Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
har nu fixat full mundering så jag kan åka med den jag får..var ut en sväng med en av er o han märkte at jag åkt mkt=) eller hur J :)

"J" Haha :)
Ja, det var lättare att ha med dig+rycksäck än bara ryggsäck! Klart bästa bitch jag haft! :tummenupp

Du får åka med anytime!

jag anar snuskigheter här.... :arsele Vad fick hon göra för att du skulle säga det ;):rolleyes:
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
jag anar snuskigheter här.... :arsele Vad fick hon göra för att du skulle säga det ;):rolleyes:

"Man hör vad man vill höra" fungerar tydligen även i forum. :hihi
Så nu vet vi vad du tänker på blomman :tungan
 

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Efterlysning till dig som ville köpa Spegel Visir av mig till Arai hjälm. Jag vet ej ditt namn så Du kan skicka ett PM så hör jag av mig så kan du komma å kolla.
Mvh Fosgate

P.s sorry alla men de fick bli i denna tråden då jag tippar att han kanske kommer läsa här. :tuttar
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Efterlysning till dig som ville köpa Spegel Visir av mig till Arai hjälm. Jag vet ej ditt namn så Du kan skicka ett PM så hör jag av mig så kan du komma å kolla.
Mvh Fosgate

P.s sorry alla men de fick bli i denna tråden då jag tippar att han kanske kommer läsa här. :tuttar

Dez var det.. Råkade se nåt om det i hans gästbok.
 

cbr600rr_06

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2009
Ort
götet
Hoj
honda 06
jag anar snuskigheter här.... :arsele Vad fick hon göra för att du skulle säga det ;):rolleyes:

hahaha, jadu blomman lille...man ska inte veta allt:hihi

"J" Haha :)
Ja, det var lättare att ha med dig+rycksäck än bara ryggsäck! Klart bästa bitch jag haft! :tummenupp

Du får åka med anytime!

Bitch? va fan:tungan helt klart så var det skitkul, länge sen det var så skoj at åka faktiskt, så det vill man mera... :D
 
Last edited:

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Gillade hojen som höll till runt Chalmers för några år sen. Där stod det med all tydlighet skrivet "No Fuck, No Ride" på ett klistermärke på tanken a´la "inkörningsklistermärke". :)
 

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Gött e "Tu"borg!
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
Tänkte fråga samma sak om en kvälls tur men jag slutar 17 tyvärr så jag tänkte 18.15 om det är någon som är sugen, solen går ju ner vid 20.25 enligt SMHI som kan ha rätt ibland ialla fall. Skriv här om du ska med för står det inget så åker jag inte till GP utan då får det bli en annan gång:(
 
Last edited:

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
tålamod som man har jag var där vid halv sex drog typ fem i sex inga där :( jag å två andra på jobbet skall ta en tur efter jobbet imorgon slutar klockan typ halv tre så någon som e intresserad kan kanske ses vid gp runt 3 tiden imorgon lördag?
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top