Stora startfält på SM-premiären på Anderstorp Raceway!

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Alltså när kommer detta visas på TV? Det känns som att man inte går ut med all info som man har om det här.
Fan, det ska väl basuneras ut med stora trumpeter och banderoller? "Roadracing SM från Anderstorp kommer att sändas på kanal XXX på XXXdag klockan XX.XX!!!!!!", "Don't miss!", "Var där eller var fyrkantig!!"

Om man nu lägger en massa pengar på att producera och sända ett evenemang, så måste det ju ligga i ens eget intresse att folk vet om när man kan se det på TV.

Och vem informerar från roadracingens håll? SVEMO.se, Sporthoj.com, STCC.se, Highsider.se?

Jag kanske är helt IT-kompetent, men jag kan inte gräva fram den här infon någonstans på nätet iaf...
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Alltså när kommer detta visas på TV?

Håller med Dig Macke! Om allt varit förhandlat, undertecknat o klart borde man (alla inblandade inom RR) såklart slå på stora trumman!

Att det smygit ut info om sändningar bl.a här på SH fast inget finns som bekräftar det officiellt i media tyder på att allt inte va så klart!

Fast det tyder oxå i bästa fall på att förhandlingar ännu pågår :tummenupp
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj

Gött att se!!

Fast visst är dom söta på tv4 sport! Jag fick ett mail svar bara för en stund sen:

Hej Micke!

Vad jag kan se har vi inte planerat att visa något från Roadracing SM i Anderstorp eller PRO SUPERBIKE SM i Tv4:s kanaler.

Jag önskar dig en trevlig dag!

Med vänlig hälsning ZandraTv4 Sporten


Fast nu verkar det ju ha löst sig så deras sämre koll blir ju i sammanhanget rätt kul!
 

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Ort
Mölndal
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Hej! Vilken dag kommer det vara ett lopp med mååånga i startfältet? Antar att det är ett av dem tidiga kvalen på lördagen?

Jag och lite kompisar skall ner och titta på söndagen, är de tidiga kvalen på söndagen bara "waste of time"? Vi måste gå upp tidigt som attan på morgonen misstänker jag, om vi skall hinna med första kvalet. Vore skönt att slippa det...
 

Öjje

Ny medlem
Gick med
9 May 2004
Ort
Askersund
Hoj
Ingen...
Klickade på webradiolänken på arc:s sida men då står det ogiltig adress eller nåt. Slänga ut datorn genom fönstret igen då...?
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Fungerar inte livesändningen???:confused:

Jag provar denna med detta svar :huvet

Vi sänder även på webradio, mms://89.221.240.141/roadracingsm2010

Det går inte att ansluta till servern. Servernamnet kan vara fel, servern är kanske inte tillgänglig eller också kan proxyinställningarna vara felaktiga.

Vad är det jag inte fattar eller har :va
 

Oopsjoppe

#28 R600
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Västerås
Hoj
ZX6R -07 banhoj
Skönt att se att det inte bara var jag som var dålig då. Verkar inte fungera ännu, troligtvis sänder dom inte ännu:(

Hoppas det kickar igång snart!:yoparty
 

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
inga resultatlistor och ingen radio,börjar likna en annan bana men det är säkert tillfälligt för pojkarna brukar ha ordning på grejorna
 
Nyheter
Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

Top