Stora gruskörartråden.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag är sugen på att ta en tur i em. Det är ju rätt kort varsel och den här tråden är ganska död. Gör ett försök ändå. Nånstans efter tolv vill jag ut o åka.

Är det någon som vill följa med?

Mark
Mob: 0730-362885

:hojsmilie
 

rådbo

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2011
Ort
Göteborg
Hoj
1190 Adventure R, 530 exc
Jag är sugen på att ta en tur i em. Det är ju rätt kort varsel och den här tråden är ganska död. Gör ett försök ändå. Nånstans efter tolv vill jag ut o åka.

Är det någon som vill följa med?

Mark
Mob: 0730-362885

:hojsmilie

Ja Det ser ut att ha hänt lika mycket här som jag har varit inne på tråden... dvs noll på ett par år...:confused:

Men Hoj utbytt mot tung grussprättare där få underlag ska sätta stopp.. Dock ute och jobbar nästan 2 veckor till. :huvet Men efter det ska väl säsongen dra igång ordentligt.:tummenupp
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Jag hoppar morgondagen tror jag, lillkusinen fyllde visst 20 så det måste man väl vara med på. Tänkte först hänga med er halvvägs för jag ska till Falkenberg men det är nog bättre att jag puttrar ner själv. Har dessutom inte hunnit med någon grusväg än så det får bli lite lugna puckar nu i säsongsstarten. Gärna en annan gång dock!

Och om någon har lust så ska jag och en vän köra en Dalslandssväng på söndag, är någon intresserad så ses vi på OKQ8 vid Beryllgatan i Frölunda kl 11:00. Blir dock bara asfalt för han har en Duke men små fina vägar för det!

Edit: blir inget, pre-load skruven gick av på mitt ena gaffelben
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top