulsåkning då.
 

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Hur funkar det då? bara att dyka upp och betala på plats. Funderar på att prova en repa med ban-hojen, risken att det blir mest
bak-hjulsåkning då.

Arrangören föredrar föranmälan men går även att anmäla sig på plats. Däremot kan du inte köra med hojen om det är en ren banhoj? Fordonen måste vara registrerade, s o b samt försäkrade.

Mvh /Johanna
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Du kanske ska lära dej köra med den "effekt" du har istället för att köra tangentbord ....

ursäkta att jag har en effekt stark hoj och vill ha mer effekt. stör de dej?, jag vill ha mer effekt för att jag kan få ut mer effekt med enkla medel.
 

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Arrangören föredrar föranmälan men går även att anmäla sig på plats. Däremot kan du inte köra med hojen om det är en ren banhoj? Fordonen måste vara registrerade, s o b samt försäkrade.

Mvh /Johanna

Pluss att besiktningspapper och skattemärke skulle vara med. Tror dock det kan bli lite svårt med skattemärket :D

Lånade denna text från garaget.org


"Sundsvalls Street Open
Missa inte att vi även i år kör en finbilsutställning i depån där representanter från media , Sundsvalls Tidning, Dagbladet, TV4 och några till mellan kl.12 - 14 väljer ut sitt favorit fordon som då får en pokal!
Så även om du inte tänker köra med ditt fordon så får du köra in på området och ställa ut ditt fordon.
Förare av utställningsfordon har fri entre´! Så även om det kommer regn så har vi aktiviteter på banan!
Välkommen till Sundsvall Raceway!
Tommy SHRA-Sundsvall"
 
Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Arrangören föredrar föranmälan men går även att anmäla sig på plats. Däremot kan du inte köra med hojen om det är en ren banhoj? Fordonen måste vara registrerade, s o b samt försäkrade.

Mvh /Johanna

Ok! Tack du! :)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top